ඕක පරිසර හිතකාමී එකක් කියලා කියන්නෙ. ඕක පිපිරුවම පසට නයිට්රජන් එකතු වෙනවලු. ඒ වගෙම ඕකෙ තියෙනවා බඩ ඉරිඟු ඇට. සතිය දෙක යද්දී සරුවට වැවෙනවා ලු.
ane pako nikan hari muslim un leke balawath unoth anith jathin ekekwath me loke naha. unta nagitinna dene nathe Isreal and USA. okun pisso wage nuclear gahanne ehenam.මොකා හොද කිව්වත් ඉස්රායල් කියන්නේ මේ ලෝකෙටම පිලිලයක් මමත් ඉස්රායල් හිටියට ඇත්ත කියන්න ඔන. හීන් නුලෙන් ඔනම දෙයක් උන් කරනවා රට අදාලම නෑ. ලෝකයේ වෙන හැම දේකටම ඔකුන් සම්බන්දයි. විසේසයනන්ම ඉස්ලාම් කොලාහල ඇති කිරීමට උපන් හපන්නු. ඇන්ට් මුස්ලිම් මෙන්ටලිටි එක ටික ටික හදන්නේ මුන් තමයි අනික මුස්ලිම් විතරක් නෙමෙයි මුන්ට එරෙහිව ඉන්න ඔනම බලවෙගයක් කාලයක් එක්කම නැති කරනවා.
hari hari pakoane pako nikan hari muslim un leke balawath unoth anith jathin ekekwath me loke naha. unta nagitinna dene nathe Isreal and USA. okun pisso wage nuclear gahanne ehenam.
ammo depot ekak thamai A..බෝම්බයක් වෙන්න බෑ නෙහ්. එක්කො fuel depot එකක් හරි ammo depot එකක් හරි.
මොකා හොද කිව්වත් ඉස්රායල් කියන්නේ මේ ලෝකෙටම පිලිලයක් මමත් ඉස්රායල් හිටියට ඇත්ත කියන්න ඔන. හීන් නුලෙන් ඔනම දෙයක් උන් කරනවා රට අදාලම නෑ. ලෝකයේ වෙන හැම දේකටම ඔකුන් සම්බන්දයි. විසේසයනන්ම ඉස්ලාම් කොලාහල ඇති කිරීමට උපන් හපන්නු. ඇන්ට් මුස්ලිම් මෙන්ටලිටි එක ටික ටික හදන්නේ මුන් තමයි අනික මුස්ලිම් විතරක් නෙමෙයි මුන්ට එරෙහිව ඉන්න ඔනම බලවෙගයක් කාලයක් එක්කම නැති කරනවා.
Made in china එකක්නම් පුපුරන එකකුත් නෑ නේ බන් @Bitter Truth.

එච්චර conspiracy ඕන නැහැ, anti-Islamic වෙන්න, මස්ලිම් එවුන්ගේ වැඩම ඇති
උනුත් එකයි, ජුව්වොත් එකයි
ලෝකේ armed conflict වලින් හෙන තොගේකට muslim සම්බන්ධයි
ඒක ඇත්ත බන්. කාලකන්නි මුස්ලිම් හැත්තට තැනක ගිහිල්ල ඉන්න තේරෙන්නෙ නෑ. අල්ලා හැමිනෙන්න එනව ටිකක් කල් යද්දි.
Jews la godak inna ratak russia. Israel thaama military support dunnne na ukraine walata russia wata sanctions dammeth na. Bibi erdogan putin jinpin eka walle pissu pol.රුසියාවටත් උන් කෙලිනවැයි ??
thambi vage nemei jews. awilla binna bassoth panna ba malatwath. palstine wecha de thamai lanakwe ewunta wenne. oya pathe land israel ewun gannawa lu wadi milata.ඔව් එහෙම කියනවා. ලන්කාවේ උන් මෝලේ ඇතිව වැඩ කල නිසා කේස් එක දුර දිග ගියේ නෑ. මුන් තෝරා ගන්නෙත් ලන්කාව වගේ පොලිටිකල් අන්ස්ටෙබල් රටවල්. දන්න විදියට දැන් ලන්කාව උන්ගේ ෆෙවරිට් ඩෙස්ටිනේසන් එක වෙලා. ආරුගම්බේ කොමිනිටි එකක් හැදෙනවා. යුරෝප් යුද්දෙත් එක්ක ගොඩක් අය මෙහෙට එන්න ගත්තා
donald trump awain passe balapanko pukawal palai thambige, Putin nikan ballu una. u waddek kiyala hithuwe eth Ukrean war nisa uge hati danagatha.hari hari pakohmm
එහෙම සින් එකක් තමයි ඔය.බෝම්බයක් වෙන්න බෑ නෙහ්. එක්කො fuel depot එකක් හරි ammo depot එකක් හරි.