ගෙදර එකට පැනගන්න බැරි එකා අහවල කොටු පනියිද බන්
හපොයි මං නම් මොකුත් කියන්න යන්නෑ...

නැන්දගෙන් මටත් කොසුපාර හම්බවෙයි.

එහේ මෙහේ දුවනව කිව්වෙ...


අද ෂොප් එකට ඔලුව දාල එන්න හදල ආයි කම්මැලි හිතුන.

ගෙදර එකට පැනගන්න බැරි එකා අහවල කොටු පනියිද බන්





mamat CT100 eket light dagena yanne..... haliii shooooooooiii...........!!!
මාත් ලයිට් එක දාගෙන යන්නේ..... පොඩ්ඩක් බැටරියට අවුල් උනත්.... 

අපේ එකෙක් ඉන්නවා බන්.මූ engine එකේ සද්දේ අහලා,bore කරලද නැද්ද කියනවා.
ඇහුවම සද්දෙන් හිතෙනවලු.![]()
කොහොමද එහෙම කියන්නේ මචන්ලා....




.....................


පුළුවන් බන් , අර අලවත්ත්යා වගේ උන්ටත්අපේ එකෙක් ඉන්නවා බන්.මූ engine එකේ සද්දේ අහලා,bore කරලද නැද්ද කියනවා.
ඇහුවම සද්දෙන් හිතෙනවලු.![]()
කොහොමද එහෙම කියන්නේ මචන්ලා....
තාම දුවලා තියෙන්නේ 54000Km
adjuster එක විතරක් මාරු කරලා වැඩේ ගොඩ දාගන්න පුළුවන් වෙඉද ?
පුළුවන් බන් , අර අලවත්ත්යා වගේ උන්ටත්
ඇයි ඩොකා පපුවට නලාව තියලා ලෙඩේ කියනව වගේ මුන්ට එන්ජිමට කන තියලා සද්දෙන් ලෙඩ කියන්න පුළුවන්
සමහර බාසුන්නැහේලා ගාව තියෙනවා දොස්තර නලා ත්..... ඒවායේ අර පපුවට තියෙන කෑල්ල වෙනුවට, කම්බි කූරක් තියෙන්නේ..... ඒක ඉන්ජෙක්ටර් වලට තියලා, ඉන්ජෙක්ටර් කේස් එහෙම කියනවා....... 
Puluwan.. Sadda ahala ahalama kiyanna puluwan... habai oil wenas karala hooo silencer wenas karala sadde wahala nattan
normaly crank bearing, rod bearing, tappet, rocker arm, cam, valve, timing chain sadda badda kiyanava wageema kanata huru nam kiyanna puluwan..
.....................
Mona unat umbe yaluwa waddek.....................!!!!![]()
පුළුවන් බන් , අර අලවත්ත්යා වගේ උන්ටත්
ඇයි ඩොකා පපුවට නලාව තියලා ලෙඩේ කියනව වගේ මුන්ට එන්ජිමට කන තියලා සද්දෙන් ලෙඩ කියන්න පුළුවන්
සමහර බාසුන්නැහේලා ගාව තියෙනවා දොස්තර නලා ත්..... ඒවායේ අර පපුවට තියෙන කෑල්ල වෙනුවට, කම්බි කූරක් තියෙන්නේ..... ඒක ඉන්ජෙක්ටර් වලට තියලා, ඉන්ජෙක්ටර් කේස් එහෙම කියනවා.......
![]()
Lal Alawaththa danne nedda banකව්ද බන් අලවත්ත්යා කියන්නේ ?

oil wenas karala කිව්වේ බන් oil මාරු කරාමද?
කව්ද බන් අලවත්ත්යා කියන්නේ ?










urajd මාමේ ඔය සිරවටමද කියන්නේ?
ඕනා නම්, ආන් කරාබුගස් හන්දියේ, ගැරේජ් එකේ බාසුන්නෑහේ ලග බඩු තියෙනවා..... 







මගේ Pulsar 180 එකේ Timing chain එකෙන් සද්දයක් එනවාතාම දුවලා තියෙන්නේ 54000Km
විතර. timing chain adjuster එක full adjust කරලා තියෙන්නේadjuster එක විතරක් මාරු කරලා වැඩේ ගොඩ දාගන්න පුළුවන් වෙඉද ?
![]()


අයියෝ සිම්පල්නේ.... මටත් අපේ බස් එකක්ද.... වෙන එකක්ද එන්නේ කියන්න පුලුවන් සද්දෙන්.....![]()
![]()


