එලකිරි පල්සර් ක්ලබ් Bajaj Pulsar Fan Club

Status
Not open for further replies.
  • May 25, 2012
    4,819
    217
    63
    ගෙදර
    මචන්ලා
    අද අපේ ඔෆිස් එකේ පොරක්ට පොලිසියෙන් නවත්තලා කිව්වලු හෙඩ් ලයිට් එක ඕන කරගෙන යන්න කියලා.
    උ ආවේ පල්සර් 135 එකක.
    නීතියක් එන කතාවකුත් කිව්වලු
    කව්රු හරි වැඩි විස්තර දන්නවද?

    දවල්ටද?
     

    harindugamlath

    Well-known member
  • Dec 18, 2008
    23,667
    1,060
    113
    කුකුලෝහ් මගෙ එකේ මිස් එක ඉලෙක්ට්‍රික් මිස් එකක්. CDI එකත් නෙමේ කොයිල් එකත් නෙමේ...:baffled:

    ටෝනි අයියවත් දවස් ගානකට අල්ලගන්න වෙන්නෑ.. :(ඉතින් ගැලෙව්වා...:yes::yes:

    දෙකෙන් එකක් වෙයි අදනම්....:P

    tRhrgIO.jpg
     

    chamithcp

    Member
    Sep 21, 2008
    5,125
    242
    0
    Matale,Maharagama,Ratnapura
    මෝකද්ද බන් ඒ සීන් එක
    මම දන්නවනම් උඹලගෙන් අහනවද බොල :frown:
    ජන්තු අයියා;16169407 said:
    දවල්ටද?
    නෑ රෑට :frown::growl:
    රෙද්දක් කියනවා දවල්ට තමා ජන්තුවෝ
    කුකුලෝහ් මගෙ එකේ මිස් එක ඉලෙක්ට්‍රික් මිස් එකක්. CDI එකත් නෙමේ කොයිල් එකත් නෙමේ...:baffled:

    ටෝනි අයියවත් දවස් ගානකට අල්ලගන්න වෙන්නෑ.. :(ඉතින් ගැලෙව්වා...:yes::yes:

    දෙකෙන් එකක් වෙයි අදනම්....:P
    අෆ්ෆා
     

    harindugamlath

    Well-known member
  • Dec 18, 2008
    23,667
    1,060
    113
    මම දන්නවනම් උඹලගෙන් අහනවද බොල :frown:

    නෑ රෑට :frown::growl:
    රෙද්දක් කියනවා දවල්ට තමා ජන්තුවෝ

    අෆ්ෆා

    මගෙ එකේ ඔරිජිනල් වයරින් එක තැනකින් වෙනස් කරලා බොල...:baffled:

    මෙහෙ ඇසෙම්බල් කරපු එකාට හරියට හොයාගන්න බැරිවෙලාද දන්නෑ...:dull:

    තාම හොයාගෙන යනව මොකක්ද වෙලා තියෙන්නෙ කියල....:yes::yes:
     

    TDI110

    Well-known member
  • Dec 7, 2010
    4,336
    351
    83
    මගෙ එකේ ඔරිජිනල් වයරින් එක තැනකින් වෙනස් කරලා බොල...:baffled:

    මෙහෙ ඇසෙම්බල් කරපු එකාට හරියට හොයාගන්න බැරිවෙලාද දන්නෑ...:dull:

    තාම හොයාගෙන යනව මොකක්ද වෙලා තියෙන්නෙ කියල....:yes::yes:


    harnass kaali dekak joint karalada.. karalada...? ohoma seen ekak dakka car ekaka case godak una antimedi...

    Harindu.. aniwaa cople karala ati umba kiyana widiyata... konaka indan check karapan.. mokada mama kiyanna ona nahane umbata.. oya electric side eke podi aulak giyot ati side effects godaaaaaiii kiyala.....
     

    harindugamlath

    Well-known member
  • Dec 18, 2008
    23,667
    1,060
    113
    harnass kaali dekak joint karalada.. karalada...? ohoma seen ekak dakka car ekaka case godak una antimedi...

