onna oyata magenuth +rep
තොත්තබබා;7365662 said:Aiyo oywa ganan ganna epa bro.
Egollanta karanna puluwan oya de vitharane.
Rep+![]()
ganan ganna epa ban. samahara ewa mathu wenakota godak unta amaruy.
api umbata rep dennam.
EΜΙFΞXΛ;7373551 said:hehe owaye post karala matath ona tharam -Rep hambela thiyenawa..lassana lassana comments ekka
owa dana ewun hithan inne Rep thama lokuma de kiyala
Onna umbata man gane +Rep![]()