එන්ජින් ඔයිල් වර්ග දෙකක් කලවම් කරලා දාන එක

hitter

Well-known member
  • Dec 4, 2016
    4,402
    6,539
    113
    VALVOLINE 15w40 ඔයිල් එකෙන් ලීටර් 3ක් දාලා අනික් එක Shell එකෙන් 15w40 දාන එක හොද නැද්ද?
     

    hitter

    Well-known member
  • Dec 4, 2016
    4,402
    6,539
    113
    අව්ලක් නෑ
    සර්විස් එකේ එකා කියනව එහෙම මික්ස් වෙන්නේ නෑලු වර්ග දෙකක් එක බොරු සින් එකක් ද?
    කිසි අවුලක් නැ දෙකම 15w40 නිසා
    ඌ කියනවා එහෙම දන්නේ නෑ ලු
     

    ek_rosh

    Well-known member
  • May 9, 2014
    3,382
    2,249
    113
    අවුලක් වෙන්නේ ණෑ නේ බන් එක

    අවුලක් වෙන්නේ ණෑ නේ බන් එක ????

    ai uba..mix karanne... ?

    deka mix karama dekema additive packages dilute wenwa... mix karannama oni nem next change eka kalin karapan
     

    hgarts

    Well-known member
  • Jan 22, 2018
    1,065
    1,021
    113
    මටත් හිතෙන්නේ එහෙම අවුලක් වෙන්න දෙයක් නෑ. දෙකම 15w40 නේ.
     

    dnet

    Active member
  • Dec 14, 2010
    180
    83
    28
    VALVOLINE 15w40 ඔයිල් එකෙන් ලීටර් 3ක් දාලා අනික් එක Shell එකෙන් 15w40 දාන එක හොද නැද්ද?
    එකම grade එක නිසා ගැටළුවක් නැහැ. 15W40 දාලා 15W30 දැම්මොත් ගැටළුවක් වෙන්න පුළුවන්. ඒත් 15W30 දාන එකකට oil මදි වෙලා 15W40 දාලා දුවලා තියනවා ඕන තරම්. අද වෙනකම් ගැටළුවක් ඇවිත් නැහැ.

    Service කරන තැන් වල ඉන්න අයටනම් දැනුමක් නැහැ ඕවා ගැන
     

    thilangr8

    Well-known member
  • Sep 18, 2008
    21,570
    5,941
    113
    හෝම් ස්වීට් හෝම්
    මටත් තියෙන ප්‍රශ්නයක්

    සර්විස් එකට 1500ක් වගේ තියෙනවා, තෙල් ටිකක් අඩුයි

    ටොයොටා 15w 40 එකට කැල්ටෙක්ස් හරි වෙන මොකක් හරි එකකින් 1ලීටර් එකක් දාන්න තමා වෙන්නේ
     

    jamiezue

    Well-known member
  • Jul 28, 2008
    12,103
    1
    8,981
    113
    -~උලක් උඩ-~
    පිරිසිදු මිනරල් තෙල් නම් අවුලක් නැතුව ඇති. දැන් එන සමහර තෙල් වලට එක එක ඇඩිටිව් දාල එවනවා. ඒවා කොහොම වෙනවද නම් දන්නෙ නෑ
    ඔයා 10 -30 හරි 15 -40 හරි මිනරල් හරි සෙමි හරි දානවනම් 5000ක් දුවද්දී කොයි වගේ ඔයිල් ප්‍රමානයක් වෙනකල් අඩුවෙන එක සාමාන්‍යෙනෙන් නොසලකා හරින්ඩ ඕනෙද . ඔයිල් ඩිප්ස්ටික් එකේ දුරෙන් ගත්තොත් ?