Ube gaaniwa wikunala iwarada lat hodana ponnayoපොන්නකොතේ උගතට කටඋත්තර නැති වෙලා
පොනිලගෙ පුස් ඇට දෙකයි, එංගලන්තෙයි කොම්පෙයාර් කරලා දාර්ශනික හෑල්ලක් ලියපන්කො ඉන්දරේ![]()
Ube gaaniwa wikunala iwarada lat hodana ponnayoපොන්නකොතේ උගතට කටඋත්තර නැති වෙලා
පොනිලගෙ පුස් ඇට දෙකයි, එංගලන්තෙයි කොම්පෙයාර් කරලා දාර්ශනික හෑල්ලක් ලියපන්කො ඉන්දරේ![]()
එංගලන්තෙත් ඔය සීන් එක තියනවා කියලාද කියන්නේ ?Anik scene eka lankawe sinhalunta warnabedhawadi case gana loku adahasak na. Ithin giya gaman oka meter wenne na. Gihin tika kalayak giyama thamai kon wena gathiya, un ganan ganne nathi gathiya therenne.

දුව ඉස්කෝලෙට දැම්මා..
උප්පැන්නෙ ඇහුවෙත් නෑ....ජාතකේ බැලුවෙත් නෑ....
ID බැලුවෙත් නෑ....පාසලට තියෙන දුර ඇහුවෙත් නෑ...
ග්රාමසේවක සහතික, චන්ද නාමලේඛන බැලුවෙත් නෑ....
Welcome pack කියල විස්තර අඩංගු කොල ටිකක් දුන්නා....
Application එකක් තිබ්බා ලමයාගෙ නමයි උපන්දිනයයි, ලිපිනයයි, parents ලගෙත් ඒ details ටිකයි contact detail ටික....
Meals වලට allergy තියෙනවද අහනවා...
දවස් 5ට පෝශ්යදායි කෑම වේල් 5 ක් ලැබෙනවා..
Teacher සහ parentsලට communicate කරන්න app එකක් තියෙනවා...
ලමයගෙ ක්රියාකාරකම් ඒකෙ දානවා..photoes, Video වලින්...අපිට බලන්න පුලුවන්..ඒවගේම ගෙදරදි කරන වැඩත් අපිට upload කරන්න පුලුවන් teacherට ලමයා ගැන අවබෝධක් ලබාගන්න...
ලමයි 25යි... teacherල 3දෙනයි...
හැම සති 5කට සතියක් නිවාඩු තියෙනවා...
ඉස්කෝලෙ ඇතුලෙ ලමයට සෙල්ලම් කරන්න ඇතිතරම් දේවල් තියෙනවා.....
අධ්යාපනය සම්පූර්ණයෙන් නොමිලේ...
Meals සම්පූර්නයෙන් නොමිලේ....
පහසුකම් ගාස්තු, ඉස්කෝලෙ තීන්ත ගාන්න, පන්තිකාමර සුද්ධ කරන්න ඒවාට සල්ලි යන්නෙ නෑ....
Uniform kit 4ක් ගත්තා super market එකෙන්..
පැය 2ක පඩිය පවුම් 20ක් ගියා..
දැඩි අධිෂ්ඨානයක් තිබ්බා ලමයාව ලංකාවෙ ඉස්කෝලෙ දාන්නෙම නෑ කියලා..
ඒක ඉෂ්ටකරගත්තා...
ඒතරමට ලංකාවෙ අධ්යාපනය ගැන කලකිරීමක් තිබුනේ..
පසුවදන---
මගේ ලමයා මෙහෙ ඉස්කෝලෙ සෙල්ලම් කරල සතුටින් ඉන්දැද්දි ලංකාවෙ අලුතින් ඉස්කෝලෙ ගිය පැටව් ටික දවස පුරා පොත්වල අකුරු පුරවනව ඇති...
දවල්ට හරිහමන් කෑමක් නැතුව බඩගින්නෙ ඉන්න ලමයෙකුට,ලමයි 40කට තනි teacher කෙනෙක් ගිරිය කඩාගෙන බෙරිහන්දෙනව අහගෙන ඉන්නකොට කොච්චර පීඩනයක් ඇතිද?
School uniform එකයි පහසුකම් ගාස්තු ගෙවල නයවෙලා හරිහමන් කෑමක් නැතුව දුක්විදින දෙමාපියන් කීදාහක් ඇත්ද?
නිදහස් අධ්යාපන ක්රමයක් තියෙනවද කියල හිතල බලන්න..
ක්රමය වෙනස් කරන්න එකතුවෙන්න...
අපේ රටේ පුංචි පැටව්න්ට හරි අධ්යාපන ක්රමයක් හදන්න කාටද අකමැති වෙන්න පුලුවන් ?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-fb-

