සජියගෙ කුක්කො මොකෝ o/l ගාපු ගමන් රිදෝගෙනඋබ හැමදාම OL ගැන තමයි කියන්නේ. AL ගැන කතාවත් කරන්නේ නෑ .ෆේල් නේ ???
සජියගෙ කුක්කො මොකෝ o/l ගාපු ගමන් රිදෝගෙනඋබ හැමදාම OL ගැන තමයි කියන්නේ. AL ගැන කතාවත් කරන්නේ නෑ .ෆේල් නේ ???
තමන්ට ලොකු වගේ තේරෙන දේ ගැන තමයි නිතරම කියවන්නේ. උබ ol වෙනකන් නේ ඉස්කෝලේ ගියේ ???සජියගෙ කුක්කො මොකෝ o/l ගාපු ගමන් රිදෝගෙන![]()
අනේ ඕයි. සජිත් ලන්ඩන් O/L A/L දෙකම පාස්.සජියගෙ කුක්කො මොකෝ o/l ගාපු ගමන් රිදෝගෙන![]()
සජියගෙ කුක්කො මොකෝ o/l ගාපු ගමන් රිදෝගෙන![]()
ee unata ban me fuel sure na puluwn tharam 95 ma gahanda balanda.Owners manual eke thynw bn 90 th plwn engine damage wenne nathuwa but performance+fuel economy aduwenawa kyl
ee unata ban me fuel sure na puluwn tharam 95 ma gahanda balanda.

anthimata wagane mokak hari unoth ee paduwath apitamai95 Sure karagena hitapu shed eka 95 gena eka nawaththala bn wikinenne na kiyala. Anith shed sure na unge 92 thiyenakal kawadawath 95 iwara wenne na![]()

anthimata wagane mokak hari unoth ee paduwath apitamai![]()
මම කිව්වේ මචන් ටයිමින් එජස්ට් වෙනවා කියලා ඒ උනාට මේවා 95 කිව්වට මට නම් තේරෙන හැටියට 90 වත් නැ එක්කෝ ෂෙඩ් වලින් කවලම් කරනවා.Wahaneta nam mokuth wenne na kiyla kiyanne owners manual eke nam. 90 wath thibboth athi 92 kiyala wikunana eke
![]()