thx macho dan therunaaniwaarenma ehema seen wenava... oyage kena langa vikunapu liyum ehema ati neda...? e wagema MT6 paper set eke (vahanayaka aitiya pavarana saha harava ganna patrikava) parana owner tiya ganna ona kolayak tiyanava.. ekat langa tiyanava neda...? e dewal tiyanava nam eya neethiyen berila.... habai itin rastiyaduwa tamaiii![]()
dan macho ohoma case noyanana wahanayak wikunanawanam ekata karanna oone steps tikath kiyannako piliwelin 

matanam yanna bari una linden goda ennat epai 





kanna hithenawa
sirawata patta

300kg walata kittuwenna barai
ඈත්ත කියපන්.... උඹ උඹේ හීරෝ + හොන්ඩා මදුරුවාව විකුණන්න නේද හදන්නේ.....?? 
