ඉස්සර හොදට තිබ්බ කෑම කඩ -දැන් සව්ත්තු ඇයි .

salitha22

Well-known member
  • Feb 8, 2015
    7,060
    1
    12,147
    113
    මන් බිග් බයිට් එකෙන් නාසිගුරන් එකක් ගත්ත .ඉස්සර එකේ බාස්මති තිබ්බේ .හොද චිකන් කාලකුත් තිබ්බ .දැන් කීරි සම්බා චිකන් පොඩියට කපල දාල .
    බිරියානි එකත් කීරි සම්බා චිකන් කාලක් නම් තිබ්බ එකේ.හබි රස අදුඉ වගේ දැන් .

    දන්නා තැන් තියනවනම් දාන්න.වියදම් කරන ගානට කන්න පුළුවන් වෙන්න එපයි
     
    • Like
    Reactions: D_Mad

    D_Mad

    Well-known member
  • Jun 11, 2013
    25,606
    42,097
    113
    Deniyaya
    පහු ගිය ටිකේ ගෙදර රසට කාල කාල දැන් කඩවල් කුණු කෑම කද්දි ඉස්සර වගේ සෙට් නොවෙන ගතියක් තියනවා..හෝ කොරෝනා පාඩු පියවගන්න හරියට කෑම නොදෙනවදත් මන්දා...
     

    mr.sgthilina

    Well-known member
  • Apr 23, 2011
    1,465
    912
    113
    Galle
    මන් බිග් බයිට් එකෙන් නාසිගුරන් එකක් ගත්ත .ඉස්සර එකේ බාස්මති තිබ්බේ .හොද චිකන් කාලකුත් තිබ්බ .දැන් කීරි සම්බා චිකන් පොඩියට කපල දාල .
    බිරියානි එකත් කීරි සම්බා චිකන් කාලක් නම් තිබ්බ එකේ.හබි රස අදුඉ වගේ දැන් .

    දන්නා තැන් තියනවනම් දාන්න.වියදම් කරන ගානට කන්න පුළුවන් වෙන්න එපයි

    Restaurant ekak karana yaluwek kiwwe, dan basmathi aluthen enne naha lu. Genawe pakisthan walin lu. Dan import restriction eka basmathi walatath watila lu. Hal athyawashya wunata basmathi e kotasata watenne nathi lu. Eka nisa godak ganna hari amarui kiwwa.
     

    Rasthiyadu padanama

    Well-known member
  • Jan 1, 2016
    8,496
    3,310
    113
    පුංචි රෝමේ
    Restaurant ekak karana yaluwek kiwwe, dan basmathi aluthen enne naha lu. Genawe pakisthan walin lu. Dan import restriction eka basmathi walatath watila lu. Hal athyawashya wunata basmathi e kotasata watenne nathi lu. Eka nisa godak ganna hari amarui kiwwa.

    ගෝඨ නිසා මිනිස්සුන්ට තමන් කැමති දෙයක් කන්නත් දැන් අයිතිය නෑ..මුස්ලිම් උන්ගෙ බිස්නස් වට්ටන්න කරපු වැඩක් ඕකනම්..දැන් බලපං මේ ත්‍රෙඩ් ඵක දාපු කෙනාටත් ඵතන ඵපා වෙලානේ..මොනා උනත් කාගෙ හරි බිස්නස් ඵකක් වට්ටන ඵක මහ බලු වැඩක්.
     
    • Dislike
    Reactions: Piyathissa

    mr.sgthilina

    Well-known member
  • Apr 23, 2011
    1,465
    912
    113
    Galle
    ගෝඨ නිසා මිනිස්සුන්ට තමන් කැමති දෙයක් කන්නත් දැන් අයිතිය නෑ..මුස්ලිම් උන්ගෙ බිස්නස් වට්ටන්න කරපු වැඩක් ඕකනම්..දැන් බලපං මේ ත්‍රෙඩ් ඵක දාපු කෙනාටත් ඵතන ඵපා වෙලානේ..මොනා උනත් කාගෙ හරි බිස්නස් ඵකක් වට්ටන ඵක මහ බලු වැඩක්.
    Ithin ban eka nisa minissu gedarin Kanawa nam, eka ita wada godak hodai ne.
    Rate arthiketath hodai. Minissunge pocket ekatath hodai, minissunge health ekatath hodai.
    Ehema baluwama eka galen kurullo 3k ma ne, 😀😀
    Etakota gota kiyanne supiri molayak ne.
     

