Sri Lankan accounts walata (Paypal) salli "daanna" baha pita ayata. a kiyanne payments Receive karanna baha customers lagen. Sri lankan ewagen puluwanbuy karanan witarai.
A nisa pia rata account ekak hadanna wenawa aniwa. Pita rata andurana wishwaasa ekek innawanam, uuta kiyala ccount ekak hadaa ganin. mokada api Indian account ekak haduwoth, indian bank acc. details, credit card details ehma denna one Paypal account eka verify karanna. (habai thraganna rata both "sending/receiving" moeny support karana paypal ratak wennath one. Sri lankaawa nam "Sending" witarai. eka tamai prashne.
eth api wena rataka count ekak verify norkara haduwoth, tikak wela gihin please verify your account kiyala enawa (bank ac.,credit card info etc....). ehema veirfy kare nathnam eka eka credit limit wenawa. samahara wita salli ganna bari wenna unath puluwan.
Paypal nam amaarui. eth uba balapan money order,check, SWIFT accounts harahaa puluwan da kiyala direct. Ebay eke mama danna widiya ta nam ehema na kilinma. eth puluwan scene ekak tiyenawa. Loku loku buyers la nam, kathaa karala account eka ka ta daanna wage kathaa karaganna puluwan wei. mama a patta nam danne na