boruma kiyanne bae, eth mage kella nam lankaawe indan giyaama danuma motta unaa tikak, akuru liyana and math wage dewal walata lankaawedi aasa unath mehedi passe kammali unaa but aasawen iskole giyaa UK waladi, Lankaawedi ekita marenna tharam home work thibba weekend ekata, ehe dena home work eka pituwai nattan dekai, eki friday awa gaman eka iwara karanawa.... api owa ithin serious gatte nae thaama aurudu 6yi nisa..UK වල ඉන්න අයටම තමයි මේක ඇත්තක්ද කියලා කියන්න පුලුවන්..![]()

podi kamata aithiwaasikam ehema katha karanne gannawa 

මගේ පොඩ්ඩත් ඔන්න last week ඉඳල primary එකකට දැම්ම UK වල
උප්පැන්නෙ ඇහුවෙත් නෑ - birth certificate එකනම් බලනව
Uniform kit 4ක් ගත්තා super market එකෙන්, පැය 2ක පඩිය පවුම් 20ක් ගියා - මටනම් kit 1 ගන්නම පවුම් 10 ගියා
Meals සම්පූර්නයෙන් නොමිලේ - මුල් අවුරුදු 2 විතරයි. ඊට පස්සෙ ගෙවන්න ඕනෙ
මේ ටික ඇර අනිත් ඒවානම් හරියටම හරි![]()

Paw yako Lamai, kallak set karagannawath nane mehe wage. lol..එහෙ මෙහෙවගේ ආතල් ටියුශන් නෑනේ.


