Mata penne bike higanna bike eka wikunala two stroke three wheel kattak aragenada kohedaබැක්ෆයර් වෙන්ඩ උබ හිතුවද ටූස් ටොක් වාහනයක් කියල ගිනි අරන් තියෙන්නෙ, මෝඩ කතා කියන්ඩ එපා බන්![]()
ලොකු අවුලක් නෑ. බයික් වලට කොහොමත් හයි ඔක්ටේන් රෙකමන්ඩ් කරල නෑනෙ.තෙල් පෝලිම් අඩුවෙයි. @PHBhagya ඔය බැක්ෆයර් කේස් එක බයික් වල වෙන්න පුලුවන්නම් අපිව දැනුවත් කරපන්. රෝද දෙක උඩ ජීවිතේ ඉතින්.![]()
ඒ ගැනනං කිසි අදහසක් නෑ මචං...අනිත් එක මචන් ඔය ඔක්ටේන් අගය වෙනස් වෙන එක ප්ලාස්ටික් කෑන් වල කලක් තියෙන එකෙන් වෙන්න පුලුවන්ද?@PHBhagya
බැක්ෆයර් වෙන්ඩ උබ හිතුවද ටූස් ටොක් වාහනයක් කියල ගිනි අරන් තියෙන්නෙ, මෝඩ කතා කියන්ඩ එපා බන්![]()
බැක්ෆයර් වෙන්ඩ උබ හිතුවද ටූස් ටොක් වාහනයක් කියල ගිනි අරන් තියෙන්නෙ, මෝඩ කතා කියන්ඩ එපා බන්![]()
එන්ජින් විසාරද එරෝසන් නැවතත් වේදිකාවේ.බාල පෙට්රල් නිසා තැන තැන වාහන ගිනි ගනී.
ජංගි හොරා උනාට ඌ පට්ට මීටරේ
@PHBhagya මචන් උඹ මොලේ තියන මිනිහෙක් හැටියට, ඇයි බන් මේවගේ මීහරකෙක්ට engineering concepts උගන්නන්න හදන්නෙ?ටූ ස්ටොක් වාහන විතරක් නෙමෙයි බැක්ෆයර් වෙන්නෙ.
පෙට්රල් වල ඔක්ටේන් අංකයෙ අඩූවීම හෝ ඒ සම්බන්ධ වෙනත් හේතු නිසා බැක් ෆයර් හෝ එන්ජින් ක්නොක් වීම වෙන්න පුලුවන්.
එහෙම වෙන්නෙ,
ඉග්නේශන් චේම්බර් එකේ තියෙන අධිකව රත්වුණ කාබන් අංශු නිසා, ස්පාක් ප්ලග් එක ස්පාක් වෙන්න කලින්, පෙට්රල් මිශ්ර වාතය දහනය වීමෙන් (ඔක්ටේන් අංකය අඩු පෙට්රල් ඉක්මනින් දහනය වෙනව),
මේක එන්ජින් ටයිමිං වලින් පිට වෙන දෙයක්,
මේ අවස්ථාවෙදි වෑල් හරියට ශීට් වෙලා නැත්තං (පිශ්ඨන් එක උඩට එමින් තියෙන අවස්ථාව) බැක් ෆයර් වෙන්න පුලුවන්.
පොඩි ආතල් එකක් මචං ගත්තෙ....@PHBhagya මචන් උඹ මොලේ තියන මිනිහෙක් හැටියට, ඇයි බන් මේවගේ මීහරකෙක්ට engineering concepts උගන්නන්න හදන්නෙ?
උඹ ඌට MIT එකෙන් පබ්ලිෂ් කරපු පේපර් එකක් පෙන්නුවත්, මූ ඒකටත් වැරදි කියයි
එහෙනම් අව්ලක් නැහැ.පොඩි ආතල් එකක් මචං ගත්තෙ....![]()
uba hariබැක්ෆයර් වෙන්ඩ උබ හිතුවද ටූස් ටොක් වාහනයක් කියල ගිනි අරන් තියෙන්නෙ, මෝඩ කතා කියන්ඩ එපා බන්![]()
ඌගෙත් සෑහෙන බැක්-ෆයර් වෙනව ඇති රාජපක්ෂල අරින ඇරිල්ලටuba harimethana lokuwata back fire wela na. front thama hodatama fire wela thiyenne
ekane me thiyenne hodata back ekauba harimethana lokuwata back fire wela na. front thama hodatama fire wela thiyenne
![]()
Wadak naa okata English baa.ඌගෙත් සෑහෙන බැක්-ෆයර් වෙනව ඇති රාජපක්ෂල අරින ඇරිල්ලට
තව ටිකකින් "backfire" google කරල professor වගේ දුවගෙන එයි
Niyama godeh mudukku vocabulary eka tiyenne ponziyataටූස් ටොක් වාහනයක් කිව්වම මම හිතුවෙ ටුක් ටුක් එක වෙනුවට අලුත් වචනයක් කියලා.![]()
මචන් අලුත් වාහන එහෙම බැක්ෆයර් වෙන්නේ නැ ඔක්ටේන් අඩු වෙලා නොක් වෙනඩ පටන් ගනිද්දිම ටයිමින් එජස්ට් වෙනවා කම්ප්රේෂන් අඩු කරගන්ඩ.අනිවාර්යයෙන් වෙන්න පුලුවන්.
ඔක්ටේන් අගය අඩුවුණාම එන්ජිම බැක්ෆයර් වෙලා ගිණිගන්න ඉඩක් තියෙනව. (pre ignition වෙලා ඉන්ටේක් මැනිෆෝල් එක ඇතුලෙ ඉන්ධන දහනය වීම)
හැබැයි,
වාහන වල එන ක්නොක් සෙන්සර් වගේ, අලුත් වාහන වල බැක්ෆයර් වෙන එකටත් මොකක් හරි සේෆ්ටි ක්රමයක් තියෙනවද කියන එකනං හරියටම දන්නෙ නෑ....
මොකක්ද කාරෙකමචන් අලුත් වාහන එහෙම බැක්ෆයර් වෙන්නේ නැ ඔක්ටේන් අඩු වෙලා නොක් වෙනඩ පටන් ගනිද්දිම ටයිමින් එජස්ට් වෙනවා කම්ප්රේෂන් අඩු කරගන්ඩ.
මගේ එකේ 95 ගහන්ඩ කියලා තියෙන්නේ ඒ උනාට 92 ගැහුවහම නොක් වෙන් නැ හැබැයි මයිලේජ් එක පට්ට විදිහට අඩු වෙනවා.
මම හිතන්නේ මේ සීන් එක නම් තෙල් වල අවුලක් හින්දා නෙවෙයි වෙන මොකක් හරි හින්දා ගිනි ගන්ඩ ඇත්තේ.
තව එකක් දැන් මේ ලගදී ඉදන් එන ප්රෙට්රල් වල අවුලක් තියනවා මයිලේජ් එක අඩුයි මම හිතන්නේ 95 කිව්වට 89 වගේ ඇත්තේ, 92 කිව්වට 85 වගේ ඇත්තේ
ටූස් ටොක් නෙමේ අම්බරුවො ටූ ස්ට්රෝක්.. කොහෙද මල් පොන්නය අටට විතරනෙ ඉස්කොලෙ ගිහිං තියෙන්නෙ..බැක්ෆයර් වෙන්ඩ උබ හිතුවද ටූස් ටොක් වාහනයක් කියල ගිනි අරන් තියෙන්නෙ, මෝඩ කතා කියන්ඩ එපා බන්![]()