උඹලට සල්ලි නේද ඕනෙ? :D මෙන්න බලපල්ලා.....

Loku Aiyaa

Well-known member
  • Mar 21, 2011
    475
    280
    63
    hema ekakma mulin hondai aluth referals la enakan. aluth aya ena eka adu weddi kela wela yanawa
     

    inspiron

    Well-known member
  • May 27, 2014
    24,987
    17,622
    113
    Nowhere
    FB_IMG_16763500161269551.jpg
     

    hasithayad

    Well-known member
  • Sep 28, 2011
    30,792
    1
    44,999
    113
    යාළුලා, කෙළවිලාම යන්න නියමිතව හිටපු මට ගොඩයන්න පාර අරුනා!!! !!! !!! :)

    මුළින් නම් මට මේක publish කරන්න බය හිතුණත්, මේකට පිරිස එකතුවෙන්න එකතුවෙන්න මේ ආර්ථික වශයෙන් නැති භංගස්ථාන වෙලාම ගිහිං තියන අපේ පුංචි සිරි ලංකාවට වෙන යහපත සළකලා, මං දැන් මේක publish කරනවා!!!

    මේ මට ලැබුණු WhatsApp message එකෙන් ගත්තු ටිකක්...

    **- Monte Carlo Group යනු මැලේසියානු සමාගමක් වන අතර ඔවුන් ලොව පුරා මෙහෙයුම් කටයුතු සිදු කෙරෙන හෝටල් ජාලයක් ඇතුලු විශාල ව්‍යාපාර ජාලයකට හිමිකම් කියයි. මෙම සමාගම නවතම ආයෝජන අංශ වන Crypto Currency Trading, Healthcare, Real Estate, Education, Sports and entertainment සහ Manufacturing සඳහා ආයෝජන අරමුදල් සපයා ගැනීම සඳහා metaverse සහ Block chain තාක්ෂණය යොදාගන ලොව පුරා සිටින නව ආයෝජන සඳහා කැමැත්තක් දක්වන සුලු පරිමාණ ආයෝජකයන්ට අවස්ථාව ලබාදී ඇත. මෙම ව්‍යාපෘතිය 2023 ජනවාරි 15 ආරම්භ කර ඇති අතර මේ යටතේ ආයෝජකයන්ට $100 වැනි සුලු ආයෝජනයකින් දායක කර ඇනීමට අවස්ථාව සලසා ඇත. ඒ සඳහා ඔවුන්ට දින පතා ලාභයක් ලැබෙන අතර ඒ පහත පරිදි වේ.
    100$ අවම ආයෝජනයකට පළමු මස දිනකට 0.7% බැගින් 21$ හිමි වේ. එය සෑම මසකම දිනක ලාභය 0.1බැගින් වැඩි වේ
    පළමු මාසය 0.7$ × 30දින = 21$
    දෙවන මාසය 0.8$ × 30දින = 24$
    තෙවැනි මාසය 0.9$ × 30දින = 27$ මෙලෙස දිනකට 3$ දක්වා වැඩි වේ.
    ඒ ආකාරයෙන් $100 සඳහා වූ ආයෝජනයට මසකට අවම $21ක ලාභයක් ලබාගත හැකි අතර එය $45 දක්වා වැඩි කරගන හැක. -**

    යාළුලා, ඔහෙලට දැනගන්න ඕනෙ වෙන හැම කෙහෙල්මලක්ම ;) මෙන්න මේවයි තියනවා!!! :D

    Monte Carlo Asia Pacific Business Center සිට සජීවීව 02.01.2023 දින පවත්වන ලද Zoom meeting වීඩියෝව:
    Monte Carlo Marketing Plan එක කෙටියෙන්:
    Monte Carlo Asia Pacific Business center සිට ශ්‍රී ලංකා කණ්ඩායමේ නායකයින් සමඟ සජීවීව 2023.01.14 කරන ලද Zoom Meeting වීඩියෝව:
    Monte Carlo Asia Pacific Business center සිට ශ්‍රී ලංකා කණ්ඩායමේ නායකයින් සමඟ සජීවීව 2023.01.16 කරන ලද Zoom Meeting වීඩියෝව:

    එතකොට යාළුලා මේකට register වෙන්න නම් 'referral name' (referrer කෙනෙක්) අනිවාර්යයි. අන්න එතෙන්දි දැන් මං මේකෙ structure එක ගැන ඔක්කොම වගේ දන්න නිසා මං මගේම accounts 10ක් හැදුවා. මමත් මට පුළුවන් පුළුවන් විදියට වැඩේ කරං යනවා!!! :yes: ඒ අතරෙ ඔයාලත් මේ 10න් තමන්ට හිතෙන link එකක් randomly select කරගෙන අදම ඒකෙන් join / register වෙන්න. මේ දවස් ටිකේ ඔයාල දාන USDT 100කට company එකෙන් තව USDT 100ක් දෙනවා!!! ඉක්මන් කරන්න.....

    මෙන්න මගේ referral links:
    (1) (2) (3) (4) (5) (6) (7) (8) (9) (10)

    එතකොට යාළුලා මෙන්න මං විස්තර දැනගන්න හොයාගන බලපු තව videos සෙට් එකකුත් තියනවා.





    https://www.youtube.com/watch?v=A5M3IT1vteU
    https://www.youtube.com/watch?v=eNLSsJ3FUEU
    https://www.youtube.com/watch?v=5dpxKlafJ0A
    https://www.youtube.com/watch?v=n-iRmfgRm2M
    https://www.youtube.com/watch?v=Mg-fcMHKP-8
    https://www.youtube.com/watch?v=vkdyfuk5O1A
    https://www.youtube.com/watch?v=fpniFBUP2J8
    https://www.youtube.com/watch?v=Heo3qDpyYp4
    https://www.youtube.com/watch?v=4Wa1VrZOWng
    https://www.youtube.com/watch?v=Fepk0s3RqW0
    https://www.youtube.com/watch?v=4IYJtQRCN0I
    https://www.youtube.com/watch?v=Jg9Z4RPRNDs
    https://www.youtube.com/watch?v=zU1kEsUPmzA
    https://www.youtube.com/watch?v=qDPKGtoSriM
    https://www.youtube.com/watch?v=-1eIX_12HTw
    https://www.youtube.com/watch?v=e8hBd26dzUw
    https://www.youtube.com/watch?v=bsFiOW72Uxo

    තොට නිවන එපා උනාද? :angry:
     

    aggregate

    Well-known member
  • Jun 8, 2011
    10,707
    11,095
    113
    අම්මට හුකාගන්නැතුව පලයන් කැරි පොන්නයා. තොගේ ගෑනියි ලමයිනුත් තෝත් එක්ක කතා කරන්නෑ නේද තොගේ ඔය හොර කුපාඩි වැඩ නිසා? ආව වේසිගෙ පුතා පිරමීඩ් උස්සගෙන.
     

    Nidarshana_k

    Well-known member
  • Feb 19, 2022
    29,879
    1
    51,857
    113
    ප*යාගල
    sorry.com
    අම්මට හුකාගන්නැතුව පලයන් කැරි පොන්නයා. තොගේ ගෑනියි ලමයිනුත් තෝත් එක්ක කතා කරන්නෑ නේද තොගේ ඔය හොර කුපාඩි වැඩ නිසා? ආව වේසිගෙ පුතා පිරමීඩ් උස්සගෙන.
    Nice