1st gear eka sometimes maara saddei bun.epaa wenawa.moko bun eekata karanne

ne bun bike eka aluthenma aran gedara geddith ee sadde thibbaකිලෝමීටර් 10,000යි පව් අප්පා....![]()

godak bike wala oya scene eka enawa.habai japan ewage nee man danna tharamin 
ne bun bike eka aluthenma aran gedara geddith ee sadde thibbagodak bike wala oya scene eka enawa.habai japan ewage nee man danna tharamin
![]()
warranty pahuwela dan ee than wala gasuth pala welawarrenty valata dapan.. ubata aluth bike ekak deyi
ubage leda godak ne ban bike eka

warranty pahuwela dan ee than wala gasuth pala wela![]()

me ape companyen diesel bike ekak gahala.mata eekata aasa hitunahero kukulanta 5 year warranty have
new bike ekakata claim karapan![]()

me ape companyen diesel bike ekak gahala.mata eekata aasa hituna![]()

මේ මොකක්ද තිරික්කලයක් වගේ බයික් එකක්.....![]()
චානකයා තොට මොන හොනට්ටු ද ඕකක් තල්ලු කරන්න පුලුවන්ද උබට
හික්ස්..... මේකට නම් හොදටම රිදෙයි.....

![]()
හික්ස්..... මේකට නම් හොදටම රිදෙයි.....
![]()
චානකයා MC එකේ කෑලි බල බල ඉන්නවා අන්න......![]()

චානකයා තොට මොන හොනට්ටු ද ඕකක් තල්ලු කරන්න පුලුවන්ද උබට
![]()
හික්ස්..... මේකට නම් හොදටම රිදෙයි.....
![]()
චානකයා MC එකේ කෑලි බල බල ඉන්නවා අන්න......![]()