ape ehapatthe gdra kari wesa ballek enava e huttha gdra un town ekata gyama berihan denava gdra enakanma,naki dennak enna gdra
anith patthe geyak rent ekata dela tyanava eka gate eka ariddi hena saddeai rent ekata enna eka wada arila enna pandara 2ta wage e welavata uda gehilla aharenava gate eka arinakota
anith patthe geyak rent ekata dela tyanava eka gate eka ariddi hena saddeai rent ekata enna eka wada arila enna pandara 2ta wage e welavata uda gehilla aharenava gate eka arinakota


අපේ එහා පැත්තෙ ගෙදර උන්ගෙ පුකේ ගැට්ට කසන්න පටන් අරන් ජර්මන් ශෙපර්ඩ් බලු පැටවු දෙන්නෙක් එක පාර හදන්න පටන් ගත්තා, දැන් ඒ වේසිගෙ පුතාලා දෙන්නා ලොකුයි, මාරම කරුමයක් වෙලා තියෙන්නේ, කැරියො දෙන්නා එක පාරට බුරන්න පටන් ගන්නවා ගෙදරට මොකක් හරි ආපු ගමන්, සතෙක් දැක්කත් එහෙමයි. හිතපන්කො, එකෙක් බිරුවත් මාර සද්දයි ඕකුන්ගෙ සද්දෙ, මෙතන දෙකක් තරගෙට බුරන්නෙ. මං work from home කරන්නෙ, teams callවල ඉන්දෙද්දි මයික් එක on කරන්න බෑ මේ වේසිගෙ පුතාල දෙන්නගෙ සද්දෙ ඇහෙන්නෙ මගේ සද්දෙට වඩා.. ගාලු පාර අයිනෙ අපේ ගෙවල් තියෙන්නෙ, ambulance එකක් වගේ යද්දි මේ වේසිගෙ පුතාලා දෙන්නා උඩුබුරුලනවා පැයකුත් විනාඩි පහලොවක් විතර 