එලකිරි ඇවිල්ලා අවුරුදු 17 ක් උනා බන්

2005-2010 un like karapan balanna machn


  • Total voters
    110

rockmon

Well-known member
  • Jul 31, 2017
    3,548
    3,993
    113
    IMG-0123.jpg


    2007 වැල්ලවත්තේ සුබාවර්ල්ඩ් කියන ඉන්ටර්නෙට් කැෆේ එකේ තමයි එකවුන්ට් එක ඔපන් කලේ සින්හල සින්දු ඩවුන්ලොර්ඩ් කරන්න. 2006-7 උන් නම් මෙකේ දැන් නැතිම තරම්. ගොඩක් එකවුන්ට් අවුරුදු ගානකින් ලොග් වෙලා නැහැ. 😑
    sirasa kumari final eka giyeth mey kale wage neda
    super star season 2

    2007 kiwwama matath thama ada iye wage
     
    • Like
    Reactions: NRTG and manjulabw

    manjulabw

    Well-known member
  • Aug 23, 2007
    17,468
    15,592
    113
    Land of the Gods 🕎

    KaS18

    Active member
  • Mar 31, 2014
    147
    70
    28
    ඕනෑම දන්නේ නැති මඟුලක් අරන් ඇවිල්ලා මේකෙන් ඇහුවොත් ෂුවර් එකටම උදව් කරනවා... ස්කැම්ම් වලින් බේරෙන්න හොඳ product එකක් ගන්න කලින් වගේම software සම්බන්ධ දැනුම් පිරුණු මිනිස්සු ගොඩක් හිටියා, අදටත් ඇති.. හැබැයි දැන් කවුරුත් අහන්නෙත් නෑ උදව් කරන්නේ ත් නෑ
    මෙකනම් ඇත්ත...දැන් ඉන්නෙ ලින්ගික අසහනෙන් ඉන්න උන් විතරයි මේකේ. මමත් ආවෙ 2012 විතර හැබැයි දැන් ඒ එකවුන්ට් එක නෑ.:(
     

    manjulabw

    Well-known member
  • Aug 23, 2007
    17,468
    15,592
    113
    Land of the Gods 🕎
    මෙකනම් ඇත්ත...දැන් ඉන්නෙ ලින්ගික අසහනෙන් ඉන්න උන් විතරයි මේකේ. මමත් ආවෙ 2012 විතර හැබැයි දැන් ඒ එකවුන්ට් එක නෑ.:(
    meka sira dan inna ambattayo kisima help ekak naa. kohen hari dakapu ekek copy - paste karala duwanawa.
     
    • Like
    Reactions: NRTG