    Rasthiyadu padanama

    Well-known member
  • Jan 1, 2016
    8,496
    3,310
    113
    පුංචි රෝමේ
    Ithin ban eka nisa minissu gedarin Kanawa nam, eka ita wada godak hodai ne.
    Rate arthiketath hodai. Minissunge pocket ekatath hodai, minissunge health ekatath hodai.
    Ehema baluwama eka galen kurullo 3k ma ne, 😀😀
    Etakota gota kiyanne supiri molayak ne.

    අනේ බං ගෙදරම කනවට වඩා කවුරුත් කැමතියි පිටින් මොනා හරි කන්න.ඒ අයිතිය මිනිස්සුන්ට තියෙන්න ඕන..
     

    Rasthiyadu padanama

    Well-known member
  • Jan 1, 2016
    8,496
    3,310
    113
    පුංචි රෝමේ
    ubatat tiyana uttra neda

    මම කිව්වෙ අැත්තනෙ.සිංහල උන් ගොඩක් කැමතියි ඵළියෙන් කන්න.ගොඩක්ම මුස්ලිම් කඩවලින් කන්න.බම්බ පැත්තෙ ගිහින් බලපං මුස්ලිම් කඩවල සිංහල උන් කොච්චර ඉන්නවද කියල.පිලවුස් ඵකේ බීෆ් කොත්තුව කන්නෙම අපේ සිංහල උන්.ඒකට හේතුව තමා උන් දෙන ඵක උපරිමයෙන්ම දෙනව..උඩ වීඩියෝ ඵක ඒකට ප්රූෆ්.
     

    sudu1234

    Well-known member
  • Dec 5, 2017
    1,857
    994
    113
    ��
    අැත්තම කියනවනම් සාධාරණව රස වෙනස් නොකර කෑම අඩු නොකර කෑම දෙන්නෙ මුස්ලිම් අය විතරයි..


    ඇයි යකෝ මූ මෙච්චර බොරු පත බාන්නෙ
    ඔය ගානට හොද බත් එකක් කෑව හැකි🤣
     

    ryandok

    Well-known member
  • Oct 11, 2011
    13,684
    1
    3,804
    113
    වලපල්ලේ
    බඩු මුට්ටු ගණන් වැඩි වෙද්දී කොලිටි බාල වෙනවා. කොහොමත් තම්බින්ගේ කඩ වලින් නං නොකන තරමට තමන්ට හොඳයි.
     

    metrix2

    Well-known member
  • Nov 1, 2010
    1,668
    308
    83
    DRACULALAND
    Muslim kadawala Ajino Moto puravanava kema walata eka thama rasa waedi . eth Muslim kada walin digatama kawoth marena ekanam nam sure waedikal nogihin :P:P
     

    salitha22

    Well-known member
  • Feb 8, 2015
    7,060
    1
    12,147
    113
    බඩු මුට්ටු ගණන් වැඩි වෙද්දී කොලිටි බාල වෙනවා. කොහොමත් තම්බින්ගේ කඩ වලින් නං නොකන තරමට තමන්ට හොඳයි.
    hoda biriyani nane ban.tibboth tiyenne wal biriyani
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    uba Colombo inawanam palayan opposite mount food city big bite ekata, nethnam palayan hill street eke malay ekata, nethnam asiana.
    thawa supiri pot wagayak hill street eke thiyanawa.

    biriyani sawan onanam palayan kadawath road galle caters.