තමන්ගේ වෙලාව පාවිච්චි කරලා දන්නේ නැති කෙනෙක්ට උදව් කරන අය විරලයි 

උඹගෙන් නම් කිසිම වැඩක් නැ. කරදර කාරයෙක්.එතකොට අපි කජුකිරි ද?![]()
එහෙම පුකේ අමාරුවක් නැහැ.. හුකන් නැතුව ඉන්න..ජනාධිපති කරන්න වටින සහෝදරයෙක්![]()
එහෙම පුx අමාරුවක් නැහැ.. හුxන් නැතුව ඉන්න..
ELA KOLLEK OKAවිශේෂයෙන් කියන්ටෝන ..........
![]()
ඇත්තටම අපේ එළකිරියේ ඉන්න සුපිරිම චරිතයක් ගැන පොඩි කෙටි සටහනම් මේ දැම්මේ, එළකිරියේ ෆිල්ම් ටීවී සීරිස් නිතර පලකරන අපේ @Reincarnator සහෝදරයාගෙන් මම ඊයේ TV series එකක ඩිරෙක්ට් ලින්ක් ඉල්ලලා දැම්ම private මැසේජ් එකට පට ගාලා රෙස්පොන්ස් කරලා, ඊට පස්සේ follow up කරලා වැඩේ උනාදත් කියලා හොයලා බැලුවා.
මට විතරක් නෙවෙයි හැමෝටම තමන්ගේ කාලේ වැය කරලා බොක්කෙන්ම උදව් කරන පොරක් තමයි.
ස්තුතියි මචන් ඔයාගේ කැපකිරීම් වලට........![]()
![]()
ඉරිසියා කාරයාඑහෙම පුකේ අමාරුවක් නැහැ.. හුකන් නැතුව ඉන්න..
මොකක්ද තට්ටයො මේ හැමතිස්සෙම avatars මාරු කර කර කරන විගඩම. හොද වෙලාවට උඹේ නම බැලුවෙ. නැත්නම් ignore කරලා දාන්න ගියේ ජන්ද කාලෙට මතුවන profile එකක් කියලා හිතලා.එහෙම පුකේ අමාරුවක් නැහැ.. හුකන් නැතුව ඉන්න..