එයාටෙල් ඉන්ටෙර්නෙට් speed එක වැඩි වෙලාද ?
මම ඉස්සෙල්ල එයාටෙල් ඉන්ටෙර්නෙට් use කරද්දී HSDPA තාක්ෂනය යටතේ තමයි connect උනේ ..
එත් දැන් Hspa + තාක්ෂනය යටතේ තමයි connect වෙන්නේ ... ( hspa + කියන්නේ 21 mbps නේ .. ඒ කියන්නේ එයාටෙල් 21 Mbps දීලද ? )

මම ඉස්සෙල්ල එයාටෙල් ඉන්ටෙර්නෙට් use කරද්දී HSDPA තාක්ෂනය යටතේ තමයි connect උනේ ..
එත් දැන් Hspa + තාක්ෂනය යටතේ තමයි connect වෙන්නේ ... ( hspa + කියන්නේ 21 mbps නේ .. ඒ කියන්නේ එයාටෙල් 21 Mbps දීලද ? )






Do you feel any speed difference ?