Oka post ekak dala share karanna deyak nemei, koi rateth e wage. Wenasa tiyenne api e level ekata yanna infrastructure eka hadila nathi eka witharai.
මොනවද බන් මේ කියවන්නෙ. පිස්සුද හැටිද ඔය?

වෙනසක් තියෙන නිසා, ඒ ලෙවල් එකේ නැති නිසා තමයි පෝස්ට් එකක් දාලා ඒක පෙන්නන්න ඕන ලෝකෙ වැඩ වෙන හැටි නොදන්න බයියන්ට.


සවුබාගේ දැක්මෙන් 2048 මේව හදන්න බෑ කියන එක පෙන්නන්න ඕන.
රටේ හරි ක්රමවේදයක්, නීතියක් නැති එකයි නිසා තමයි ඔහොම කෙළවෙලා තියෙන්නෙ. Infrastructure නැති එක ඒකෙ අතුරු ප්රශ්නයක් විතරයි. කොහොමහරි ඒක වෙනම කතාවක්.
දැන් උබ කියන විදියට නිකන් fb profile එකක් හදල නිකන් තියල තියන්නද ඕන?

විසාල කරදරයක් උනානෙ මේක මොකක් වත් දාන්න බෑ මොකාක් හරි කියෝනවා
