Whitewalker - smart porak. boho wita kalu katha anatha kukulek. pothe danuma hodai. social life ekak na. kellekge athin wath alla na. life eken wadi hariyak online inne. depression wala anxiety wala mulika awasthawe inne. mama kamathiy u poddak postive wela hodata innawa nam
kota nihal - Karima boru. site eka karana unge account ekak wage. kaalen kaleta ohoma aathal dena un enawa forum eke athal thiyaganna. bohowita adminge ekak.
ehema nathnam kellkge athin wath allala nathi ekek.
anuradha- u nam paw. kiyanne aththa wage. uta aniwa mental issues thiyenawa. a wagema pattama kammaliyek. uta thiyena mental issue walatath wada u godak ewa hithen hadagena wadi karan inne. podi try ekak deela one nam uta goda enna puluwan wage eath mihata uge comfort zone eken escape wenne na. kawuru hari oka kiyapu gaman eya a kiyana unta ssapa karala excuses dala shape wenawa
kota nihal - Karima boru. site eka karana unge account ekak wage. kaalen kaleta ohoma aathal dena un enawa forum eke athal thiyaganna. bohowita adminge ekak.
ehema nathnam kellkge athin wath allala nathi ekek.
anuradha- u nam paw. kiyanne aththa wage. uta aniwa mental issues thiyenawa. a wagema pattama kammaliyek. uta thiyena mental issue walatath wada u godak ewa hithen hadagena wadi karan inne. podi try ekak deela one nam uta goda enna puluwan wage eath mihata uge comfort zone eken escape wenne na. kawuru hari oka kiyapu gaman eya a kiyana unta ssapa karala excuses dala shape wenawa

