ඉසුරු මචෝ...
එන්න එහෙනම් බලමු මොකෝ කියලා...මිනිහ එහෙම සල්ලි ගන්නෑ මචෝ අම්බානක...
සති අන්තෙ ආවොත් නාල කරල එහෙම යන්න බැරියෑ....![]()
ela ela mama aehenan cal aekak deela aennamko number aeka PM aekak danna

oka electric side aeke awulak ne machan aekai wade..mechanical nan mokak hari kiyanna thibba..wiring aeke ara oya hoyagaththa case aekada danne naha mata hithenne
මිනිහ එහෙම සල්ලි ගන්නෑ මචෝ අම්බානක...


ඔය කියන්නේ, ස්ටාර්ට් වෙන්නේ නැතුව, තල්ලු කරන් යනකොට වෙන්න ඈති නේ......
oya pappath issaraha brake ekata witharak priority eka dena porak wenna athi
but bike eke penumata hodai 
maat gedara ena gaman dakke
