එලකිරි පල්සර් ක්ලබ් Bajaj Pulsar Fan Club

Status
Not open for further replies.

harindugamlath

Well-known member
  • Dec 18, 2008
    23,667
    1,060
    113
    TDI....patta technique tika honde...:cool:

    Uraj badata nam hondatama ridei mewata nam...:lol:
    Ada maamawa hambawenna yanawa mam...:dull:
     

    chanakamanjula

    Well-known member
  • Aug 21, 2007
    22,291
    4,415
    113
    ඇයි එන්නද
    bi81te.jpg
     

    chamithcp

    Member
    Sep 21, 2008
    5,125
    242
    0
    Matale,Maharagama,Ratnapura
    bajaj කාරයාගේ garrenty එකනම් මාරයි.නේ බන්.:( ඔකුන්ගෙන් සල්ලි ඉල්ලගන්න තිබ්බේ
    අව්ලක් න bike එක හදාගත්තනේ.:)
    වැඩක් නෑ බන්.4තැනකට පෙන්නුවනේ අන්තිමට දැම්මේ කම්පැනි.උන්ට දාලත් හැදුවේ නැත්නම් ආයේ මොන කතාද?මම කල්ච් එකෙන් සද්දේ එනවා කියලා කිව්වා ගමන් ඌ කිව්වේ ඒවටනම් වොරන්ටි නෑ කියලා
    Mage ekamis wenawa bola hondatama. Magadi hitiyathekka. Ada coil1k aragenamai gedara yanne....:dull:

    Oke thathwe kohomada dan...
    හෆොයි ඒ පාර හොදටම වැඩිද ?
    මගේ එකේනම් කිසිම අවුලක් නෑ.සමහර වෙලාවට නවත්තන් ඉද්දි එන්ජිම නවතිනවා.අර ඇණය පොඩ්ඩක් කරකවල බලන්නම් නේද ?
    TDI....patta technique tika honde...:cool:

    Uraj badata nam hondatama ridei mewata nam...:lol:
    Ada maamawa hambawenna yanawa mam...:dull:

    වංගුව ගන්න අමාරුයිනෙ බඩ පැත්තකට ලිස්සල යනවා
     

    Isuru Nayanajith Bandara

    Well-known member
  • Nov 8, 2007
    4,528
    108
    63
    34
    Take a Look Around
    මම නම් පෙරේදා ඉංගිරිය බුලත් සිංහල පාරේ වංගුවක් ගත්තා 95kmph විතර එහෙම්මම 105kmph top speed ගියා මගේ discover 125 st එකෙන් :cool::cool::cool:

    exam iwarai machan dan maasa 3k nikanma gedara :D aehema loku bends nemei machan mama kiwwe ara 18 wanguwe thiyanawa wage short bends..loku bends nan ithin mamath 90ta 100ta aran thiyanawa..short bend nawanna technique thiyanawa ara TDI kiyanawa wage ;)
     

    harindugamlath

    Well-known member
  • Dec 18, 2008
    23,667
    1,060
    113
    E
    වැඩක් නෑ බන්.4තැනකට පෙන්නුවනේ අන්තිමට දැම්මේ කම්පැනි.උන්ට දාලත් හැදුවේ නැත්නම් ආයේ මොන කතාද?මම කල්ච් එකෙන් සද්දේ එනවා කියලා කිව්වා ගමන් ඌ කිව්වේ ඒවටනම් වොරන්ටි නෑ කියලා

    හෆොයි ඒ පාර හොදටම වැඩිද ?
    මගේ එකේනම් කිසිම අවුලක් නෑ.සමහර වෙලාවට නවත්තන් ඉද්දි එන්ජිම නවතිනවා.අර ඇණය පොඩ්ඩක් කරකවල බලන්නම් නේද ?