    Harindu.. aniwaa cople karala ati umba kiyana widiyata... konaka indan check karapan.. mokada mama kiyanna ona nahane umbata.. oya electric side eke podi aulak giyot ati side effects godaaaaaiii kiyala.....

    හනසු දෙකක් ජොයින්ට් කරපු පෙනුමක් නම් නෑ ඒත් වයරින් එක අනාගෙන කියල පේනව මචෝ...


    තැන් දෙක තුනකම හරි තැන් වලින් නෙමෙ ග්‍රවුන්ඩ් වයර් පොසිටිව් වයර් අරන් තියෙන්නේ... හනස්ස ඇතුලෙ තියන ඩයෝඩ් එකකුත් ගිහින් තියනව ඒක තියන තැන පලන්න වෙයි වගෙ අහොයාගන්න. මං ඒකට පිටින් එකක් දැම්මත් හරි ගියේ නෑ. ඒක කෙලින්ම CDI එකට ගන්න සප්ලයි එකක තියෙන්නේ.

    තව මොකකට වත් ගහපු නැති ග්‍රවුන්ඩ් වයර් දෙකක් විතර තියනවා. මෙහෙ ගෙනල්ල ඇසෙම්බල් කරපු එකා වැඩේ නාලා...

    ගොඩදාගන්න පුලුවන් වෙයි මං වයරින් ඩයග්‍රැම් එක බල බල චෙක් කරනවා.

    තව ඩයෝඩ් සෙට් එකක්ම තියනවා ඒටිකත් චෙක් කරගෙන යන්න ඕනේ..;)
     

    harindugamlath

    Well-known member
  • Dec 18, 2008
    23,667
    1,060
    113
    ela elaaa Harinduu........ jaya wevaaaa...!!!!!

    එහෙම උනොත් හොඳයි... වැඩේ නවත්තන්න වෙනවා බොල තව ටිකකින්...:sorry:

    අද අපේ ගෙදර බණ....:baffled:

    නැත්නම් හාමුදුරුවො එනකොටත් මං CDI අවුල් හොයයි....:lol:

    වැඩේ හරි නොගියොත් මං අනිද්දට හනස්සට පැත්තක ඉඳන් වැඩේ දීල අලුතෙන් ඉන්සුලේෂන් එක්ක දානවා...:yes::yes:
     

    urajdrlk

    Well-known member
  • Jul 6, 2006
    102,097
    3,545
    113
    Inside Your Laptop ;)
    ආ කුකුළණි....... පල්සරේ ටියුබ්ලස් කරා...... අම්මෝ ටයර් හොයන්න තියෙන අමාරුවක්....... :dull:
     

    Isuru Nayanajith Bandara

    Well-known member
  • Nov 8, 2007
    4,528
    108
    63
    34
    Take a Look Around
    මගෙ එකේ ඔරිජිනල් වයරින් එක තැනකින් වෙනස් කරලා බොල...:baffled:

    මෙහෙ ඇසෙම්බල් කරපු එකාට හරියට හොයාගන්න බැරිවෙලාද දන්නෑ...:dull:

    තාම හොයාගෙන යනව මොකක්ද වෙලා තියෙන්නෙ කියල....:yes::yes:

    appaaaa wire harness aekata wade deelada??hariyata balala lede hoya ganna..mama aeka paarak ara head light aeka athule thiyana joint set aeke dekak waradiyata gahala battery aeka gaawin gini gaththa :P :P :lol: :lol:
     

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,560
    22,255
    113
    Gotland
    මචන්ලා
    අද අපේ ඔෆිස් එකේ පොරක්ට පොලිසියෙන් නවත්තලා කිව්වලු හෙඩ් ලයිට් එක ඕන කරගෙන යන්න කියලා.
    උ ආවේ පල්සර් 135 එකක.
    නීතියක් එන කතාවකුත් කිව්වලු
    කව්රු හරි වැඩි විස්තර දන්නවද?

