උපාදි කඩ ලොන්තයන්ගේ ජාතකය දිගහැරුම

Antare 2.8

Well-known member
  • Jan 13, 2024
    583
    279
    63
    Panadura
    මේකයි සීන් එක පවු කියලා පැත්තකට වෙලා ඉදියම උපාදි කඩ පොන්නයෝ මට රුහුනේ පිසිකල් පොන්නයලු.ඒකයි හමන්නලා ගන්න මේකේ ජාතකේ දිග අරින්න ගන්නේ.

    තොපි බැල්ලිගෙ පුතාලා අවුරුදු 13 ක් ස්කෝලෙ ගිහින් a/l fail වෙලා උපාදි කඩ වල ලැග්ගට අපි පලි නෑ.දෙමව්පියන්ගේ සල්ලි , මිනිස්සුන්ගේ බදු සල්ලි කාලා විබාග තියනකොට බෝක්කු උඩ ලැගන් ඉදලා ෆේල් උනාට අපි පලි නෑ.අපි ඒ වියදම් කරපු සල්ලි වලට වැඩක් කරගත්ත නිසා අපි කාටවත් ණය නෑ.

    මන් 2021 වගේ උපාදි කඩ නිසා ලංකාවේ ජොබ් වලට කෙල වෙන එක ගැන කිව්වා.ඒ දවස් වල පොන්නයෝ ආවා රෙද්ද උස්සන් මට බනින්න.ප්‍රයිවට් පොන්නයෝ වුතරක් නෙමේ ගවර්මන්ට් ගියපු දෙතුන් දෙනෙකුත් මට බැන්නා ( @හෙළයෙක් , @Siri ayya), @dilann. මන් කොහොමත් it field එකේ නෙමේ නිසා ඕන හුත්තක් කරගනින් කියලා ඉදියා.ඔන්න අද it field එකට වෙලා තියන වැඩේ iit එකෙන් අවුරුද්දට 6000ක් , SLIIT එකෙන් අවුරුද්දට 15000ක් ,nsbm එකෙන් අවුරුද්දට 12000ක් එලියට එනවා සහතිකේ අරන් සල්ලි වලට.අඩු පඩි වලට ජොබ් වලට ගිහින් ගවර්මන්ට් උන්ට යන්න ජොබ් නෑ ඊලගට.දැන් it field එක ගන්න දෙයක් නෑ.

    අනිත් එක තමා ප්‍රයිවට් කඩ කාරයෝ ටික උන් කැම්පස් කැම්පස් ගානවා.කොහෙද පකෝ තොපිට කැම්පස් කියලා කියන්න අයිතිය දුන්නේ.රජයේ ඒවට විතරයි පකෝ කැමපස් කියන්න පුලුවන්.


    CSS:
    Ruhuna physical  ඉදකින් හුත්තෝ රුහුණෙ පිසිකල් පොන්නයෙක් කියලා දන්නවනං රිප්ලයි එකක්වත් දාන්නෙ නෑ  දැන් කාලෙ ලෝවර් මිඩ්ල් ක්ලාස් උන්වත් යන්නෑ පකෝ රජයෙ  ඩොටේ ගුබ්බෑයම් වල පිසිකල් කටු වලට උක දෙන්න. යමක් කමක් තියන මොලයක් තියන ඒලෙවල් සයන්ස් කරපු ලමයින්ගෙ දෙමව්පියො දැන් කෙලින්ම ෆස්ට් ශයි එකෙන් engineering/ medicine / IT/ CS සිලෙක්ට් නැත්තං කෙලින්ම ශයි දෙකතුන කරව කරවා හැමිනවනෙ නැතුව කෙලින්ම ප්‍රයිවට් IT degree එකකට දානවා පොන්නයො.

    මේ මොනාද බන් මේ sliit උපාදි කඩ පොන්නයා කියන්නේ? කැම්පස් එකකට යාගන්න බැරුව දුක කියන තවත් එක් පොන්නයෙක් විතරයි පකෝ තෝ.අනිත් එවුන්ට ඉරිසියා කරන්න එපා වේසිගේ පුතලා.ප්‍රයිවට්😹.මොන බල්ලද යකෝ ඕවා ගනන් ගන්නේ😹.degree 🤣 .ආර්ට් කරපු උන්ටත් it degree මොන විහිලුද බන් මේ😹.