    වංගුව ගන්න අමාරුයිනෙ බඩ පැත්තකට ලිස්සල යනවා

    Idle ane witharak karakawanna. Cable 1 haiwela thiyana kallata setwela thiyana eka. Anith ekata nam atha thiyanna epo... ;)
    Lede coil1e wage.mage athin deparakma badu banis unane ekata... maaru karala balanawa.:dull:
     

    Isuru Nayanajith Bandara

    Well-known member
  • Nov 8, 2007
    4,528
    108
    63
    34
    Take a Look Around
    ela ela aniwaa... mama loku bike ekema ennam ehenam.. CT100 eke oya sellam bahane....

    oka podi trick ekak ban,
    kawadavat wanguwedi break karanna epaa...


    wanguwata kalin break karala
    .
    . gear eka adu karanna..

    speed eka adu wei wanguwata enter weddi...eka aulak naha..

    habai wanguwedi accelerate karanna..
    tika tika speed eka wadi wei....

    (me widiya maarama stable onama vahanayakata.)

    etakota wanguwen eliyata enne wanguwata awata wada speed....... ehemmama straight ekak hamba unot adinna..... oyata sulangak wage adala yanna puluwan...

    oya tequnice ekata add wenna ona anek karanava tamai RACING LINE eka.. specially oka useful wanguwalatama thamai.. (Track ekaka padinakota api wanguwakata enter wenna ona saha wanguwen exit wenna ona side ekak tiyanava)

    wadee tiyenne normal paraka hariyatama 100% racing line eke padinna baha.... issarahata wahana enavanee......:no::no:

    podi hint ekak dennam............. pare thamange side eke......

    "Onama wanguwaka eliya patten(outer bend) atul wela atul patten(inner bend) eliyata yanna"

    onna ochcharai bend ganna seen eka.. kisima guru mushtiyak natha........ hama deema kivva..

    take off start.../gear changes/power shifting/breaking when bumper to bumper/racing line/riding positions

    wagee... thawa racing tequnics set unama kiyala dennam machan umba atulu... uwamana hamootama...






    ah wanguwata enter weddi slow unata awulak nadda?? mama hithuwe enter weddi slow unahama ara apu momentum aeka yanawa kiyala..wanguwa ganne nan oya kiyapu widihatama thamai..:yes: thnk u thnk u thawa dewal issarahata balaporoththu wenawa :yes:
     

    Isuru Nayanajith Bandara

    Well-known member
  • Nov 8, 2007
    4,528
    108
    63
    34
    Take a Look Around
    E

    Idle ane witharak karakawanna. Cable 1 haiwela thiyana kallata setwela thiyana eka. Anith ekata nam atha thiyanna epo... ;)
    Lede coil1e wage.mage athin deparakma badu banis unane ekata... maaru karala balanawa.:dull:

    mageth bike aeke machan 3000 4000 athara raise karaddi miss aekak aenawa wage machan..hariyatama balaganna widihak nadda??anika meke coil dekak thiyanawa ne kohomada aeka balanne??
     

    harindugamlath

    Well-known member
  • Dec 18, 2008
    23,667
    1,060
    113
    mageth bike aeke machan 3000 4000 athara raise karaddi miss aekak aenawa wage machan..hariyatama balaganna widihak nadda??anika meke coil dekak thiyanawa ne kohomada aeka balanne??

    Wena coil ekak dala ppddak balanna thama wenne macho... wena bike ekaka unata awlakna 12v coil ekak dala balanna. Gedara neme macho awith set wennam...
     

    chamithcp

    Member
    Sep 21, 2008
    5,125
    242
    0
    Matale,Maharagama,Ratnapura
    exam iwarai machan dan maasa 3k nikanma gedara :D aehema loku bends nemei machan mama kiwwe ara 18 wanguwe thiyanawa wage short bends..loku bends nan ithin mamath 90ta 100ta aran thiyanawa..short bend nawanna technique thiyanawa ara TDI kiyanawa wage ;)
    අනේ අම්මියෝ
    මටත් පුළුවන් බොල 18 වංගුවේ 1වෙනි එකෙන් 85ට විතර නවලා 5වෙනි එකෙන් මතුවෙන්න :baffled::baffled:
    යකෝ 62ට විතර ගත්තා කිව්වා නේද ඔය මදිද බොල :frown:
    E

