එලකිරි පල්සර් ක්ලබ් Bajaj Pulsar Fan Club

Status
Not open for further replies.

chanakamanjula

Well-known member
  • Aug 21, 2007
    22,293
    4,417
    113
    ඇයි එන්නද
    bump sinhalu :P

    මේ මාමට motorcycle එකක් තියෙනවද, ලේලන්ඩ් බස් එකක් තියෙනවද. ජපන් කැන්ටර් එකක් තියෙනවද.

    :rofl:මේ thread එකට ගන්නේ ඉහත වාහන එකක් හෝ තියෙන අය විතරයි :P
     
    Last edited:

    tharinda76

    Well-known member
  • Oct 25, 2007
    50,144
    1,888
    113
    මේ මාමට bike එකක් තියෙනවද, ලේලන්ඩ් බස් එකක් තියෙනවද. ජපන් කැන්ටර් එකක් තියෙනවද.

    :rofl:මේ thread එකට ගන්නේ ඉහත වාහන එකක් හෝ තියෙන අය විතරයි :P

    :sorry: ගල් රෝලක් තියෙනවා අවුලක් නැද්ද ? :rolleyes:
     

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,561
    22,255
    113
    Gotland
    ඇත්ත කතාව.:yes::yes: ලේලන්ඩ් පොඩ්ඩක් ලෝඩ් එක හිටියත් කෙඳිරි ගාගෙන බඩගාගෙන යන්නෙ කඳුවල.:lol::lol:

    නැට්ට උස්සගෙන එයි දැන්.:yes::yes:

    ඒ ඉන්දියන් එංජිම තියෙන ලේලන්ඩ් බං. ජපන් හීනෝ එංජිම එන එක සුපිරි. එක කඳු අදිනවා ගින්නක් නැතුව. සද්දෙත් අඩුයි.
     

    tharinda76

    Well-known member
  • Oct 25, 2007
    50,144
    1,888
    113
    අඩේ මටත් බයික් එකක් ගන්න ආසාවක් ආවා බන් :P.. හැබැයි පල්සර් නම් නෙමේ :no: අර හන්ක් එක හොඳ නැද්ද ? :rolleys: බයික් ගන්න හිතක් තිබ්බත් අර ලේලන්ඩ් කාරයෝ මතක් වෙද්දී එපා වෙනවා :angry:
     

    TDI110

    Well-known member
  • Dec 7, 2010
    4,336
    351
    83
    Badaa maamat ekka maath ava porage bike eke wadeeta... mage deler langata mulin giyee.. unge current natuwa gihilla ada... passe api chanakamanjula sahodarayage gewal patte tiyana service ekakata giyaa.. Badaa maama e pot eka kalin dannava... uwamana widiyata kiyala karava gattaaa....!!!!!!!!!
     

    TDI110

    Well-known member
  • Dec 7, 2010
    4,336
    351
    83
    අඩේ මටත් බයික් එකක් ගන්න ආසාවක් ආවා බන් :P.. හැබැයි පල්සර් නම් නෙමේ :no: අර හන්ක් එක හොඳ නැද්ද ? :rolleys: බයික් ගන්න හිතක් තිබ්බත් අර ලේලන්ඩ් කාරයෝ මතක් වෙද්දී එපා වෙනවා :angry:


    Umbata japan Suzuki Volty ekak dennada...???? unregistered tiyenne.. potha hadalama dennam 210000/= :yes::yes::yes::yes: boruwata HERO magul ganna yanna epaaa.........

    indian yanava nam Pulsar ekakma ganin...
     

    chanakamanjula

    Well-known member
  • Aug 21, 2007
    22,293
    4,417
    113
    ඇයි එන්නද
    අඩේ මටත් බයික් එකක් ගන්න ආසාවක් ආවා බන් :P.. හැබැයි පල්සර් නම් නෙමේ :no: අර හන්ක් එක හොඳ නැද්ද ? :rolleys: බයික් ගන්න හිතක් තිබ්බත් අර ලේලන්ඩ් කාරයෝ මතක් වෙද්දී එපා වෙනවා :angry:

    hunk eke disk brake thiyena eka ganna font and back
     

    tharinda76

    Well-known member
  • Oct 25, 2007
    50,144
    1,888
    113
    Umbata japan Suzuki Volty ekak dennada...???? unregistered tiyenne.. potha hadalama dennam 210000/= :yes::yes::yes::yes: boruwata HERO magul ganna yanna epaaa.........

    indian yanava nam Pulsar ekakma ganin...

    මට එපා පප්පා මොඩල් බයික් :angry: පල්සර් එක දේවිනි ඔප්ෂන් එක හන්ක් එක හරි නොගියොත් :P

    hunk eke disk brake thiyena eka ganna font and back

    :cool::cool: එල
     

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,561
    22,255
    113
    Gotland
    අඩේ මටත් බයික් එකක් ගන්න ආසාවක් ආවා බන් :P.. හැබැයි පල්සර් නම් නෙමේ :no: අර හන්ක් එක හොඳ නැද්ද ? :rolleys: බයික් ගන්න හිතක් තිබ්බත් අර ලේලන්ඩ් කාරයෝ මතක් වෙද්දී එපා වෙනවා :angry:

    හන්ක් එක දැන් ලංකාවේ විකුණන එක නවත්තළලු එකේ ෆැක්ටරි ඩිෆෙක්ට් එකක් තියෙන නිසා :baffled::baffled:
     

    alian25

    Well-known member
  • Nov 21, 2011
    1,099
    45
    48
    andromeda
    අඩේ මටත් බයික් එකක් ගන්න ආසාවක් ආවා බන් :P.. හැබැයි පල්සර් නම් නෙමේ :no: අර හන්ක් එක හොඳ නැද්ද ? :rolleys: බයික් ගන්න හිතක් තිබ්බත් අර ලේලන්ඩ් කාරයෝ මතක් වෙද්දී එපා වෙනවා :angry:

    HUNK den genwanne nam nehe machan:confused:, gannawanam used tamai. Pulsar ekak gaththoth narakada?
     

    TDI110

    Well-known member
  • Dec 7, 2010
    4,336
    351
    83
    Tharindaa... mokakata giyat oya Hero Hunk nam yanna epaa... parana ekak unat Herohonda Hunk eka hondai...
     
    Status
    Not open for further replies.