එජාප ප්‍රේමදාස පාලන සමයේ පොලිස් විරුවන් 600

Mr Dilshan

Well-known member
  • Jun 16, 2007
    5,439
    759
    113
    හෙලයා;10364774 said:
    මු කන්නේ අශූචී විතරක් නෙවි බන්... අර මැරිච්ච වීරයන්ගේ ලේත් බොනවා... උගේ දේශපාලනේ වෙනුවෙන්

    ඕකට කියනේ දේශපාලනය කියල නෙවෙයිබන්
    පු# දීම කියල.
    තමුන්ගේ බඩ වියත රැකගන්න නුඋගත් කමට කරන්න වෙන රස්සාවක් නැති නිසා කරන දේ.
    ගුද මාර්ගය අදායම් මාර්ගය කර ගැනීම .
    පවු අපි අනුකම්පා කරන්න ඕන උන්ට
     

    Climax

    Member
    Aug 30, 2009
    1,723
    48
    0
    39
    Katunayake
    1987 June 02 da mahawaji wiharaye sita Kelaniya Raja Maha Viharaya wadapuda ganima pinisa paminemin siti samanera Bikshun 33 Aranthalawedi Karuna Amman ge ana paridi Kapa Kota Gathanaya kara 2011 june 02 wanidata Wasara 24 ki....

    Mewata Kauda waga kiyanne.....:growl::growl:

    aq2nlqy5.bmp


    aq2nlqy5.bmp


    aq2nlqy5.bmp


    මේ රතනයත් මුත් එක්ක ඉන්න ලස්සන........ නොදකින්
     

    danukapeiris

    Well-known member
  • Apr 14, 2007
    6,952
    1,906
    113
    machan me government eke minister kenek neda oka kale (karuna amman) :lol:
    ko sarath fonseka ta adala neethiya munta.... :lol:
    asiawe ascharya !!!
     

    ghetto

    Member
    Mar 19, 2007
    288
    1
    0
    machan me government eke minister kenek neda oka kale (karuna amman) :lol:
    ko sarath fonseka ta adala neethiya munta.... :lol:
    asiawe ascharya !!!

    Uba owata Kata Arinna yanna epa. Ariyoyh Pacha vahini eke kiyai 1986 wage kerallak ati karanna yana Jeppek Kiyala :yes::yes:
     

    danukapeiris

    Well-known member
  • Apr 14, 2007
    6,952
    1,906
    113
    Uba owata Kata Arinna yanna epa. Ariyoyh Pacha vahini eke kiyai 1986 wage kerallak ati karanna yana Jeppek Kiyala :yes::yes:

    1989 neda (not 1986) :yes::yes:
    ow machan... den maha ekata weradi karanna puluwan.. ekata katha karoth api JVP.
    hariyata foreign policy ekak maintain karaganna beriya napuwama ekatath UNP,JVP , SF

    unge bero kama kiyanne ne...

    api JVP nam nemei... (danna un dannawa)...

    but unta JVP ekka set wela andu hadanna puluwan.... nethi unama thama un allan natanne.. :growl::growl:
     

    Mr.Yo

    Well-known member
  • Jan 6, 2008
    6,039
    1,781
    113
    Sydney
    සුනිමල්ගේ අම්මා;10364194 said:
    හපොයි මට හචිං හ හ හචැස් .............
    මම මේ හචිං
    මම කියන්න හැදුවේ හචැස්
    මට දවසකට හ හ හචිං
    පුදුම කිබුහුම් හචස්
    ගොඩක් නේ යන්නේ

    :yes::yes::yes::yes:meh yaka thawa parampara 7kata ewwa ahagannawa:yes::yes::yes: