එලකිරි පල්සර් ක්ලබ් Bajaj Pulsar Fan Club

Status
Not open for further replies.

urajdrlk

Well-known member
  • Jul 6, 2006
    102,097
    3,545
    113
    Inside Your Laptop ;)
    Somawathiye gihin thiyanawa bola athiwenna.... ada dawasamawatayak damma... gewal issarahinma giye na. Pasikuda giya kukuloh!:P

    Ko dan tripe kama bima ehema lasthida bola... apita dawal kama tech smart lanka anugrahayen kiyala kiwwa neda mame....:angry:

    :oo: අර ඔළුව වහන් ඉන්න මාමා කිව්ව ව* පු* ද ගියේ......?? :rofl:
     

    urajdrlk

    Well-known member
  • Jul 6, 2006
    102,097
    3,545
    113
    Inside Your Laptop ;)
    ඔකට පල්සර් බයික් තියන උන විතරයිද එන්න පුලුවන්..

    :no: ඈපාචි එනවා..... CT100 එනවා...... Pulsar 135 / 150 / 180 / 200 එනවා.... පප්පා GN එකකුත් එනවා....... :lol: :P
     

    urajdrlk

    Well-known member
  • Jul 6, 2006
    102,097
    3,545
    113
    Inside Your Laptop ;)
    දැන් කීයටද අපි සෙට් වෙන්නේ......?? කඩුවෙලට සෙට් වෙමුද.....?? පොඩි එකා කොහෙටද එන්නේ.....?? :rolleyes:
     

    SANJEE

    Well-known member
  • May 30, 2006
    40,391
    1,026
    113
    42
    අගනගරේ කිට්ටුව
    :oo: අර ඔළුව වහන් ඉන්න මාමා කිව්ව ව* පු* ද ගියේ......?? :rofl:

    emoticon-cartoon-013.gif
     

    chamithcp

    Member
    Sep 21, 2008
    5,125
    242
    0
    Matale,Maharagama,Ratnapura
    :frown: මගුලක් කියනවා....... :angry: බයික් එක හෙට හම්බ වෙයි නේ....?? ට්‍රිප එනවනේ.....?? :rolleyes:
    බයික් එක හම්බුනෝ.ටිකක් පරක්කු වෙලා වැඩට ආවේ.සම්පත් සුපර් බ්‍රාන්ච් එක ගාවදි 9.15ට විතර කෝල් එකක් ආවා බයික් එක රෙඩි කියලා.
    එනගමන්ම අරගෙනම ආවා
    Mage reflector eka thama plate karala nane.....:sorry:
    HID nathuwa mata tripa yanna wei wage..:dull:
    අනෙ උඹට මොන HID ද කුකුලෝ:P
    Bike eka ada neda hambawenne....:rolleyes:
    ගත්තා ගත්තා.
    එනගමන් 65ට විතර ඇල්ලුවා ගේමක්ම නැ.සිරාවටම නියමයි
    :no: ඈපාචි එනවා..... CT100 එනවා...... Pulsar 135 / 150 / 180 / 200 එනවා.... පප්පා GN එකකුත් එනවා....... :lol: :P
    මම එන්නේ නෑ:frown:
    ආ කුකුලනි මම ගෙදර අවා
    අහ් සරුංගලේ ආවෙයි
     

    harindugamlath

    Well-known member
  • Dec 18, 2008
    23,667
    1,060
    113
    දැන් කීයටද අපි සෙට් වෙන්නේ......?? කඩුවෙලට සෙට් වෙමුද.....?? පොඩි එකා කොහෙටද එන්නේ.....?? :rolleyes:

    Math ohetama ennam ithin...wena set wenna thanak nane. Welawak kiyapiyo...:rolleyes:
     
    Status
    Not open for further replies.