    බල්ලෙක්වට්ග් ගනන් ගන්නෑ සල්ලි දීලා කොලේ අරන් පොන්නයෝ ටික එනවා අනිත් උන්ට ටෝක් දෙන්න.තව ඉන්නවා මේකේ lat හෝද හෝද වෙන රටවල degree කරපු පොන්නයෝ දෙතුන් දෙනෙක්.ඕකුනුත් පුදුම ඉරිසියාවකින් ඉන්නේ බැල්ලිගේ පුතාලා.

    තව වේසිගේ පුතාලා ටිකක් ඉන්නවා බාහිර උපාදි කරන.අන්තරේ බාහිර උපාදි ගේද්දි විරුද්ද උන එක හේතුවක් තමා අපේ කැමපස් වල නම යූස් කරන එක.දැන් බලපන් මේ @Geshi95 කියන වද වේසි.මොරටුවෙලු degree කලේ.මොකක්ද ඇහුවම bit ලු.මොන විහිලුද බන් මේ?

    උපාදි කඩ ගූ ලොල්ලෝ ප්‍රයිවට් හොදයි ගගාඅ ගිහින් මාස්ටර් එක කරන්න බලන්නේ ගවර්මන්ට් එකක.පවු බන් මුන් නම් සිරාවට.තොපිට ස්කොලර් එකක්වට්ග් හම්බවෙනවද පකෝ?

    තොපේ ලමයින්ටවත් හරියට උගන්න පල්ලා ගවර්මන්ට් එකකට යන්න.පවු නැත්නම් තොපි වගේ කාලකන්නි වෙයි උනුත්.

    ලැජ්ජ වෙන්නත් එක්ක මෙන්ශන් කරපල්ලා උපාදි කඩ ලොල්ලෝ ටිකවයි bit පොන්නයෝ ටිකවයි.


    @Mr UNKNOWN
    @Solo Rider
    @Sen-lu
    @Geshi95
    @Cypress
    @Draco Malfoy
    @Walter White
    @kolavari
    @kevin_levin
    @tarson
    @Edward Kenway
    @RandomGuy
     
    Last edited:

    Antare 2.8

    Well-known member
  • Jan 13, 2024
    583
    279
    63
    Panadura
    කැක්කුම් ඔක්කොම නස්නා ලේපේ දස්කම් දක්වන සිද්ධාලේපේ


    ගෙදර නැත්තං කියපන් එකක් ඒවන්නන්
    දැන් සනීපද මන් කිව්වා ඒදවස් වල පුක දෙද්දි
    aiyo adanna epa bung.. rajaye, private kiyala na mulu lankawama thun weni loke jarawak kohe giyath ekai.
    goverment ඒවයො ප්‍රයිවට් ඒවයි සමාන කරන්න තරම් මෝඩ වෙන්න එපා
    🥴

    ඕන එකෙක්ට කැමති දෙයක් ඉගෙන ගන්න පුලුවන් වෙන්න පුද්ගලික විශ්ව විද්යාල තියෙන්න ඕන විදිමත් විදියට.. වෛද්‍ය පීටත් තියෙන්න ඕන.
    ආහ් මේ ඉන්නේ අනිත් එකා.අමතක වුනා උබව.උබ මොරටුවේ නේද? ලැජ්ජ නැද්ද යකෝ මිනිස්සුන්ගේ සල්ලි වලින් ඉගෙන් අගන උපාදි කඩ කාරයොන්ට දෙන්න? මතක නැද්ද බොට saitam කඩේ?
    Anyone never buy your useless rubbish.. so don’t waste your time. 🥱
    මොනාද බන් මේ ඉංග්‍රීසි කොහෙන්ද ඉගෙන ගත්තේ.translate ද? දන්නේ නැත්තනම් සිංහලෙන් කියපන් වේසි.
     
    • Haha
    Reactions: Geshi95

    Mr UNKNOWN

    Well-known member
  • Jun 19, 2016
    11,864
    31,103
    113
    රුහුණෙ පිසිකල් ගියපු පොන්න හිගන්නා දැන් ඔහොමම දැන් කරන ජොබ් එකයි මාසෙ පඩියයිත් කියාගෙන පලයන්කො 🤣එකපාර රිප්ලයි කරන්න අමාරු නං ටිකක් වෙලා අඩලා වරෙන් 🤣
     

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,637
    100,892
    113
    දැන් සනීපද මන් කිව්වා ඒදවස් වල පුක දෙද්දි

    goverment ඒවයො ප්‍රයිවට් ඒවයි සමාන කරන්න තරම් මෝඩ වෙන්න එපා

    ආහ් මේ ඉන්නේ අනිත් එකා.අමතක වුනා උබව.උබ මොරටුවේ නේද? ලැජ්ජ නැද්ද යකෝ මිනිස්සුන්ගේ සල්ලි වලින් ඉගෙන් අගන උපාදි කඩ කාරයොන්ට දෙන්න? මතක නැද්ද බොට saitam කඩේ?

