member of the month ekata sunglass khambuna eeta arenna cake hambunathawa eka eka kama chocolate
bla bla bla..
![]()
thawa ewa mewa podi podi cn koon set una.. gutith hambenna gihin bohoma amaruwen beruna
![]()
![]()

එල එල ...
මට නම් හොඳ යාලුවෙක් ලැබුන එළකිරි එකෙන් ... ඇන්ජලා නම් දන්නවා කව්ද කියල ... ලොල් !!!
මම එයාව විතරයි තාම හැබැහින් දැකල තියෙන්නේ .... තව ඔන්ලයින් හොඳ යාලුවෝ ටිකක් ඉන්නවා...
ඊට වැඩ ගිෆ්ට් එකක් තව කොහෙන්ද ?








monawa wunath lassanata andala thiyenawa....
elakiri eka nisa nam godak dewla labuna....![]()
![]()
elakiri eken labunu dewal nam ananthai apramanai..
kana ewa wadine..![]()
ai watalappan..![]()
mama mahath unoth yaluwantamane karadare





. 
(IHALA USAAWI WALIN CALL kerapu welaawaluth thibuna..) 





anna ekane eda indan kiwweBlack list memeber kenek wena eka hodai wage ne balan giyama

see my post !!ko shameer ?
![]()
mata ba post aya balanna 

eya exam iwara wela tama enawa kuwe..

wadiya seeni adika ahara denna gihin wade nondi unamama mahath unoth yaluwantamane karadare
![]()
![]()
![]()

ow ow dan inikan inne patolayak wagene 

monawa wunath lassanata andala thiyenawa....
elakiri eka nisa nam godak dewla labuna....![]()
![]()


happaaa matath hoda yaluwek hambuna EK eken
ewagema thamaa eyagen POL goniwala idan, pariganaka upaanga dakkwaa meki noki godak dewal lebilaa thiyenawaa ....
hitapugaman paththara wala yana AD weradiyata kiyoola kiyolaa niraparaade Diesel puchchagena kilomere's siya ganan giya welaawal thibuna ....
pareyana / wena unge genulamai beda ganna beruwa usaawi giya welaawaluth thibuna(IHALA USAAWI WALIN CALL kerapu welaawaluth thibuna..)
onna ohomai EK eken mata hambuna yaaluwage wisthare.......









happaaa matath hoda yaluwek hambuna EK eken
ewagema thamaa eyagen POL goniwala idan, pariganaka upaanga dakkwaa meki noki godak dewal lebilaa thiyenawaa ....
hitapugaman paththara wala yana AD weradiyata kiyoola kiyolaa niraparaade Diesel puchchagena kilomere's siya ganan giya welaawal thibuna ....
pareyana / wena unge genulamai beda ganna beruwa usaawi giya welaawaluth thibuna(IHALA USAAWI WALIN CALL kerapu welaawaluth thibuna..)
onna ohomai EK eken mata hambuna yaaluwage wisthare.......


ඕයි මීට පස්සේ පොල් ගේන්නේ නෑ දේවාලෙක ගිහින් උඹට ගහනවා මිසක් ... !!elakiri eken labunu dewal nam ananthai apramanai..
yaluwongen labunu tikai maath kiwwe..![]()



