HERO nam chore chora
ape office eke ekage den meter eka weda ne.self start weda ne. petrol leak.
horn eka wadinne ne.
ape office eke ekage den meter eka weda ne.self start weda ne. petrol leak.
horn eka wadinne ne.
ooke head light eka detachable.reeta torch ekak widihata use karanna puluwan![]()

hehemenna badu awilla
![]()
![]()
Hero has also unveiled their 150cc diesel engine.They have introduced a new bike concept called as Hero RNT which is powered by a 150cc TDI diesel motor which produces some real shattering torque figures
hehemenna badu awilla
![]()
![]()
Hero has also unveiled their 150cc diesel engine.They have introduced a new bike concept called as Hero RNT which is powered by a 150cc TDI diesel motor which produces some real shattering torque figures
පව් අසරණයා..... කාගේ උනත් දරුවෙක්නේ..... 
අම්මෝ ඉදලා ඉදලා ෆේල් 1 එකක් දැක්කා.... XP නම්බර් එකක්...... කෑලි හැලෙනවා...... 30ට වඩා ස්පීඩ් කරන්නේ නෑ.......පව් අසරණයා..... කාගේ උනත් දරුවෙක්නේ.....
![]()



man meheta aawoth ganna hitiye heethu keepayak hinda





hornet ekak thallu karaganna bee ee unata padinna kathawa
මොකද්ද මනුස්සයෝ මේ. මේක bike එකක් ද, තෝ වගේම fail model එකක්.


ane me katin bathala hitawannethiwa indapalla 


hornet ekak thallu karaganna bee ee unata padinna kathawaane me katin bathala hitawannethiwa indapalla
![]()
ah me chanchalata ridila™ duwagena awith thiyenneඋබ වගේම bike එකක්. පව් අසරණයට hornet එකක් පදින්න බැ ලු.



අඩේ දැන් සිංහලු බයික් වල හෙඩ් ලයිට් දාගෙන යන්නේ
ai diesel bike eka upset wagedaman meheta aawoth ganna hitiye heethu keepayak hinda
- diesel engine with piaggio type sound
- issaraha kawuru hari anunoth eekenma hospital geniyanna puluwanne
![]()
- detachable light eka hodai reeta sarpayek ehema aawoth
![]()
- double disc !
- wider tires
- saree guard ekata henayak gahuwath kadenne balapalla oone deyak thiyan bandan yanna puluwan
- 5 year warranty
- oil change in every 6000km








අඩේ දැන් සිංහලු බයික් වල හෙඩ් ලයිට් දාගෙන යන්නේ
neethi gatha karanna onne bun sahayogayak hatiyata eeka daanna kiyala kiyanne eeke effect eka balannaමම නම් හෙඩ් ලයිට් දාගෙන යන්නේ නැ. තාම නීතිගත කරලා නැ නේ
ithin eeka daana eka ape yuthukama
ubala ithin pandithakamata noda giyata dan godak aya daanawa
dan eeka rata watema karanawalu mokada 70% successful hinda.ee hinda daapan macho 
කඩුවෙල පල්සා කෝ....



ගෙදර එකට පැනගන්න බැරි එකා අහවල කොටු පනියිද බන්කොටු පැනල මාට්ටු වෙලා මේ දවස් වල කොස්සෙන් හම්බවෙනවලු.
![]()