***එළකිරි අවුරුදු කුමාරයා 2015 - තරගය ඇරබුනා***

එළකිරි අවුරුදු ක


  • Total voters
    369
  • Poll closed .

shenic

Member
May 9, 2013
13,213
1,290
0
Bermuda ∆
හු!#$@^
මට චන්දේ දීපිය හු!&&@&
උබේ අම්මත් දුන්න
කැ# පො^^@@
දිනන ගමන් දෙනවා තට්ටේට මාන්න පාර:)

වැරදුනා නෙව! :growl:

scurvy දිනවා,... මන්නා පාරක් සමඟ "උඹෙ අම්මාව" ලබා ගන්න ! :lol: :lol: :lol:

(බල්ලා ද සමඟින් :sorry:)
 
Last edited:

Radioactive

Member
Jul 22, 2014
10,047
732
0
තරගේ නම් හොදයි නමුත් ස්කර්වියව දාලා විහිළුවක් වෙලා තියෙන්නේ. මම මේකට කොක්ක දාන්න කියනවා නෙවෙයි. අනික community එකට වැඩක් කරන, මිනිස්සුන්ට උදව් කරන ,ෆිට් එකේ ඉන්න crazybuddy,Randike Mendis,kolavari,Kumara456 වගේ members ලාට වඩා මිනිස්සුන්ගේ අම්මලාට කිසිම හේතුවක් නැතුව බනින එකෙක් උඩට ඒම කණගාටුවට කරුණක්. ඒකෙන්ම මේ තරගය විහිළුවක් වෙලා තියෙන්නේ.
 

ilanganthilaka

Well-known member
  • Jun 4, 2008
    12,438
    1,004
    113
    තරගේ නම් හොදයි නමුත් ස්කර්වියව දාලා විහිළුවක් වෙලා තියෙන්නේ. මම මේකට කොක්ක දාන්න කියනවා නෙවෙයි. අනික community එකට වැඩක් කරන, මිනිස්සුන්ට උදව් කරන ,ෆිට් එකේ ඉන්න crazybuddy,Randike Mendis,kolavari,Kumara456 වගේ members ලාට වඩා මිනිස්සුන්ගේ අම්මලාට කිසිම හේතුවක් නැතුව බනින එකෙක් උඩට ඒම කණගාටුවට කරුණක්. ඒකෙන්ම මේ තරගය විහිළුවක් වෙලා තියෙන්නේ.

    :(:(:(:(:(:(
     

    maxboysl

    Well-known member
  • Mar 17, 2011
    22,423
    1,851
    113
    colombo
    තරගේ නම් හොදයි නමුත් ස්කර්වියව දාලා විහිළුවක් වෙලා තියෙන්නේ. මම මේකට කොක්ක දාන්න කියනවා නෙවෙයි. අනික community එකට වැඩක් කරන, මිනිස්සුන්ට උදව් කරන ,ෆිට් එකේ ඉන්න crazybuddy,Randike Mendis,kolavari,Kumara456 වගේ members ලාට වඩා මිනිස්සුන්ගේ අම්මලාට කිසිම හේතුවක් නැතුව බනින එකෙක් උඩට ඒම කණගාටුවට කරුණක්. ඒකෙන්ම මේ තරගය විහිළුවක් වෙලා තියෙන්නේ.

    මන්න පාරක් ඕනි වෙලා වගේ:lol:
     

    ijay

    Well-known member
  • Aug 19, 2014
    7,339
    1,055
    113
    MaHaRaGaMa
    තරගේ නම් හොදයි නමුත් ස්කර්වියව දාලා විහිළුවක් වෙලා තියෙන්නේ. මම මේකට කොක්ක දාන්න කියනවා නෙවෙයි. අනික community එකට වැඩක් කරන, මිනිස්සුන්ට උදව් කරන ,ෆිට් එකේ ඉන්න crazybuddy,Randike Mendis,kolavari,Kumara456 වගේ members ලාට වඩා මිනිස්සුන්ගේ අම්මලාට කිසිම හේතුවක් නැතුව බනින එකෙක් උඩට ඒම කණගාටුවට කරුණක්. ඒකෙන්ම මේ තරගය විහිළුවක් වෙලා තියෙන්නේ.

    sirawata...

    meke gon athal dena ekek thawa form wena eka witharai eken wenne..scruvy lolla wenuwata රත්තරං ayyawa dammanam hari :):)
     

    rocat90

    Well-known member
  • Dec 14, 2012
    10,841
    1,392
    113
    රන්දිකට වොට් කළා අපේ රේඩියෝ ෆිට් එකට