නෑ බොල..... මේ දවස් ටිකේ වැඩ වගයකට එහෙට මෙහෙට දිව්වා.......
![]()
නෑ නෑ කොටු පැනලා...
නෑ බොල..... මේ දවස් ටිකේ වැඩ වගයකට එහෙට මෙහෙට දිව්වා.......
![]()
1080P ඩිජිටල් මීටර් අපිට නෑ නොවෑ....
![]()
අනිත් මිනිස්සු හීරෝ කාරයො වගේ බොරු කාරයෝ නෙමේ...
ජපන් බයික් වල ගොඩක් ඒවගෙ මීටරේ තියන ස්පීඩ් එක අල්ලන්න පුලුවන්.
CD125 බෙන්ලියක වුනත් උන්ට ගහන්න තිබ්බනේ 140ටම. 110ට තියෙන්නේ යන්න පුලුවන් නිසා ඒගාන.gn එකත් 120 අල්ලන්න පුලුවන් කියල හිතෙනව යන හැටියට.
ඉසුරු නම් කිව්ව පිටිපස්ස ස්පොකට් මාරු කරල ගේමක් නැතුව පුලුවන් කියල.
එහෙම කරන්නැතුව යන්න පුලුවන් කියල හිතෙනව අදින විදියට. යන්නෙ නම් නෑ ඒවුනාට.
![]()



කෝ මෙකේ 140ට තිබ්බට 5 ගියර් එකක් නෑ නෙද ?
![]()

5th gear eka macho athin daanna thiyenne.ubalata koinda mewwa![]()


250k gannath hithenawa bun.eeth mee bike eka denna hithenne thel prashne hinda.nethiwa ganna salli ne bun
හපුතලේ පල්ලමේ ක්ලච් එක අල්ලන් බැස්සොත් තමා
keeya keeya hari daala mata 250k aran deepallako
ee pinenwath labana aathme ubalata bike ekak padinna labenna,oya wheelbarrow nethiwa 

250k gannath hithenawa bun.eeth mee bike eka denna hithenne thel prashne hinda.nethiwa ganna salli ne bunkeeya keeya hari daala mata 250k aran deepallako
![]()

පරිප්පු 250ක් අරන් දෙන්නද ඔය ගේන පාන්ගෙඩිය ඔබාගෙන කන්න?![]()

pappa thama nidi nedda 
oya bike wala giyama ohoma thama pappe aga patha ridenawa 
mewain ekak gaaganna 
pappa thama nidi nedda
oya bike wala giyama ohoma thama pappe aga patha ridenawa
mewain ekak gaaganna
![]()
අද නිදාගන්න වෙන්නෑ...
heheඅපිට නම් ඕව ඕනේ නෑ බොල.අද නිදාගන්න වෙන්නෑ...
![]()
menna badu awilla 




hehemenna badu awilla
![]()
Hero has also unveiled their 150cc diesel engine.They have introduced a new bike concept called as Hero RNT which is powered by a 150cc TDI diesel motor which produces some real shattering torque figures




ah ow porath bike ekata help karalaape TDI aekatath sambanda wela![]()


ah ow porath bike ekata help karala
gud morning hamootama![]()


ooke head light eka detachable.reeta torch ekak widihata use karanna puluwanay ban meka mechchara katha???![]()


hehemenna badu awilla
![]()
![]()
Hero has also unveiled their 150cc diesel engine.They have introduced a new bike concept called as Hero RNT which is powered by a 150cc TDI diesel motor which produces some real shattering torque figures

. hp 