උබලගේ ජිවිතේ වේදනාත්මකම අත්දැකීම මොකද්ද?

KasunKDP

Well-known member
  • Oct 29, 2013
    35,872
    1,653
    113
    hell
    උබලගේ ජිවිතේ වේදනාත්මකම අත්දැකීම මොකද්ද?

    උබලගේ ජිවිතේ වේදනාත්මකම අත්දැකීම මොකද්ද?
     
    • Like
    Reactions: Eng_man

    MachanEK

    Member
    Feb 13, 2019
    10
    2
    0
    ado mara awul ban.. isara school yana kale adurana kellak.. mage office eka laga thamai wada karanne.. giya awurude Aug wage eki breakup wuna.. eda mang wada arila api denna dinner ekata giya.. oya dinner eka ithin iwara uney mage room eky.. oaham eka eka welavata wet wenava friend kenak hatiyata thama .. wadey kiyanne eki ada kiyanwa ekige kolla aith OK lu .. denama aith love eka continue karanda kiyala.. mata mara awul ban..

    dukai ban :(
     
    • Like
    Reactions: KasunKDP

    ajm

    Active member
  • Nov 5, 2008
    330
    1
    46
    28
    colombo
    වයිෆ්ගෙ සීයව හොස්පිටල් ඇඩ්මිට් කරල තිබුන. වයිෆ් සීයත් එක්ක ගොඩක් හිතවත්. මට කතාකලා යන්න කියල. මන් කිව්ව හෙට යමු කියල.
    පහුවදා උදෙ අපි ගියා. යන්කොට සීය නැතිවෙලා මචන්. දැන් අවුරුදු නමයක් වෙනව. හැමදාම මාර්තු 24 වෙනිදට දානයක් දෙනව. එදා උදේට මට කියනව ඔය එදා හවස මාත් එක්ක ආවනම් මන් තව එක පාරක් සීයට කතාකරනවනෙ කියල:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(
     
    • Like
    Reactions: KasunKDP

    KasunKDP

    Well-known member
  • Oct 29, 2013
    35,872
    1,653
    113
    hell
    වයිෆ්ගෙ සීයව හොස්පිටල් ඇඩ්මිට් කරල තිබුන. වයිෆ් සීයත් එක්ක ගොඩක් හිතවත්. මට කතාකලා යන්න කියල. මන් කිව්ව හෙට යමු කියල.
    පහුවදා උදෙ අපි ගියා. යන්කොට සීය නැතිවෙලා මචන්. දැන් අවුරුදු නමයක් වෙනව. හැමදාම මාර්තු 24 වෙනිදට දානයක් දෙනව. එදා උදේට මට කියනව ඔය එදා හවස මාත් එක්ක ආවනම් මන් තව එක පාරක් සීයට කතාකරනවනෙ කියල:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

    ඔහ්...

    වෙනස්ම ජාතියේ එකෙක්... පුදුමයි ඕක උබට ඔච්චර අවුල් වෙන එක නම්...
     

    Mohowk

    Well-known member
  • Jun 14, 2018
    17,624
    21,113
    113
    Wakanda
    වයිෆ්ගෙ සීයව හොස්පිටල් ඇඩ්මිට් කරල තිබුන. වයිෆ් සීයත් එක්ක ගොඩක් හිතවත්. මට කතාකලා යන්න කියල. මන් කිව්ව හෙට යමු කියල.
    පහුවදා උදෙ අපි ගියා. යන්කොට සීය නැතිවෙලා මචන්. දැන් අවුරුදු නමයක් වෙනව. හැමදාම මාර්තු 24 වෙනිදට දානයක් දෙනව. එදා උදේට මට කියනව ඔය එදා හවස මාත් එක්ක ආවනම් මන් තව එක පාරක් සීයට කතාකරනවනෙ කියල:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

    සීය අනිත් උන්ට වඩා උබට හොදට සලකලා වගේ:rolleyes:
     

    Rahula Kasun

    Well-known member
  • Feb 1, 2013
    12,372
    13,690
    113
    හැමිනේශන්
    :dull: කෙල්ලගෙ වචනෙ විස්වාස කරල ජීවිතේ වටිනාම අවස්තාවකට පයින් ගහපු එක :( අන්තිමට ඒකිත් නෑ හොයාගන්න :dull:
     

    ajm

    Active member
  • Nov 5, 2008
    330
    1
    46
    28
    colombo
    ඔව් මචන් සීය මගෙ ජිවිතේ ලැබිච්ච හොදම කෙනෙක්, ජීවිතේ හොදයි මචන්. මේක නම් අමතක කරන්න බැරි එකක්
     

    KasunKDP

    Well-known member
  • Oct 29, 2013
    35,872
    1,653
    113
    hell
    :dull: කෙල්ලගෙ වචනෙ විස්වාස කරල ජීවිතේ වටිනාම අවස්තාවකට පයින් ගහපු එක :( අන්තිමට ඒකිත් නෑ හොයාගන්න :dull:

    කෙල්ලෝ නැති ලෝකෙ ඉපදුනා නම් සිංහලු හෙන ආතල් එකේ ඉන්නව..

    ඔව් මචන් සීය මගෙ ජිවිතේ ලැබිච්ච හොදම කෙනෙක්, ජීවිතේ හොදයි මචන්. මේක නම් අමතක කරන්න බැරි එකක්

    සිය දැන් මරිලානේ බන්..
    උබ හිතෙන්නේ සිය වල්ලපු පෙට්ටිය ඇතුලේ ඉගෙන ඕක ගැන හිත හිත ඉන්නවා කියලද.!!
    ඕක අමතක කරලා දාපන්..