macho flywheel eka thiyenne bike eke right side eken nemedafly wheel eka neda cluth eka haraha gears tikata engage wenne
eeka neme engine galawanna karanna yanna epa bun duka hithenawa.thaama 2lak wath padala nee needa ooka![]()
ඔව් ඔව්.

ෆ්ලයි වීල් එකේ තියන මැග්නට් ටිකෙන් තමා ක්ලච් එක එන්ගේජ් කරන්නේ...


fly wheel eka neda cluth eka haraha gears tikata engage wenne 



ubalatanam ithin crank angle sensors nee.sadaa anatha gameh™ kukullu 

harinduge eke mokakda awulak welalune 
