උබලාට උපරිම එකදිගට ඩිප් කියක් ගහන්න පුලු&#3520

Nimesh_LK

Member
Sep 7, 2015
2,117
129
0
27
ලංකාවේ
එහෙම බඩක් නෑ :angry:

ඉස්සිලා පාත් වෙද්දී පස්සහ කෑල්ල ඉස්සරහ කෑල්ලට කලින් පාත් වෙනව ඒකයි හේතුව :rofl:

ඒ කියන්නෙ බන්ඩිය බරයි කියන එකනෙ උරු හොටෝ :angry:
නැත්නන් ඔයගෙ පස්ස තඩි ඇති :nerd:
 

RottenCOLT

Well-known member
  • Oct 9, 2011
    27,565
    16,396
    113
    පලවෙනි වටේ 20 ක් විතර ගනහවා. ඉට පස්සේ වට අමාරුයි. දැන් ෆිට්නස් නැහැ.
    මම දැන් සෙල්ලන් කරන්නේ නැහැ. :dull::dull:
    pull up ගහන්න තිබ්බනම් මරු. අපේ ගෙදර එල්ලෙන තැනක් නැහැ බන් :growl:
     

    rock pora

    Well-known member
  • May 18, 2011
    11,947
    2,792
    113
    ###~.:::.සියනෑ කෝරළේ.::.~##
    එක දිගට 150කුත් ගහපු කාලයක් තිබ්බ. දැන් shoulder case එකක් නිසා 60ක් වගේ තමයි ගහන්න පුළුවන්. මුලින්ම මමත් 10ක් විතර තමයි ගැහුවෙ. ඊට පස්සෙ ගිය martial art class එකේ 30 ට කලින් නැවත්තුවොත්, ලීයකින් ගහනව. ඒකෙන් පාරක් කෑවම තව වැඩිපුර 10ක් විතර ගහනව.:lol::lol: එතකොට තමයි මම ඉගෙනගත්තෙ ඉස්සෙල්ලම දැනෙන 'දැන් ඇති කියන' හැඟීම බොරු එකක් බව. ඒක නිසා, තමන්ගෙ limit එකට ආවම, කාගෙන, count එක ආයිත් එකේ ඉඳල පටන් අරන් තව 10ක්වත් ගහන්න. ඒ අන්තිම 10 අර කලින් ගහපු 100ට වඩා වටිනව.

    joint awl yanne nadda bn :D
    mage awl giya bn.eka athakata avama ekata pana yanakan paththu bandala bandala adu vela sathi 2k vage giyama anith athatath ava.kohoma hari ath dekatama haduna.
    atha harahata diga arinna baruva yanava bn.belle indan ridilla enne :(
     

    CyberKing

    Well-known member
  • Apr 12, 2015
    1,404
    270
    83
    තව එකක් අහන්න අමතක උනා ...ඩිප් ගහද්දි ජෝකෙක් අදින්නම ඕනෙද ...නොඇද ගහන්න හොද නැද්ද ...:P
     

    6feet

    Active member
  • Jul 21, 2016
    197
    30
    28
    එ්ක බන් ඩිප්ස් ගහන වේගය මතත් තීරණය වෙනව. උඹට පුළුවන් වේගෙන් ගැහුවොත් හිමින් ගහනවට වඩා හතර ගුණයක් විතර ගහන්න
     

    san2d3

    Well-known member
  • Jan 1, 2010
    7,660
    3,383
    113
    Bandarawela
    එ්ක බන් ඩිප්ස් ගහන වේගය මතත් තීරණය වෙනව. උඹට පුළුවන් වේගෙන් ගැහුවොත් හිමින් ගහනවට වඩා හතර ගුණයක් විතර ගහන්න
    onawata wada speed gahala godak gahanna ba.uparima gahanna puluwan 100% nan 60 - 70% wage speed ekakin gahanna ona.