ඊශ්‍රායලය මේ සිරියාවට දාන බෝම්බ මොනවද?🤔

kandahar

Well-known member
  • Mar 19, 2011
    13,430
    17,410
    113
    ඕක පරිසර හිතකාමී එකක් කියලා කියන්නෙ. ඕක පිපිරුවම පසට නයිට්‍රජන් එකතු වෙනවලු. ඒ වගෙම ඕකෙ තියෙනවා බඩ ඉරිඟු ඇට. සතිය දෙක යද්දී සරුවට වැවෙනවා ලු.
     

    laka007

    Well-known member
  • Oct 18, 2008
    7,542
    5,767
    113
    උන් ඉවරයි නේ, දැන් සෙට් සෙට් බෙදිලා ගහගනියි... ගොන් තම්බි
     

    navodya

    Well-known member
  • Feb 6, 2007
    2,170
    788
    113
    මොකා හොද කිව්වත් ඉස්‍රායල් කියන්නේ මේ ලෝකෙටම පිලිලයක් මමත් ඉස්‍රායල් හිටියට ඇත්ත කියන්න ඔන. හීන් නුලෙන් ඔනම දෙයක් උන් කරනවා රට අදාලම නෑ. ලෝකයේ වෙන හැම දේකටම ඔකුන් සම්බන්දයි. විසේසයනන්ම ඉස්ලාම් කොලාහල ඇති කිරීමට උපන් හපන්නු. ඇන්ට් මුස්ලිම් මෙන්ටලිටි එක ටික ටික හදන්නේ මුන් තමයි අනික මුස්ලිම් විතරක් නෙමෙයි මුන්ට එරෙහිව ඉන්න ඔනම බලවෙගයක් කාලයක් එක්කම නැති කරනවා.
    ane pako nikan hari muslim un leke balawath unoth anith jathin ekekwath me loke naha. unta nagitinna dene nathe Isreal and USA. okun pisso wage nuclear gahanne ehenam.
     
    • Like
    Reactions: Rontmir

    ruka!

    Well-known member
  • Jun 17, 2011
    767
    871
    93
    අමුතු බෝම්බ නෙවෙයි බන්. සිරියන් ආමි එකේ තිබුන ආයුධ ගබඩා වලට බෝම්බ දාන්නේ. ටොන් ගනන් පුපුරන ද්‍රව්ය ඒකයි ඔය. රිච්ටර් ස්කේල් එකේ 3-4 රිපොර්ට් වෙනවලු ඔය පුපුරන එක
     
    • Like
    Reactions: War Fighter

    wca

    Well-known member
  • Nov 14, 2017
    2,949
    5,290
    113
    උන් ගහනව කියන්නේ ආයුධ තියෙන තැන්වලටනේ ඉතින් මල්වෙඩි සංදර්ශන වගේ ඇති
     

    Al Baik

    Well-known member
  • Jan 5, 2011
    15,272
    12,320
    113
    Ohio, USA
    මොකා හොද කිව්වත් ඉස්‍රායල් කියන්නේ මේ ලෝකෙටම පිලිලයක් මමත් ඉස්‍රායල් හිටියට ඇත්ත කියන්න ඔන. හීන් නුලෙන් ඔනම දෙයක් උන් කරනවා රට අදාලම නෑ. ලෝකයේ වෙන හැම දේකටම ඔකුන් සම්බන්දයි. විසේසයනන්ම ඉස්ලාම් කොලාහල ඇති කිරීමට උපන් හපන්නු. ඇන්ට් මුස්ලිම් මෙන්ටලිටි එක ටික ටික හදන්නේ මුන් තමයි අනික මුස්ලිම් විතරක් නෙමෙයි මුන්ට එරෙහිව ඉන්න ඔනම බලවෙගයක් කාලයක් එක්කම නැති කරනවා.




     

    Al Baik

    Well-known member
  • Jan 5, 2011
    15,272
    12,320
    113
    Ohio, USA
    එච්චර conspiracy ඕන නැහැ, anti-Islamic වෙන්න, මස්ලිම් එවුන්ගේ වැඩම ඇති
    උනුත් එකයි, ජුව්වොත් එකයි
    ලෝකේ armed conflict වලින් හෙන තොගේකට muslim සම්බන්ධයි
    ඒක ඇත්ත බන්. කාලකන්නි මුස්ලිම් හැත්තට තැනක ගිහිල්ල ඉන්න තේරෙන්නෙ නෑ. අල්ලා හැමිනෙන්න එනව ටිකක් කල් යද්දි.
     

    Maui_15

    Well-known member
  • Jan 13, 2018
    5,232
    9,127
    113
    යේක ඔක්කොම අල්ලාහ් ගේ කැමැත්ත තමා :rolleyes:
     

    dmsupun

    Well-known member
  • May 13, 2007
    12,398
    10,998
    113
    Kandy
    රුසියාවටත් උන් කෙලිනවැයි ??
    Jews la godak inna ratak russia. Israel thaama military support dunnne na ukraine walata russia wata sanctions dammeth na. Bibi erdogan putin jinpin eka walle pissu pol.

    Oathana weakest ma eka thama Bibi. But Bibi thama uncle sam ge direct representative.
     
    Last edited:

    baba-chuti

    Well-known member
  • Feb 27, 2017
    7,173
    10,029
    113
    ඔව් එහෙම කියනවා. ලන්කාවේ උන් මෝලේ ඇතිව වැඩ කල නිසා කේස් එක දුර දිග ගියේ නෑ. මුන් තෝරා ගන්නෙත් ලන්කාව වගේ පොලිටිකල් අන්ස්ටෙබල් රටවල්. දන්න විදියට දැන් ලන්කාව උන්ගේ ෆෙවරිට් ඩෙස්ටිනේසන් එක වෙලා. ආරුගම්බේ කොමිනිටි එකක් හැදෙනවා. යුරෝප් යුද්දෙත් එක්ක ගොඩක් අය මෙහෙට එන්න ගත්තා
    thambi vage nemei jews. awilla binna bassoth panna ba malatwath. palstine wecha de thamai lanakwe ewunta wenne. oya pathe land israel ewun gannawa lu wadi milata.