සොහොන;21553362 said:Mokatada ?
Uba dath madina burusuwe edan - kana dena hal eka wenakan hadana un upadi thiyana unada ?
සොහොන;21553362 said:Mokatada ?
Uba dath madina burusuwe edan - kana dena hal eka wenakan hadana un upadi thiyana unada ?

Ubata 2 BSc and 1Msc ne. Mathaka nedda![]()

undergraduate (S.A.I.T.M)
A/L - SSS


ජේමිස්බන්ඩා007;21554343 said:
Medicine ehema nemene mahaththayo..ccs ta wada adu aya ganne nathilune![]()

ahh ehemada, kawda kiyanne![]()


ජේමිස්බන්ඩා007;21554467 said:Ape ragitha amatthi thuma..ethuma kiyana de apita wishwasati....
Lagadi channel 7kata ethuma eka sare awilla oka kiuwe![]()

ජේමිස්බන්ඩා007;21554467 said:Ape ragitha amatthi thuma..ethuma kiyana de apita wishwasati....
Lagadi channel 7kata ethuma eka sare awilla oka kiuwe![]()

S 2 ත් යන්න පුළුවන් දැන්

Ea MBBS walata wennathi bro.
There are many courses in S.A.I.T.M.
ps: I'm not a student of S.A.I.T.M sri lanka, was just kidding![]()

අට ෆේල් උන උන් දොස්තරා වෙනවද බන්. බො දොස්තර විබාගේ ලියනවා නේද?උබ වගේ වැඩර්ලා නෑ
අට ෆේල් උන් ඉන්නේ
මං වගේ
