nikan...mama dannawa eya kawda kiyala ekai
![]()
hehe godak aya dannawa ithin, hanga deyak nemei ne.... hehe
ah happy for u![]()
hehe godak aya dannawa ithin, hanga deyak nemei ne.... hehe
![]()

he is helpful person as i know ... have a great future !
aei kohomada ?? oya meke adminda bro ?

ne ne
mama mona admin da?
mama kiwe hoyaganna amaru sindu EK eke aya dila tiyanawa![]()

congrats sis !!he is helpful person as i know ... have a great future !
![]()

mata hambuna oke anik paththaAdare

wedak ne umbata kittiyek wa hambaune nene![]()
mata kitiyek innawane thawa dunnoth wadi wenawane 
හී හී අත්තෙන්ම ඔව් තරින්ද අයියා එලකිරියෙන් හමුවුන හිත හොද යහලුවෝ කීප දෙනෙක් ඉන්නවා ඒ හොදටම ඇති
හී හී එයාවනම් දන්නවා![]()



member of the month ekata sunglass khambuna eeta arenna cake hambunathawa eka eka kama chocolate
bla bla bla..
![]()
thawa ewa mewa podi podi cn koon set una.. gutith hambenna gihin bohoma amaruwen beruna
![]()
![]()