    මොනාද බන් මේ ඉංග්‍රීසි කොහෙන්ද ඉගෙන ගත්තේ.translate ද? දන්නේ නැත්තනම් සිංහලෙන් කියපන් වේසි.
    ඉතින් මොකෝ මේ උබ අඬන්නේ
     

    dilann

    Well-known member
  • Jul 6, 2018
    68,019
    167,860
    113
    එකමත් එක රටක
    ආහ් මේ ඉන්නේ අනිත් එකා.අමතක වුනා උබව.උබ මොරටුවේ නේද? ලැජ්ජ නැද්ද යකෝ මිනිස්සුන්ගේ සල්ලි වලින් ඉගෙන් අගන උපාදි කඩ කාරයොන්ට දෙන්න? මතක නැද්ද බොට saitam කඩේ?
    මට කියපන් කෝ රැකියා විරහිත උපාදි දාරි සංගමේ ඇයි රජයේ උන් විතරක් ඉන්නේ කියලා. 🥱
     

    Antare 2.8

    Well-known member
  • Jan 13, 2024
    583
    279
    63
    Panadura
    නිකන් දෙන එකට යන්න ඉගනගන්නත් බෑ සල්ලි දීල ඉගනගන්න එකට ගිහිං ඉගනගන්න සල්ලිත් නෑ

    අහෝ අන්තරේ නොදුටු යුනිවසිටි
    සල්ලි දීලා ඉගෙන ගන්න දෙයක් නෑනේ බන් කොලේ අරන් එන්න තියෙන්නේ බොරුවට විබාගෙට ලියලා
    aneh manda bung ubalatath thiyena prashna
    මේවා මට විතරක් තියන ප්‍රශ්න නෙමේ ජතික ප්‍රශ්න.ගවර්මන්ට් වලින් එන කොල්ලොන්ට ජොබ් අඩු වෙනවා මෙහෙම ගියොත් ඒවට ප්‍රයිවට් උන් අඩු පඩියට රිංගන නිසා.
     
    • Like
    • Sad
    Reactions: Hankook and jennt

    Antare 2.8

    Well-known member
  • Jan 13, 2024
    583
    279
    63
    Panadura
    රුහුණෙ පිසිකල් ගියපු පොන්න හිගන්නා දැන් ඔහොමම දැන් කරන ජොබ් එකයි මාසෙ පඩියයිත් කියාගෙන පලයන්කො 🤣එකපාර රිප්ලයි කරන්න අමාරු නං ටිකක් වෙලා අඩලා වරෙන් 🤣
    ආහ් මේ ඉන්නේ sliit කඩේ පොන්නයා.මන් තාම ඉගෙන ගන්නවා පකෝ.ඉවර උන ගමන් ස්කොල් එකක් දාලා රට යනවා.තොපිට නම් ඉතින් ස්කෝල් හීන නේ😹.
     

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,637
    100,892
    113
    ආහ් මේ ඉන්නේ sliit කඩේ පොන්නයා.මන් තාම ඉගෙන ගන්නවා පකෝ.ඉවර උන ගමන් ස්කොල් එකක් දාලා රට යනවා.තොපිට නම් ඉතින් ස්කෝල් හීන නේ😹.
    ස්කොල් එකක් දාලා යන්නේ එහේ ගාවමන්ට් කැම්පස් වෙන්න ඇතිනේ😂😂
     

    hecker_thama

    Well-known member
  • Dec 27, 2022
    6,764
    6,978
    113
    රුහුණෙ පිසිකල් ගියපු පොන්න හිගන්නා දැන් ඔහොමම දැන් කරන ජොබ් එකයි මාසෙ පඩියයිත් කියාගෙන පලයන්කො 🤣එකපාර රිප්ලයි කරන්න අමාරු නං ටිකක් වෙලා අඩලා වරෙන් 🤣
    මට කියපන් කෝ රැකියා විරහිත උපාදි දාරි සංගමේ ඇයි රජයේ උන් විතරක් ඉන්නේ කියලා. 🥱
    :cool:
     

    Dead Cupid

    Well-known member
  • Aug 12, 2008
    2,639
    6,843
    113
    @PHBhagya මෙන්න මුත් උපාදි කඩවලින් උපදී ගත්තු එකෙක්.
    දැන් වඩු වැඩ කර කර ඉන්නව.
    මෙහෙ වර. මේවට දීපන් උත්තර..
     
    • Like
    Reactions: Antare 2.8