Get well soon! :)
mofious Active member Nov 7, 2010 592 64 28 මගේ කාමරේ Oct 6, 2014 #43 hari lamaai okkomata tnx gihin awith reply karannamko
1118lakmalkumara Well-known member May 21, 2009 30,488 3,170 113 斯里蘭卡 Oct 6, 2014 #44 mofious said: hari lamaai okkomata tnx gihin awith reply karannamko Click to expand... Tho thawa giye nethida merenna yanawa wage baya welane yako oka podi operation ekak Gihin wara mama awa kiyala msg ekak dapan
mofious said: hari lamaai okkomata tnx gihin awith reply karannamko Click to expand... Tho thawa giye nethida merenna yanawa wage baya welane yako oka podi operation ekak Gihin wara mama awa kiyala msg ekak dapan
akila12345 Well-known member Apr 23, 2009 2,398 347 83 32 ලංකාව Oct 6, 2014 #45 ikman suwaya prarthana karanawa
NUWAN BUWA Well-known member Jun 4, 2011 41,753 3,131 113 44 යටියන්තොට.. Oct 6, 2014 #47 ඉක්මන් සුවය ප්රර්ථනා කරනවා
joshmiller Well-known member Feb 23, 2014 3,305 220 63 pitarata Oct 6, 2014 #51 ඔවු ඔවු පුතේ තාත්තට වැඩි කල් නෑ ඉක්මන් සුවය ලැබේවා....
dath kimbula Well-known member Jan 17, 2011 35,838 3,595 113 මහපොලව..... Oct 6, 2014 #52 මොකක්ද අවුල බං????
07sanjeewakaru Well-known member Feb 9, 2013 5,539 1,823 113 ලංකාවෙ අඩා...! Oct 6, 2014 #54 ඉක්මන් සුවය ලැබේවා....!
Mr.Tom Well-known member Mar 1, 2013 18,349 3,725 113 EK Automobile Oct 6, 2014 #55 ඉක්මන් සුවය ලැබෙන්න කියලා ප්රාර්ථනා කරනවා.
djjaya Well-known member Feb 16, 2013 6,244 1,394 113 место неизвестн& Oct 6, 2014 #56 ඉක්මන් සුවය ලැබේවා....
crazybuddy Well-known member Dec 31, 2010 52,403 7,078 113 35 කෙල්ල ළඟ Oct 6, 2014 #58 ඉක්මන් සුවය පතනවා මචං..! මාත් ලෙඩින්.. තවම සුවයක් නැහැ.. අමුතු අමුතු ලෙඩ බං හැදෙන්නෙ.. උණක්, හෙම්බිරිස්සාවක් නම් දුකක් නෑ..
ඉක්මන් සුවය පතනවා මචං..! මාත් ලෙඩින්.. තවම සුවයක් නැහැ.. අමුතු අමුතු ලෙඩ බං හැදෙන්නෙ.. උණක්, හෙම්බිරිස්සාවක් නම් දුකක් නෑ..
wwwguliya Member Nov 22, 2008 1,162 392 0 උබට වැඩක් නෑනේ Oct 6, 2014 #59 ඕක තමා කියන්නේ හැම එකම කටට ගන්න එපා කියලා ඉක්මනින් සුව වෙලා වර අපතයා
Pink panther Well-known member Nov 8, 2011 23,234 3,134 113 36 ~ ση тнє ƒℓσω ~ Oct 6, 2014 #60 Get well soon bro..!