උබට දැන් එහෙම එකක් හොයාගන්න බෑ තව ටික දවසකින් හැම එකාටම එක ගානෙ ස්කෑම් තියෙනව.මේ අර විනීලා ප්රමෝට් කරන එකද?

මේ කැරි පොන්නයව විශ්වාස කරන - පිළිගන්න කාලකණ්නි එහෙම කරපියව්!!!අම්මට හුකාගන්නැතුව පලයන් කැරි පොන්නයා. තොගේ ගෑනියි ලමයිනුත් තෝත් එක්ක කතා කරන්නෑ නේද තොගේ ඔය හොර කුපාඩි වැඩ නිසා? ආව වේසිගෙ පුතා පිරමීඩ් උස්සගෙන.
පල නාකි වේසිගෙ පුතා යන්න. හිඟන කැරියා සල්ලි නැත්තන් බොරැල්ලේ හන්දියෙ ලේන්සුවක් දාන් සැලූන් වල වැඩ කරන කොලු කාරයන්ට පුක දීපං මෙතන හොරකන් කරන්නැතුව. තොගෙ ගෑනිත් අර මේසන් බාස්ට කියලා ඇර ගත්තෙ තොගෙ ඔය හිඟන ගති නිසා තමා.Links වල upset එකක් තිබුණා. හැදුවා!! දැන් හරි.
මේ කැරි පොන්නයව විශ්වාස කරන - පිළිගන්න කාලකණ්නි එහෙම කරපියව්!!!
ඕකෙන් හම්බකරන සල්ලි හම්බකරන්න පින තියන එවුන් අම්බානට හම්බ කරනවා!!! !!! !!!
------ Post added on Mar 27, 2023 at 3:25 PM
Buddagamath epa wenawa oi mun wage ewun dekkama
පොඩ්ඩක් @kasun_kbp වගේපල නාකි වේසිගෙ පුතා යන්න. හිඟන කැරියා සල්ලි නැත්තන් බොරැල්ලේ හන්දියෙ ලේන්සුවක් දාන් සැලූන් වල වැඩ කරන කොලු කාරයන්ට පුක දීපං මෙතන හොරකන් කරන්නැතුව. තොගෙ ගෑනිත් අර මේසන් බාස්ට කියලා ඇර ගත්තෙ තොගෙ ඔය හිඟන ගති නිසා තමා.
welcome to hiypසරළවම කිව්වොත් උඹට මේකට රුපියල් 32,500/=ක් දාලා පළවෙනි මාසෙ රුපියල් 5,460/=ක් withdraw කරන්න පුළුවන්!!!
උඹ 20% ගිණි පොළියට සල්ලි දුන්නා වගෙයි, හැබැයි තව කෙනෙක්ගෙ රීරිමාංස උරා නොබී!!!
ඊළඟට දෙවෙනි මාසෙ 6,283/= තුන්වැනි මාසෙ 7,106/= & so on, assuming USD buying rate Rs. 305/= & selling rate Rs. 325/=
එතකොට උඹ ඔය ගාන මේ bonus එක තියන දවස් ටිකේ දැම්මොත් උඹට හම්බවෙන්නෙ කළින් කියපු ගණන් approximately double වෙලා තමයි!!!
10,750/= > 12,500/= > 14,000/= etc. පොළියට දීලා නම් මළාට එච්චර ගන්නත් බෑ!!! !!! !!!
ඔය ඇවිල්ලා 'LedgerBlock powered by Monte Carlo' platform එකේ minimum profit margin එකයි. Maximum දවසට 60,000$ USD දක්වා යතහැකියි,(හැබැයි පුක ඉරෙනව!!!
)
සරළවම කිව්වොත් උඹට මේකට රුපියල් 32,500/=ක් දාලා පළවෙනි මාසෙ රුපියල් 5,460/=ක් withdraw කරන්න පුළුවන්!!!
උඹ 20% ගිණි පොළියට සල්ලි දුන්නා වගෙයි, හැබැයි තව කෙනෙක්ගෙ රීරිමාංස උරා නොබී!!!
ඊළඟට දෙවෙනි මාසෙ 6,283/= තුන්වැනි මාසෙ 7,106/= & so on, assuming USD buying rate Rs. 305/= & selling rate Rs. 325/=
එතකොට උඹ ඔය ගාන මේ bonus එක තියන දවස් ටිකේ දැම්මොත් උඹට හම්බවෙන්නෙ කළින් කියපු ගණන් approximately double වෙලා තමයි!!!
10,750/= > 12,500/= > 14,000/= etc. පොළියට දීලා නම් මළාට එච්චර ගන්නත් බෑ!!! !!! !!!
ඔය ඇවිල්ලා 'LedgerBlock powered by Monte Carlo' platform එකේ minimum profit margin එකයි. Maximum දවසට 60,000$ USD දක්වා යතහැකියි,(හැබැයි පුක ඉරෙනව!!!
)
යාළුලා, කෙළවිලාම යන්න නියමිතව හිටපු මට ගොඩයන්න පාර අරුනා!!! !!! !!!![]()