mokakda bike eka macho.macho oya bike eka adina eka godakma thiyenne hithe bunooka maanasika santhrupthiyak witharai....... 95 gahuwa kiyala indian ewagenam loweth wenasak therenna be
oka podi maanasika chuun ekak
![]()
Anna etanadiiii............. Harinduwa kivva wagee Labba tamai kiyala kiyanna sidu wenavaaa.....................
Wenasak athwindapu aya hatiyata umbee adahasa sampuurnayenma waradi kiyala tamai kiyanna wenneee....




ooka maanasika santhrupthiyak witharai....... 95 gahuwa kiyala indian ewagenam loweth wenasak therenna be
oka podi maanasika chuun ekak
thel kirillath ekamai 60kmpl.diesel witharai thawa test kare nette ekath hemeeta balanna one 
uba godak dura diwwada...netnam low gear wala sahenna race karaada danne ride karaddi.
අනේ මේ නිකන් මනස්ගාත හිතන්නේ නැතුව හිටු........
ඔය ටක් ටුක් සද්ද එන්නේ බයික් එක එක දිගට කිලෝමීටර් 100ක් විතර රෙස්ට් එකක් නොදී පැද්දහම, රස්නේ වැඩි කමට...... නිකන් මේ (පාන් ගේන්න වගේ) ගියාට ඕක රත් වෙන්නේ නෑ......
