එලකිරි පල්සර් ක්ලබ් Bajaj Pulsar Fan Club

Status
Not open for further replies.

harindugamlath

Well-known member
  • Dec 18, 2008
    23,667
    1,060
    113
    :frown: නෑ බොල..... මේ දවස් ටිකේ වැඩ වගයකට එහෙට මෙහෙට දිව්වා....... :yes:

    නෑ නෑ කොටු පැනලා...
    13.gif
     

    speedmalli

    Well-known member
  • Nov 22, 2011
    21,616
    17,700
    113
    Auckland
    1080P ඩිජිටල් මීටර් අපිට නෑ නොවෑ....:lol::lol::lol:



    1376038781_535173419_2-Pictures-of--FOR-SALE-Glamour-Fi-in-a-well-maintained-conditionin-Red-black-Avg-Milege-65-70-kmpl.jpg



    අනිත් මිනිස්සු හීරෝ කාරයො වගේ බොරු කාරයෝ නෙමේ...:P

    ජපන් බයික් වල ගොඩක් ඒවගෙ මීටරේ තියන ස්පීඩ් එක අල්ලන්න පුලුවන්. :yes:

    CD125 බෙන්ලියක වුනත් උන්ට ගහන්න තිබ්බනේ 140ටම. 110ට තියෙන්නේ යන්න පුලුවන් නිසා ඒගාන.:yes: gn එකත් 120 අල්ලන්න පුලුවන් කියල හිතෙනව යන හැටියට. :rolleyes:ඉසුරු නම් කිව්ව පිටිපස්ස ස්පොකට් මාරු කරල ගේමක් නැතුව පුලුවන් කියල. :yes:එහෙම කරන්නැතුව යන්න පුලුවන් කියල හිතෙනව අදින විදියට. යන්නෙ නම් නෑ ඒවුනාට. :cool:

    :lol::lol::lol:

    කෝ මෙකේ 140ට තිබ්බට 5 ගියර් එකක් නෑ නෙද ?


    bitch-please_459292.jpg
     

    agrmrs

    Well-known member
  • Feb 1, 2008
    16,026
    795
    113
    :lol::lol:
    හපුතලේ පල්ලමේ ක්ලච් එක අල්ලන් බැස්සොත් තමා
    250k gannath hithenawa bun.eeth mee bike eka denna hithenne thel prashne hinda.nethiwa ganna salli ne bun :sorry: keeya keeya hari daala mata 250k aran deepallako :yes: ee pinenwath labana aathme ubalata bike ekak padinna labenna,oya wheelbarrow nethiwa :shocked::lol:
     
    Last edited:

    harindugamlath

    Well-known member
  • Dec 18, 2008
    23,667
    1,060
    113
    250k gannath hithenawa bun.eeth mee bike eka denna hithenne thel prashne hinda.nethiwa ganna salli ne bun :sorry: keeya keeya hari daala mata 250k aran deepallako :yes:

    පරිප්පු 250ක් අරන් දෙන්නද ඔය ගේන පාන්ගෙඩිය ඔබාගෙන කන්න?:rolleyes:
     

    agrmrs

    Well-known member
  • Feb 1, 2008
    16,026
    795
    113
    පරිප්පු 250ක් අරන් දෙන්නද ඔය ගේන පාන්ගෙඩිය ඔබාගෙන කන්න?:rolleyes:
    :lol::lol: pappa thama nidi nedda :(:( oya bike wala giyama ohoma thama pappe aga patha ridenawa :(:( mewain ekak gaaganna ;)

    leech-remedy-siddhalepa.jpg

     

    agrmrs

    Well-known member
  • Feb 1, 2008
    16,026
    795
    113
    අපිට නම් ඕව ඕනේ නෑ බොල.:lol: අද නිදාගන්න වෙන්නෑ...:sorry:
    hehe :shocked: menna badu awilla :shocked::shocked::shocked:

    Hero-RNT-Diesel-scooter-pic.jpg


    Hero has also unveiled their 150cc diesel engine.They have introduced a new bike concept called as Hero RNT which is powered by a 150cc TDI diesel motor which produces some real shattering torque figures
    :shocked::shocked::shocked:
     

    harindugamlath

    Well-known member
  • Dec 18, 2008
    23,667
    1,060
    113
    අපරාදෙ කියන්න බෑ මචෝ පට්ටම ලස්සනයි බයික් එක.:lol::lol:

    හැබැයි කලවම් එකෙක් වගේ..:lol::lol::P
     

    Dinushasankalpa

    Well-known member
  • Feb 7, 2009
    56,439
    4,158
    113
    කඩවත
    hehe :shocked: menna badu awilla :shocked::shocked::shocked:

    Hero-RNT-Diesel-scooter-pic.jpg


    Hero has also unveiled their 150cc diesel engine.They have introduced a new bike concept called as Hero RNT which is powered by a 150cc TDI diesel motor which produces some real shattering torque figures
    :shocked::shocked::shocked:

    මොක උනත් ඕක හීරො එකක් නෙහ් කුකුලො හීරෝ මාකට් එක දැං බැහැලා ලු. :(
    අනික
    හීරො ගෙන්වන්නෙ අබාන්ස්
    අබාන්ස් ගෙන්වන වෙනත් ජාති මොනවද ?:rolleyes:. hp :eek:
    hp නං චොර. ඒ කියන්නෙ ඕකත් චොරම තමයි.
    images
     
    Status
    Not open for further replies.