    ඒ පොලිස් කාරයා ඩාර්ක් ග්ලාස් එකක් දාල ඉන්න ඇති :cool:
     

    urajdrlk

    Well-known member
  • Jul 6, 2006
    102,097
    3,545
    113
    Inside Your Laptop ;)
    120 දාන්න බෑ...... :no: මම අර ප්ලාස්ටික් කවර් එක ගලවන්න ආසා නෑ...... :no:

    ආව සයිස් ම දැම්මේ...... ඉස්සරහට MRF 2.75 X 17 ..... පස්සට Kenda 100/90/17 ටයර් දැම්මේ......

    ටයර් හොයා ගන්න තිබ්බ අමාරුවක්........ :dull:

    110/80/17 තිබ්බා..... මට දාන්න බය හිතුනා..... :(
     

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,560
    22,255
    113
    Gotland
    හරිදුවා බයික්ස් එක ගලවල තනියෙම
    ආපහු ෆිට් කරද්දී ඇන එහෙම ඉතුරු වෙයිද දන්නේ නෑ
    තිබ්බ ටිකත් කාල ඕකව ගෙදරිනුත් එලවයිද මන්ද
     

    Isuru Nayanajith Bandara

    Well-known member
  • Nov 8, 2007
    4,528
    108
    63
    34
    Take a Look Around
    120 දාන්න බෑ...... :no: මම අර ප්ලාස්ටික් කවර් එක ගලවන්න ආසා නෑ...... :no:

    ආව සයිස් ම දැම්මේ...... ඉස්සරහට MRF 2.75 X 17 ..... පස්සට Kenda 100/90/17 ටයර් දැම්මේ......

    ටයර් හොයා ගන්න තිබ්බ අමාරුවක්........ :dull:

    110/80/17 තිබ්බා..... මට දාන්න බය හිතුනා..... :(

    110 nan kisi awulak nathuwa daanna puluwan :D ..kaware galawanna ona naha..120th kaware galawanne nathuwa daanna puluwan aeth chooti hari play aekak thibboth gaawenna balanawa..110 ta nan kisi awulak naha..kenda tyre aeke dunlop penumak neda thiyenne?? issara tubless nemei da damme?? 90/90/17 danna thibba ne??
     

    urajdrlk

    Well-known member
  • Jul 6, 2006
    102,097
    3,545
    113
    Inside Your Laptop ;)
    110/90/17 නෑ ඉසුරු මල්ලි.... තියෙන්නේ 110/80/17..... මට ඒක දාන්න බය හිතුනා..... බයික් එකට කොහොම ඔරොත්තු දෙයිද දන්නේ නෑ නේ...... :(

    120/90/17 මේකට දාන්න බෑලු...... 180 යට නම් පුලුවන් කිව්වේ........ :)

    90/90/17 තිබ්බේ නෑ...... 90/80/17 වගේ එකක් තිබ්බේ...... ඒක පළල් වැඩි වගේ.... මට බවුසරයක් පස්සෙන් අරන් යන්න වෙයිද දන්නේ නැති නිසා, 2.75X17 න් ම දැම්මා...... කඩ දෙකකින් ගත්තේ...... කෙන්ඩා එකෙන් නෑ ඉස්සරහා එක..... :( පස්ස ටයර් එක කෙන්ඩා...... ඩන්ලොප් එකේ කට්ටෙට වඩා හොදා..... අනික ඩන්ලොප් තියෙන්නේ ඉන්දියන් එකක්..... කෙන්ඩා එක චයිනා.... දැන් තායිවාන් එක එන්නේ නෑ ලු......

    පිටිපස්සේ කට්ට නම් හොදයි..... ඒත් MRF එකේ එන ලුක් එක නෑ ඒ කට්ට වලට බයික් එකට..... දැන් මට බයික් එක 125ST එකක් වගේ පේනවා..... :dull: :(

    හැබැයි සුදු ඉරි උඩ බ්‍රේක් වලදි, කලින් එකට වඩා හොදයි වගේ ගතියක් ලාවට තියෙනවා.............. :yes: :D
     
    Status
    Not open for further replies.