    Idle ane witharak karakawanna. Cable 1 haiwela thiyana kallata setwela thiyana eka. Anith ekata nam atha thiyanna epo... ;)
    Lede coil1e wage.mage athin deparakma badu banis unane ekata... maaru karala balanawa.:dull:
    අහ් එල එල එක විතරයි කරකවන්නේ.අනිත් ඒවා ගැලවිලා වැටුනත් අල්ලන්නේ නෑ :lol:
    :shocked: :frown: හෙමින් පල...... :growl::growl:

    බඩා මාමි ටෙස්ට් කොරන්න විතරයි 100 ටයි 105ටයි ගියේ.අනිත් වෙලාවට 70ට වඩා අඩුවෙන් යන්නේ ;)
     

    TDI110

    Well-known member
  • Dec 7, 2010
    4,336
    351
    83
    mama CB4 eke aran tiyanava anshaka 90 (degrees) wanguwak habai raumata tiyenne.. 90Km/h....

    Pulsar 150 eke gatta Nuwaraeli gihin eddi labukale estate eka hariyedi double daala bags dekakut ekka anshaka 180(degrees) walamita wanguwak, udin eddi dakka wahana naha kiyala racing line ekema gatta 45km/h.... (mama methek gatta supirima wanguwa) 100/90-17 tyre eke kelavaratama navva...

    Nuwara eliye indan nuwarata kandu bassa around 1 hour (65Km wage durak) api indian bike hatarak....
     

    chamithcp

    Member
    Sep 21, 2008
    5,125
    242
    0
    Matale,Maharagama,Ratnapura
    mama CB4 eke aran tiyanava anshaka 90 (degrees) wanguwak habai raumata tiyenne.. 90Km/h....

    Pulsar 150 eke gatta Nuwaraeli gihin eddi labukale estate eka hariyedi double daala bags dekakut ekka anshaka 180(degrees) walamita wanguwak, udin eddi dakka wahana naha kiyala racing line ekema gatta 45km/h.... (mama methek gatta supirima wanguwa) 100/90-17 tyre eke kelavaratama navva...

    Nuwara eliye indan nuwarata kandu bassa around 1 hour (65Km wage durak) api indian bike hatarak....

    උඹ මාර පොරක්නේ.අම්මෝ ඔවයේ ටයර් ලොකු නිසා හොදයි.
    මගේ බයික් එකෙන් ඔයවගේ එකක් ඔය වගේ වේගෙකින් ගන්න ගියොත් අනිව පත බැවෙනවා.
    හැබැයි මම කොළඹ පුස්තකාලය ඉස්සරහ නම් footrest එක පාරේ ගෑවෙන්න නැව්වා ඩබල් දාලා.
    සුට්ටක් විතර බය උනා ඒ වෙලේනම්:lol:
     

    urajdrlk

    Well-known member
  • Jul 6, 2006
    102,097
    3,545
    113
    Inside Your Laptop ;)
    අනේ මට නම් ඔය නැවිලි ඕනා නෑ.... දෙයියනේ කියලා ගමන යන්න තිබ්බහම ඈති...... :yes:
     

    harindugamlath

    Well-known member
  • Dec 18, 2008
    23,667
    1,060
    113
    දැන් ටිකකට කලින් ගෙදර ආවෙ කුකුලෝහ්! සුපිරි නෑමක් නෑව මදි නොකියන්න අදනම්...:baffled:

    පරිස්සමින් පැදලත් දෙපාරක්ම පස්ස රෝදෙ ලොක් වුනා බ්‍රේක් කරල.:dull: එක පාරක් නම් මීහරකෙක් හුටාස් ගාල පාර මැද්දෙ හරවල.:growl:
     

    harindugamlath

    Well-known member
  • Dec 18, 2008
    23,667
    1,060
    113
    අනේ මට නම් ඔය නැවිලි ඕනා නෑ.... දෙයියනේ කියලා ගමන යන්න තිබ්බහම ඈති...... :yes:

    ඔව් ඔව් වංගුවෙදි බයික් එකට යන්න කියල බඩගාගෙන ගියාම ඇති වංගුවේ...:lol::lol:
     
    Status
    Not open for further replies.