හු!#$@^
මට චන්දේ දීපිය හු!&&@&
උබේ අම්මත් දුන්න
කැ# පො^^@@
දිනන ගමන් දෙනවා තට්ටේට මාන්න පාර![]()

හු!#$@^
මට චන්දේ දීපිය හු!&&@&
උබේ අම්මත් දුන්න
කැ# පො^^@@
දිනන ගමන් දෙනවා තට්ටේට මාන්න පාර![]()


)තරගේ නම් හොදයි නමුත් ස්කර්වියව දාලා විහිළුවක් වෙලා තියෙන්නේ. මම මේකට කොක්ක දාන්න කියනවා නෙවෙයි. අනික community එකට වැඩක් කරන, මිනිස්සුන්ට උදව් කරන ,ෆිට් එකේ ඉන්න crazybuddy,Randike Mendis,kolavari,Kumara456 වගේ members ලාට වඩා මිනිස්සුන්ගේ අම්මලාට කිසිම හේතුවක් නැතුව බනින එකෙක් උඩට ඒම කණගාටුවට කරුණක්. ඒකෙන්ම මේ තරගය විහිළුවක් වෙලා තියෙන්නේ.





තරගේ නම් හොදයි නමුත් ස්කර්වියව දාලා විහිළුවක් වෙලා තියෙන්නේ. මම මේකට කොක්ක දාන්න කියනවා නෙවෙයි. අනික community එකට වැඩක් කරන, මිනිස්සුන්ට උදව් කරන ,ෆිට් එකේ ඉන්න crazybuddy,Randike Mendis,kolavari,Kumara456 වගේ members ලාට වඩා මිනිස්සුන්ගේ අම්මලාට කිසිම හේතුවක් නැතුව බනින එකෙක් උඩට ඒම කණගාටුවට කරුණක්. ඒකෙන්ම මේ තරගය විහිළුවක් වෙලා තියෙන්නේ.

මන්න පාරක් ඕනි වෙලා වගේ![]()

****** ***** *******අන්තිමට ඕකා දිනලා ඌට සුභ පත්තන්න ගියාම වෙන්නේ ඕක තමයි![]()
voted to Randike Mendis
තරගේ නම් හොදයි නමුත් ස්කර්වියව දාලා විහිළුවක් වෙලා තියෙන්නේ. මම මේකට කොක්ක දාන්න කියනවා නෙවෙයි. අනික community එකට වැඩක් කරන, මිනිස්සුන්ට උදව් කරන ,ෆිට් එකේ ඉන්න crazybuddy,Randike Mendis,kolavari,Kumara456 වගේ members ලාට වඩා මිනිස්සුන්ගේ අම්මලාට කිසිම හේතුවක් නැතුව බනින එකෙක් උඩට ඒම කණගාටුවට කරුණක්. ඒකෙන්ම මේ තරගය විහිළුවක් වෙලා තියෙන්නේ.


sirawata...
meke gon athal dena ekek thawa form wena eka witharai eken wenne..scruvy lolla wenuwata රත්තරං ayyawa dammanam hari![]()



scurvy wa paradawamu.
sirawata...
meke gon athal dena ekek thawa form wena eka witharai eken wenne..scruvy lolla wenuwata රත්තරං ayyawa dammanam hari![]()
sirawata...
meke gon athal dena ekek thawa form wena eka witharai eken wenne..scruvy lolla wenuwata රත්තරං ayyawa dammanam hari![]()


