ai a hariyata bola kare na kiyaladaOkage ganita mahela gahuwada
ai a hariyata bola kare na kiyaladaOkage ganita mahela gahuwada
CanadaUSA නෙවෙයිද බන් ඒ?
Uba Aussie da?උබ නොදන්නවා උනාට තියෙනවා. හරියට කියවලා බලලා ආයෙ කොමෙන්ට් කරහන් කරනව නං. මම කියන දේට තමයි මම වගකියන්නෙ උබල තේරුම් ගන්න දේවල් වලට නෙවෙයි.
අම්බානිත් දියුණු රටකට move උනානම් මෙහෙම නිදහසේ ඉන්ඩ තිබ්බා නේද ?
Kaputu kaaak, kaaak, kaaakඵකමත් ඵක රටක කාලයක් VIP වාහනයක් යනකොට පාරක් වැහුවත් සිස්ටම් ජේන්ජ් කරන්න කුහකයෝ වගයක් හෝන් ගැහුවලු![]()
Asia witrak nemei bng. as kan tiyana Minissu ina oona society ekema oka tamai wenne. minssunge needs hierarchy eke udama tyne flex krna eka tamai. hamom salli hoyne okata. Salli tiyana un lankawe inet okata. nati eka gihin okkoma basic needs tika cover krgatta passe aay lankawa matak wenet okata..
Monwda ban hoda kule ratawal
------ Post added on Sep 26, 2023 at 2:24 PM
ඒකනම් ඇත්තතුන්වෙනි ලෝකෙ අඩුකුලේ වයිබ් එක දැනෙන්නෙ නැද්ද රටවල් දෙකේම?![]()
ටාටා නේත ඔක්කොම ඉස්සරහින්ම යන වාහන ? අම්බානි විතරක් රෝල්ස් එකේ යන්නේ
Minissu asa Thondaman aluth SUV, Pickup, Jeep, wahana polin pitin yanawa balanna. minissunta one e wahana tika balanna, e darshanaya balanna. Nathuwa payin giyata ohuta e chanda, janatha akarshanaya labenne naha. Jana winnanaya hadunana deshpalakayo, business karana aya meka thamange marketing walata pavichchi karanaawa.ඕකෙ පොඩි මාර්කටින් සීන් එකක් තියෙනව. ඔහොම යන එකෙන් තව කෝටි 10ක් විතර වැඩිපුර හොයන්න පුලුවන් මේ වගේ රටක. ඒක තමන්ගෙ බිස්නස් එකෙන් ඇඩ්රස් කරන ඕඩියන්ස් එක අනුව තීරණය වෙන එකක්.