උඹලගේ අනාගත බලාපොරොත්තු සහ වර්තමානයේ සැබ

GMC

Member
Sep 13, 2017
1,193
234
0
me dawas wala nan homben gihilla inne ban. karanna thiyena godak dewal kara ban....eka bank ekakwath loan ekak denne na ne ban. epa wela inne.

mage poth wala antima rupiyal 500 gaththu welawal one taram tiyenawa machan. salenna epa. fiverr try karanna mulinma mkd eka lesi eta passe ganak set karan elaga ewata bahinna.
 

HypermaD2

Well-known member
  • Jul 11, 2017
    4,678
    536
    113
    බිස්නස්මන් කෙනෙක් වෙන එක..
    හැබැයි ඉගෙන ගන්නෙ වෙනම ෆීල්ඩ් එකක්
    තාම බිස්නස් එකක් කියල හරිහමන් දෙයක් කරල නෑ.. පොඩි පොඩි ටිකක් හැර
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,759
    87,164
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    නැහැ මචං.:love:

    එල එල දිගටම කරගෙන යන්න.:)

    අනිවා.:D


    ඒක නම් මටත් අයිඩියා එකක් තියෙනවා නමුත් මර්වින් කියන විදියට අල්ලපු ගෙදර ගෑණිටත් ලමයෙක් දෙක්ක ට්‍රයි කරපං අන්නේකයි වෙන්න ඕනේ.

    ගොං බඩු කියලා බඩු පොට් වලට ගිහින් ගහලා නම් නෑ. නමුත් ඔය වගේ කන්ටැක්ට් කරන් වැඩක් කරගන්න පුලුවන්. බඳින්නේ නම් ගෙදර කීමට මචං.

    Good luck bro..
    Contact karaganna widiya apitat kiyala deepanko..:D;)
     

    GMC

    Member
    Sep 13, 2017
    1,193
    234
    0
    බිස්නස්මන් කෙනෙක් වෙන එක..
    හැබැයි ඉගෙන ගන්නෙ වෙනම ෆීල්ඩ් එකක්
    තාම බිස්නස් එකක් කියල හරිහමන් දෙයක් කරල නෑ.. පොඩි පොඩි ටිකක් හැර
    ela ela digatama karan palayan
    Good luck bro..
    Contact karaganna widiya apitat kiyala deepanko..:D;)

    contact karagaththe nam na machan dawas ganak direct meet wela tama potak padagaththe. :lol: wiswasa karapan mn ara feramon scent ekakuth gahagena giya mul dawas tike:lol:
     

    lasithh

    Well-known member
  • Aug 3, 2009
    2,832
    2,404
    113
    Fivver karandath mokak hari skill ekak epai ewa hadaganna eka tama lokuma awula. Karana job eka atha aralath baa. Job eka karana gaman aluth deyak igena ganda time ekath naa 8-6 weda
     

    GMC

    Member
    Sep 13, 2017
    1,193
    234
    0
    Fivver karandath mokak hari skill ekak epai ewa hadaganna eka tama lokuma awula. Karana job eka atha aralath baa. Job eka karana gaman aluth deyak igena ganda time ekath naa 8-6 weda

    මොකක්ද ජොබ් එක කියපං.
    මගේ ත්‍රෙඩ් බලපං ඒවගේ ඇති ඊ බුක් වගයක්:yes:
     
    • Like
    Reactions: sidathsaumya

    nethumshan

    Well-known member
  • May 27, 2017
    2,717
    2,194
    113
    patta congratz mcn.
    math freelancing karanne aurudu 2kaka idan. habai uba tharam nam diyunuwak na thama. eth atharinneth na. ubata gedarin support eka dunnada bn? matanam gedara ayagen kisima sup ekak na. hama welema kiyanne degree ekak karala job ekak karanna kiyala :(
     

    lasithh

    Well-known member
  • Aug 3, 2009
    2,832
    2,404
    113
    මොකක්ද ජොබ් එක කියපං.
    මගේ ත්‍රෙඩ් බලපං ඒවගේ ඇති ඊ බුක් වගයක්:yes:

    Bank ekka machan.photoshop, illustrater, aftereffect wage igenaganda asawa tibbata no time. Bageta karalath baa ne photoshop nam lawata puluwan. Eth madi quality service ekak denda
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    මගෙ නම් එකම අනාගත බලාපොරොත්තුව කිරියෙදි,මේ වගේ බහුබූත පුරාජේරු තෙර්ඩ් දකින්ඩ නොලැබේවා කියන එකයි...
     

    Faded

    Member
    Oct 20, 2017
    1,365
    165
    0
    ☠Dark World☠
    මගෙ නම් එකම අනාගත බලාපොරොත්තුව කිරියෙදි,මේ වගේ බහුබූත පුරාජේරු තෙර්ඩ් දකින්ඩ නොලැබේවා කියන එකයි...
    Mike-Tyson-clapping-and-laughing.gif