Ammo e kale heti balapankohina gassala marapan apiwa...![]()
Ammo e kale heti balapankohina gassala marapan apiwa...![]()

. jiwitheta hoda experience habaiow ne ban..aparade salli..
2009 දී ග්රාමසේවක පත්වීම ගන්ට ගියේ නැති එක
Java බැරිද බන්??
masa 3k withara gihin nawaththala damma. man giye SCJP certification eka ganna. mun kiwwa thawa podi ganak dunnoth PCJT kiyala program ekakata dannam kiyala. mamath ethin join una. melo wadak une na. un kiwwa SCJP karanna epa eka wadak na CCJP karanna kiyala. CCJP kiyanne hora certification ekak..passe mama ain una..anthimata thaniyama SCJP goda dagaththa...kohoma hari 45000k wathure giya..Oken godayannath puluwan.කොම්පියුටර් එක බදා ගැනීම
ඒ මඟුල නිසා වෙලාව සෑහෙන අපතේ යනවා
Lankawe system algorithm eka podda podda therum ganna.ලංකාවේ ඉපදුන එක
anthimata kellekvath set karaganna bariva giya. kelloth na yaluvoth na anthimata coronath ekka mata mavath naDegree krna kale set kara gnn epaiDegree thiyeddi night data entry jobakata set veema ha e athare reputed vena job ekak hevve nathiviima.
joben ayin vunu gaman rata yanna ho vena job ekakata nogihin thattage kade assata hiraveema![]()
anthimata kellekvath set karaganna bariva giya.
ow degree eka ivaravenakamma hitiya jobak set karaganna ekath moda vedak.Degree krna kale set kara gnn epai