අන්න ගුරුවරු ආයෙ වර්ජනය කරන්න ලෑස්ති වැඩි පඩි ඉල්ලලා...දුව ඉස්කෝලෙට දැම්මා..
උප්පැන්නෙ ඇහුවෙත් නෑ....ජාතකේ බැලුවෙත් නෑ....
ID බැලුවෙත් නෑ....පාසලට තියෙන දුර ඇහුවෙත් නෑ...
ග්රාමසේවක සහතික, චන්ද නාමලේඛන බැලුවෙත් නෑ....
Welcome pack කියල විස්තර අඩංගු කොල ටිකක් දුන්නා....
Application එකක් තිබ්බා ලමයාගෙ නමයි උපන්දිනයයි, ලිපිනයයි, parents ලගෙත් ඒ details ටිකයි contact detail ටික....
Meals වලට allergy තියෙනවද අහනවා...
දවස් 5ට පෝශ්යදායි කෑම වේල් 5 ක් ලැබෙනවා..
Teacher සහ parentsලට communicate කරන්න app එකක් තියෙනවා...
ලමයගෙ ක්රියාකාරකම් ඒකෙ දානවා..photoes, Video වලින්...අපිට බලන්න පුලුවන්..ඒවගේම ගෙදරදි කරන වැඩත් අපිට upload කරන්න පුලුවන් teacherට ලමයා ගැන අවබෝධක් ලබාගන්න...
ලමයි 25යි... teacherල 3දෙනයි...
හැම සති 5කට සතියක් නිවාඩු තියෙනවා...
ඉස්කෝලෙ ඇතුලෙ ලමයට සෙල්ලම් කරන්න ඇතිතරම් දේවල් තියෙනවා.....
අධ්යාපනය සම්පූර්ණයෙන් නොමිලේ...
Meals සම්පූර්නයෙන් නොමිලේ....
පහසුකම් ගාස්තු, ඉස්කෝලෙ තීන්ත ගාන්න, පන්තිකාමර සුද්ධ කරන්න ඒවාට සල්ලි යන්නෙ නෑ....
Uniform kit 4ක් ගත්තා super market එකෙන්..
පැය 2ක පඩිය පවුම් 20ක් ගියා..
දැඩි අධිෂ්ඨානයක් තිබ්බා ලමයාව ලංකාවෙ ඉස්කෝලෙ දාන්නෙම නෑ කියලා..
ඒක ඉෂ්ටකරගත්තා...
ඒතරමට ලංකාවෙ අධ්යාපනය ගැන කලකිරීමක් තිබුනේ..
පසුවදන---
මගේ ලමයා මෙහෙ ඉස්කෝලෙ සෙල්ලම් කරල සතුටින් ඉන්දැද්දි ලංකාවෙ අලුතින් ඉස්කෝලෙ ගිය පැටව් ටික දවස පුරා පොත්වල අකුරු පුරවනව ඇති...
දවල්ට හරිහමන් කෑමක් නැතුව බඩගින්නෙ ඉන්න ලමයෙකුට,ලමයි 40කට තනි teacher කෙනෙක් ගිරිය කඩාගෙන බෙරිහන්දෙනව අහගෙන ඉන්නකොට කොච්චර පීඩනයක් ඇතිද?
School uniform එකයි පහසුකම් ගාස්තු ගෙවල නයවෙලා හරිහමන් කෑමක් නැතුව දුක්විදින දෙමාපියන් කීදාහක් ඇත්ද?
නිදහස් අධ්යාපන ක්රමයක් තියෙනවද කියල හිතල බලන්න..
ක්රමය වෙනස් කරන්න එකතුවෙන්න...
අපේ රටේ පුංචි පැටව්න්ට හරි අධ්යාපන ක්රමයක් හදන්න කාටද අකමැති වෙන්න පුලුවන් ?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-fb-
Giya palaweni awuruddhe ohoma athel denawa. mama hitanne aran giya salli thaama athiදුව ඉස්කෝලෙට දැම්මා..
උප්පැන්නෙ ඇහුවෙත් නෑ....ජාතකේ බැලුවෙත් නෑ....
ID බැලුවෙත් නෑ....පාසලට තියෙන දුර ඇහුවෙත් නෑ...
ග්රාමසේවක සහතික, චන්ද නාමලේඛන බැලුවෙත් නෑ....
Welcome pack කියල විස්තර අඩංගු කොල ටිකක් දුන්නා....
Application එකක් තිබ්බා ලමයාගෙ නමයි උපන්දිනයයි, ලිපිනයයි, parents ලගෙත් ඒ details ටිකයි contact detail ටික....
Meals වලට allergy තියෙනවද අහනවා...
දවස් 5ට පෝශ්යදායි කෑම වේල් 5 ක් ලැබෙනවා..
Teacher සහ parentsලට communicate කරන්න app එකක් තියෙනවා...
ලමයගෙ ක්රියාකාරකම් ඒකෙ දානවා..photoes, Video වලින්...අපිට බලන්න පුලුවන්..ඒවගේම ගෙදරදි කරන වැඩත් අපිට upload කරන්න පුලුවන් teacherට ලමයා ගැන අවබෝධක් ලබාගන්න...
ලමයි 25යි... teacherල 3දෙනයි...
හැම සති 5කට සතියක් නිවාඩු තියෙනවා...
ඉස්කෝලෙ ඇතුලෙ ලමයට සෙල්ලම් කරන්න ඇතිතරම් දේවල් තියෙනවා.....
අධ්යාපනය සම්පූර්ණයෙන් නොමිලේ...
Meals සම්පූර්නයෙන් නොමිලේ....
පහසුකම් ගාස්තු, ඉස්කෝලෙ තීන්ත ගාන්න, පන්තිකාමර සුද්ධ කරන්න ඒවාට සල්ලි යන්නෙ නෑ....
Uniform kit 4ක් ගත්තා super market එකෙන්..
පැය 2ක පඩිය පවුම් 20ක් ගියා..
දැඩි අධිෂ්ඨානයක් තිබ්බා ලමයාව ලංකාවෙ ඉස්කෝලෙ දාන්නෙම නෑ කියලා..
ඒක ඉෂ්ටකරගත්තා...
ඒතරමට ලංකාවෙ අධ්යාපනය ගැන කලකිරීමක් තිබුනේ..
පසුවදන---
මගේ ලමයා මෙහෙ ඉස්කෝලෙ සෙල්ලම් කරල සතුටින් ඉන්දැද්දි ලංකාවෙ අලුතින් ඉස්කෝලෙ ගිය පැටව් ටික දවස පුරා පොත්වල අකුරු පුරවනව ඇති...
දවල්ට හරිහමන් කෑමක් නැතුව බඩගින්නෙ ඉන්න ලමයෙකුට,ලමයි 40කට තනි teacher කෙනෙක් ගිරිය කඩාගෙන බෙරිහන්දෙනව අහගෙන ඉන්නකොට කොච්චර පීඩනයක් ඇතිද?
School uniform එකයි පහසුකම් ගාස්තු ගෙවල නයවෙලා හරිහමන් කෑමක් නැතුව දුක්විදින දෙමාපියන් කීදාහක් ඇත්ද?
නිදහස් අධ්යාපන ක්රමයක් තියෙනවද කියල හිතල බලන්න..
ක්රමය වෙනස් කරන්න එකතුවෙන්න...
අපේ රටේ පුංචි පැටව්න්ට හරි අධ්යාපන ක්රමයක් හදන්න කාටද අකමැති වෙන්න පුලුවන් ?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-fb-
Dan rallata rata Yana seen ekakne machn thiyenne. Oya uba kiyapu Kisi deyak balanne Naha. Ikmanata gihin photos tikak dagannai ona.Cons liyanne na bung lanakwe un. mokada nadayo balagena inne unta kela wenakam. eka nisa lanakwe unta cons liyanna baa
Ekaiyi ape un hithanne kisi awulake na kiyala. ithin giyama thama experience karanne godka un
yanna kalin danagena yana un hondata plan karala match ekake gahanawa
As an example Doctors la channel karana eka lanakwe wage lesi na kiyana eka danna ekake. lanakwen yanakota masa ganakata beheth geniyanawaa. un ethakota leda unama tikake hari shape
Dental dewal unath lanakwen yanna kalin karagena yanne oya reasons nisaa
owa habaiyi kohe wath katha wenne na. api hoyalama danaganna ona
Sirawata. Samaharu kfc reviews danawa.ඔව් සමහර උන් මෙහෙ ඉද්දී කීල්ස් එකකටවත් ගිහිල්ලා නැති උන්

