ow ban oya Ridila kiyanne ponna huthek
one two three four get on the BANNED floor..




ow ban oya Ridila kiyanne ponna huthek




Last Activity: 10-03-2015 10:45 PM![]()




මම දාපු මේ පෝස්ට් එකේ ලින්ක් එක GTRZ ගේ වෝල් එකේ දාලා රිපෝර්ට් කරපු අසික්කිතයට කියන්නේ. මට මඩ ගහලා ත්රෙඩ් එකක් දැම්මම ඒකට මම මූට රිප්ලයි එකක් දුන්නේ. උඹ අනින්ගේ පුක්වල් වල ඇඟිල්ල ගහලා සුවද බලන්නේ නැතිව තමුන්ගේ වැඩක් බලාගෙන පාඩුවේ හිටපන් අවජාතක කම පෙන්නන්න යන්නේ නැතිව. ලොක්කා ගාව නාහින් අඬ අඬා PM ගහලා තිබ්බ නිසයි අත ඇරලා දැම්මේ GTRZ ට මම ගරු කරන නිසා එලකිරියේ ඌ කියන දේකට ඔලුව නමලා ඉන්නවා. තෝ වගේ GT එක්කත් ගේම ඉල්ලපු අසික්කිතයෙක් එක්ක කතා කරලා වැඩක් නෑ. මම තෝ වගේ PM වලින් අමු කුණුහරුපෙන් බැන බැන එලියේ බණ කියන අවජාතකයෙක් නොවෙමි.

hitapan! meekath gihin daanawa GT ge profile eke![]()



කියලා. මම මේ GTRZ ට මේකේ ගරුකිරීමක් තියෙන මනුස්සයෙක් නිසයි සහ ඌ හොඳින් අල්ලලා දාපන් මල්ලි කියලා කිව්ව නිසයි බං අතෑරලා දාලා ඉන්නේ. හොරෙන් ගිහින් මම කුණු හරුපයක් කිව්ව එකක් ලොක්කට රිපෝර්ට් කරලා අඬලා "ඇයි මුන් බෑන් නොවෙන්නේ" කියලා හොටුත් පෙරාගෙන 
. 
ඉතින් ඇත්තනේ බං. ලොක්කා ගාව හොටු පෙරාගෙන අඬලා අඬලා "අනේ අයියේ අරූ මට හින්ට් ගහනවා ආයේ මම ඕකා හින්ට් ගැහුවොත් අයියට රිපෝර්ට් කරනවා"කියලා. මම මේ GTRZ ට මේකේ ගරුකිරීමක් තියෙන මනුස්සයෙක් නිසයි සහ ඌ හොඳින් අල්ලලා දාපන් මල්ලි කියලා කිව්ව නිසයි බං අතෑරලා දාලා ඉන්නේ. හොරෙන් ගිහින් මම කුණු හරුපයක් කිව්ව එකක් ලොක්කට රිපෝර්ට් කරලා අඬලා "ඇයි මුන් බෑන් නොවෙන්නේ" කියලා හොටුත් පෙරාගෙන
.
අපි මොක කිව්වත් එලි පිට කියනවා මචං කුණු හරුපෙන් PM ගහලා බනින්නේ නෑ එලියේ බණ කියලා.![]()


ඉතින් ඇත්තනේ බං. ලොක්කා ගාව හොටු පෙරාගෙන අඬලා අඬලා "අනේ අයියේ අරූ මට හින්ට් ගහනවා ආයේ මම ඕකා හින්ට් ගැහුවොත් අයියට රිපෝර්ට් කරනවා"කියලා. මම මේ GTRZ ට මේකේ ගරුකිරීමක් තියෙන මනුස්සයෙක් නිසයි සහ ඌ හොඳින් අල්ලලා දාපන් මල්ලි කියලා කිව්ව නිසයි බං අතෑරලා දාලා ඉන්නේ. හොරෙන් ගිහින් මම කුණු හරුපයක් කිව්ව එකක් ලොක්කට රිපෝර්ට් කරලා අඬලා "ඇයි මුන් බෑන් නොවෙන්නේ" කියලා හොටුත් පෙරාගෙන
.
අපි මොක කිව්වත් එලි පිට කියනවා මචං කුණු හරුපෙන් PM ගහලා බනින්නේ නෑ එලියේ බණ කියලා.![]()


LOL siddiya![]()
man missing da koheda dan!![]()



මෙව්වා කෝට් කරලා උඹ හිනා වෙලා අන්තිමට උඹ 2008 දාපු ත්රෙඩ්වල රෙප් කැපේවි මචං අමු කුණු හරුපත් එක්ක බලාගෙන හොඳේ.![]()
එහෙම හරි වින්දනයක් ගන්න එකත් සතුටක් බන් මේ වගේ එවුන්