උඹලා ජීවිතේ කරපු ලොකුම මෝඩ වෙඩේ මොකද්ද?

lasankandy

Well-known member
  • Jul 18, 2009
    32,780
    34,254
    113
    KY
    ow ne ban..aparade salli..


    Java බැරිද බන්??




    2009 දී ග්‍රාමසේවක පත්වීම ගන්ට ගියේ නැති එක

    ග්‍රාම සේවක වෙන හැම එකාටම ජනාධිපති වෙන්න බෑ යකෝ.😂
     

    san**

    Well-known member
  • Feb 21, 2012
    5,702
    8,975
    113
    kandy
    Java බැරිද බන්??

    Java nam awlak na.. un Java kiyala dunne nathi ekai awla. :lol: :lol: masa 3k withara gihin nawaththala damma. man giye SCJP certification eka ganna. mun kiwwa thawa podi ganak dunnoth PCJT kiyala program ekakata dannam kiyala. mamath ethin join una. melo wadak une na. un kiwwa SCJP karanna epa eka wadak na CCJP karanna kiyala. CCJP kiyanne hora certification ekak..passe mama ain una..anthimata thaniyama SCJP goda dagaththa...kohoma hari 45000k wathure giya..

    more info- https://academia.stackexchange.com/...of-chartered-java-professionals-international
     

    Fbfocus

    Well-known member
  • Nov 2, 2012
    2,131
    1,593
    113
    Degree thiyeddi night data entry jobakata set veema ha e athare reputed vena job ekak hevve nathiviima.
    joben ayin vunu gaman rata yanna ho vena job ekakata nogihin thattage kade assata hiraveema :( :(anthimata kellekvath set karaganna bariva giya. kelloth na yaluvoth na anthimata coronath ekka mata mavath na
     
    Last edited:

    Fire1994

    Well-known member
  • May 6, 2018
    1,082
    2,227
    113
    ජොබ් එකේ pramotion එකක් සෙට් උනා ඒක බාර ගත්තොත් හැමදාම කොලඹ වැඩ කරන්ඩ වෙන්නෙ.කොලඹ ඉන්නවට වඩා ගෙවල් ලග ඉන්න එක සැපයි කියල pramotion එක බාර ගත්තෙ නෑ.ඒක තමා කරපු ගොන් ම වැඩේ මේ දක්වා