ඔව් බන් මෙහෙ ආතක් පාතාක් නැති උන් රට ගියහම උන්ට පට්ට Magic ඕවා. උන් හිතන් ඉන්නේ පිටරට ගියහම ඔක්කොම නිකන් හම්බ වෙනවා කියල. ඉගෙන ගන්න ඕනෙ නෑ සෙල්ලම් කර කර ඉන්න පුළුවන් කියල.ඔය ලියල තියන දේවල් බොරු කියල මම කියන්නේ නැහැ. ඒත් ලංකාවත් එක්ක කම්පෙයා කරන එක වැරදි. ලනක්වේ අධ්යාපන ක්රමය තියෙන්නේ ලනකවට ගැලපෙන විදියට. අනිත් එක ඔය කියල තියන විදියට සෙල්ලම් කර කර ඉදල මොන රටකවත් ගොඩ යන්න බැහැ. ලගදි රට ගිහිපු එවුන්ගේ මෝඩ චුන් ඕව.
Ammo Bnithin me kiyana vidiyata lamayawa lankawe thiyan.... iskole yawanne netuwa gedarata wela sellam kara karan inna dunnanam harine....
UK != USAඔය ඔක්කොම ඉවරයි ඉතිං එකෙක් තුවක්කුවක් උස්සගෙන ඉස්කෝලෙට පැන්නම.
කතාවෙන්ම පේනවා උබෙ අධ්යාපනයෙ තරමත්....මෝඩ අදහස්
උන්ගේ අධ්යාපනේ ඔය කියන තරම් සාර්ථක නම් මොකටද ලංකාව වගේ රටවලට ජොබ් වීසා දෙන්නේ.