එළකිරිවාසින්ගේ ඉහළම අධ්‍යාපන සුදුසුකම ම&

BLACKLIST_MEMBER

Well-known member
  • Feb 9, 2008
    37,854
    14,819
    113
    127.0.0.1
    Grade 2 ඉඳන් කරවල වාඩියෙ.
    Grade 6 දි computer job.
    ඊට පස්සේ sys admin
    පස්සෙ සත් භාෂා පරමේශ්වර (In computer programming languages)
     

    BLACKLIST_MEMBER

    Well-known member
  • Feb 9, 2008
    37,854
    14,819
    113
    127.0.0.1
    mewata mukuth kiyala
    nikan mokatada banned wenne :rolleyes:
    :rofl: mama mokekda ban meke ehema wenna.
    Thota pissuda mamath samanya member kenek meke. Matai kiyala amuthu wara prasada thiyanawada?
    Wadiya one na Mama unath Thread එකක්‌ report karahama dawas ganan gihin response enne. Gt ට මොනා කිව්වත් ඌ වත් ban කරන්නේ නැති කොට මම mokekda :rofl: tho hithuwada mama parlimenthu manthree kiyala :P
     

    silentsahan

    Well-known member
  • Apr 28, 2010
    9,737
    1
    3,658
    113
    Rajagiriya
    :rofl: mama mokekda ban meke ehema wenna.
    Thota pissuda mamath samanya member kenek meke. Matai kiyala amuthu wara prasada thiyanawada?
    Wadiya one na Mama unath Thread එකක්‌ report karahama dawas ganan gihin response enne. Gt ට මොනා කිව්වත් ඌ වත් ban කරන්නේ නැති කොට මම mokekda :rofl: tho hithuwada mama parlimenthu manthree kiyala :P
    hri hri dan pahadili :ROFLMAO:
     
    • Haha
    Reactions: BLACKLIST_MEMBER

    Necromancer

    Well-known member
  • Feb 23, 2014
    1,284
    962
    113
    0. Certificate course from harvard university (thopi wage hulululu university walin phd gaththa anathayo neme api)
     

    windows_ubuntu

    Well-known member
  • Jun 2, 2018
    17,364
    25,894
    113
    Fantasy
    ඒලකිරි අක්වුන්ට් එකක් හදන්න තරම් අද්‍යාපනයක් තියෙනව ෆ්‍රෙන්ඩ්ස්. ඒ ඇති නේද?
     

    chathura414

    Well-known member
  • Jan 2, 2014
    6,234
    8,251
    113
    M-Town
    ඇයි බං මේ:P
    2. Master's Degree (Government)
    3. Bachelors's Degree (Government)
    4. Master's Degree (Private)
    5. Bachelors's Degree (Private)
    government / private කියලා දෙකක් දාලා:P Bachelors's Degree නං එච්චරයි government/private හුයන්න මොකක්ද??:rofl::P government ඒවා ලිස්ට් එකේ උඩලු:P....government Bachelors's Degree එක private Msc එකටත් වඩා උඩලු තියෙන්නෙ:D:P පව් ඉතිං කාගෙ උනත් දරුවෙක්නෙ ඔහොම්ම අනුකම්පා ලිස්ට් එකට:P:rofl:
    Hahahaha uba Gov. Campus neh.