removed. ponzi scheme
Last edited by a moderator:
removed. ponzi scheme
යාළුලා, කෙළවිලාම යන්න නියමිතව හිටපු මට ගොඩයන්න පාර අරුනා!!! !!! !!!
මුළින් නම් මට මේක publish කරන්න බය හිතුණත්, මේකට පිරිස එකතුවෙන්න එකතුවෙන්න මේ ආර්ථික වශයෙන් නැති භංගස්ථාන වෙලාම ගිහිං තියන අපේ පුංචි සිරි ලංකාවට වෙන යහපත සළකලා, මං දැන් මේක publish කරනවා!!!
මේ මට ලැබුණු WhatsApp message එකෙන් ගත්තු ටිකක්...
**- Monte Carlo Group යනු මැලේසියානු සමාගමක් වන අතර ඔවුන් ලොව පුරා මෙහෙයුම් කටයුතු සිදු කෙරෙන හෝටල් ජාලයක් ඇතුලු විශාල ව්යාපාර ජාලයකට හිමිකම් කියයි. මෙම සමාගම නවතම ආයෝජන අංශ වන Crypto Currency Trading, Healthcare, Real Estate, Education, Sports and entertainment සහ Manufacturing සඳහා ආයෝජන අරමුදල් සපයා ගැනීම සඳහා metaverse සහ Block chain තාක්ෂණය යොදාගන ලොව පුරා සිටින නව ආයෝජන සඳහා කැමැත්තක් දක්වන සුලු පරිමාණ ආයෝජකයන්ට අවස්ථාව ලබාදී ඇත. මෙම ව්යාපෘතිය 2023 ජනවාරි 15 ආරම්භ කර ඇති අතර මේ යටතේ ආයෝජකයන්ට $100 වැනි සුලු ආයෝජනයකින් දායක කර ඇනීමට අවස්ථාව සලසා ඇත. ඒ සඳහා ඔවුන්ට දින පතා ලාභයක් ලැබෙන අතර ඒ පහත පරිදි වේ.
100$ අවම ආයෝජනයකට පළමු මස දිනකට 0.7% බැගින් 21$ හිමි වේ. එය සෑම මසකම දිනක ලාභය 0.1බැගින් වැඩි වේ
පළමු මාසය 0.7$ × 30දින = 21$
දෙවන මාසය 0.8$ × 30දින = 24$
තෙවැනි මාසය 0.9$ × 30දින = 27$ මෙලෙස දිනකට 3$ දක්වා වැඩි වේ.
ඒ ආකාරයෙන් $100 සඳහා වූ ආයෝජනයට මසකට අවම $21ක ලාභයක් ලබාගත හැකි අතර එය $45 දක්වා වැඩි කරගන හැක. -**
යාළුලා, ඔහෙලට දැනගන්න ඕනෙ වෙන හැම කෙහෙල්මලක්මමෙන්න මේවයි තියනවා!!!
● Monte Carlo Asia Pacific Business Center සිට සජීවීව 02.01.2023 දින පවත්වන ලද Zoom meeting වීඩියෝව:
● Monte Carlo Marketing Plan එක කෙටියෙන්:
● Monte Carlo Asia Pacific Business center සිට ශ්රී ලංකා කණ්ඩායමේ නායකයින් සමඟ සජීවීව 2023.01.14 කරන ලද Zoom Meeting වීඩියෝව:
● Monte Carlo Asia Pacific Business center සිට ශ්රී ලංකා කණ්ඩායමේ නායකයින් සමඟ සජීවීව 2023.01.16 කරන ලද Zoom Meeting වීඩියෝව:
එතකොට යාළුලා මේකට register වෙන්න නම් 'referral name' (referrer කෙනෙක්) අනිවාර්යයි. අන්න එතෙන්දි දැන් මං මේකෙ structure එක ගැන ඔක්කොම වගේ දන්න නිසා මං මගේම accounts 10ක් හැදුවා. මමත් මට පුළුවන් පුළුවන් විදියට වැඩේ කරං යනවා!!!ඒ අතරෙ ඔයාලත් මේ 10න් තමන්ට හිතෙන link එකක් randomly select කරගෙන අදම ඒකෙන් join / register වෙන්න. මේ දවස් ටිකේ ඔයාල දාන USDT 100කට company එකෙන් තව USDT 100ක් දෙනවා!!! ඉක්මන් කරන්න.....
මෙන්න මගේ referral links:
(1) (2) (3) (4) (5) (6) (7) (8) (9) (10)
එතකොට යාළුලා මෙන්න මං විස්තර දැනගන්න හොයාගන බලපු තව videos සෙට් එකකුත් තියනවා.
https://www.youtube.com/watch?v=A5M3IT1vteU
https://www.youtube.com/watch?v=eNLSsJ3FUEU
https://www.youtube.com/watch?v=5dpxKlafJ0A
https://www.youtube.com/watch?v=n-iRmfgRm2M
https://www.youtube.com/watch?v=Mg-fcMHKP-8
https://www.youtube.com/watch?v=vkdyfuk5O1A
https://www.youtube.com/watch?v=fpniFBUP2J8
https://www.youtube.com/watch?v=Heo3qDpyYp4
https://www.youtube.com/watch?v=4Wa1VrZOWng
https://www.youtube.com/watch?v=Fepk0s3RqW0
https://www.youtube.com/watch?v=4IYJtQRCN0I
https://www.youtube.com/watch?v=Jg9Z4RPRNDs
https://www.youtube.com/watch?v=zU1kEsUPmzA
https://www.youtube.com/watch?v=qDPKGtoSriM
https://www.youtube.com/watch?v=-1eIX_12HTw
https://www.youtube.com/watch?v=e8hBd26dzUw
https://www.youtube.com/watch?v=bsFiOW72Uxo

අපේ ගම් පළාතේ එකෙක්ද කොහෙදයාළුලා, ඔහෙලට

Niceඅම්මට හුකාගන්නැතුව පලයන් කැරි පොන්නයා. තොගේ ගෑනියි ලමයිනුත් තෝත් එක්ක කතා කරන්නෑ නේද තොගේ ඔය හොර කුපාඩි වැඩ නිසා? ආව වේසිගෙ පුතා පිරමීඩ් උස්සගෙන.