ඉන්දියන් පරයන් ගේ ipl තහනම් කමනු

ගමයා

Member
Dec 22, 2011
4,253
294
0
සල්ලි ද ලොකු රටද?


සල්ලි සල්ලි...

අපේ එවුන් කවදාවත් ඔය IPL එකට නොයා ඉන්නේ නෑ..උන්ට ලොකු සල්ලි....
:angry: :angry: :angry:

palaka mandalayen thahanam kalanm yanna bea ne
 

33000W

Member
අනේ මන්දා! මෙකත් බලපන්කො! හින්දියෙන් තියෙන්නෙ! එත් කියන දේ තේරේවි!!:angry::angry::angry:



http://www.youtube.com/watch?v=O3DHrSeksWQ&feature=share

යකෝ මහේලට හිනා වෙනනවත් බැරිද?? :angry::angry::angry::angry:

meka dakala mata thamath hina yanava oii:lol::lol::lol:. ehenam unta ahu una vade:rolleyes::rolleyes:
mun ethakota me vage world cup final eke kivuve naththe mokdada danne na. etha kota malingage bowling gana prashnayak thiyanvanam australia vala indiyava malingata mechchara gahuve mokada kiyala mehema kivuve naha. podi un tikakata match ekak dunnama mun pu** rath karagena kagahanava:dull::dull:
 
Last edited:

freak88

Member
Nov 15, 2008
12,945
1,172
0
Verified ✔
අනේ යකෝ තෙපිලගේ මහා රජා ගත් පඩමක් දාලා එක කරේ නැති වුනාට උන් පලියේ
 

ruwanjrc

Well-known member
  • Sep 22, 2010
    22,327
    1,133
    113
    කෙහෙල් ගහේ
    අනේ මන්දා! මෙකත් බලපන්කො! හින්දියෙන් තියෙන්නෙ! එත් කියන දේ තේරේවි!!:angry::angry::angry:



    http://www.youtube.com/watch?v=O3DHrSeksWQ&feature=share

    යකෝ මහේලට හිනා වෙනනවත් බැරිද?? :angry::angry::angry::angry:

    ඉන්ඩ්යන් වේ*ගෙ පුතාලට රිදිල ....පව් බන්:lol::lol:
     

    ගමයා

    Member
    Dec 22, 2011
    4,253
    294
    0
    අනේ යකෝ තෙපිලගේ මහා රජා ගත් පඩමක් දාලා එක කරේ නැති වුනාට උන් පලියේ

    මට කමක් නෑ මහරඡාට මොනව උනත් රට ගැන හිතපන් පක්ෂ දේශපාලනයක් කථා කරන්නේ නෑතිව .උන් ලංකාවේ slpl මැච් වලට ආවද ඇයි ලංකාවේ එවුන්ට මෙහෙම දෙයක් කරන්න බැරි උබත් අර සුනන්ද වේසප්‍රියලා වගේ තමයි රටට කෙල වෙලා හරි පුද්ගලික අරමුණු ලැබෙනව නම්
     

    chami_84

    Well-known member
  • Sep 23, 2008
    21,814
    3,400
    113
    අනේ මන්දා! මෙකත් බලපන්කො! හින්දියෙන් තියෙන්නෙ! එත් කියන දේ තේරේවි!!:angry::angry::angry:



    http://www.youtube.com/watch?v=O3DHrSeksWQ&feature=share

    යකෝ මහේලට හිනා වෙනනවත් බැරිද?? :angry::angry::angry::angry:

    ඉන්දියන්කාරයෝ නම් :angry::angry:
    මේකට වෙනම ත්‍රේඩ් එකක් දාන්න ඔන..:angry:
     

    emes

    Junior member
  • Jul 19, 2006
    368
    12
    18
    No point stopping our players from IPL. its a chance for them to earn some money, so let them play for money, anyway money is coming to our country.

    But we should avoid Indian brands here.