ඔන්න ඉතින් මමත් රෝහල්ගත වෙන්නයි යන්නේ

Thilantdm

Well-known member
  • Sep 15, 2010
    22,615
    5,869
    113
    අද නම් හදට ආවා
    nurse_21.jpg
     

    mofious

    Active member
  • Nov 7, 2010
    592
    64
    28
    මගේ කාමරේ
    mage unusum subapathum machan ,ikmanin saneepa wewa

    Get well soon bro++++

    ඉක්මන් සුවය ලැබේවා....

    ikmanata sanipa wewa

    ඉක්මන් සුවය ලැබේවා....

    ඉක්මන් සුවය ලැබේවා....

    ඉක්මන් සුවය ලැබේවා....

    ඉක්මන් සුවය ලැබේවා....

    ඉක්මන් සුවය ලැබේවා...

    Ikmanata saneepa welaa wareng... :D

    GET WELL SOON


    ඉක්මන් සුවය ලැබේවා....

    ඉක්මනින්ම සුව වෙන්න ප්‍රාර්ථනා කරනවා. :)

    get well soon man !!!

    ඉක්මන් සුවය ලැබේවා....

    ඉක්මන් සුවය ලැබේවා....

    කෑප්ටන් Jack Sparrow;17219089 said:
    ඉක්මන් සුවය ලැබේවා....

    ඉක්මන් සුවය ලැබේවා....


    ඉක්මන් සුවය ලැබේවා......

    මේ වගේ nurse අක්කි කෙනෙක් ඔයාටත් ලැබේවායි ප්‍රාර්තනා කරමි

    Get well soon bro..!!

    ඉක්මන් සුවය ලැබේවා....

    ඉක්මන් සුවය ලැබේවා....

    ඉක්මන් සුවය ලැබේවා....

    බොහොම ස්තුති :yes::yes:
     

    mofious

    Active member
  • Nov 7, 2010
    592
    64
    28
    මගේ කාමරේ
    ඉක්මන් සුවය ලැබේවා!!!

    ohoma wenawa eka ekage badu kate dagaththama.. :D :D :D :D :D :D btw good luck with that shit and get well soon brother :yes::yes::yes::yes:[/QUOTE api ne owata :no:

    ඉක්මන් සුවය ලැබේවා....

    ඉක්මන් සුවය ලැබේවා....

    matchan thallath ekkama kiuwe.....? kana laga idala bella dihata enakan machan

    tikak ikmanata palayan..
    could be medical emergency bellath idimila nam
    :yes:

    ඉක්මන් සුවය ලැබේවා....

    ඉක්මන් සුවය ලැබේවා...

    Ikmanata hoda wela wara.
    Jaya wewa:yes:

    get well soon bro

    බොහොම ස්තුති :yes::yes:
     

    mofious

    Active member
  • Nov 7, 2010
    592
    64
    28
    මගේ කාමරේ
    Get well soon! :)
    Tnx sis :yes:

    නිරෝගි සැප ලැබේවා!!!!

    :angry: Tho thawa giye nethida merenna yanawa wage baya welane yako :rofl: oka podi operation ekak :yes: Gihin wara mama awa kiyala msg ekak dapan :love:
    අද ගියා මචන්. ඔපෙරේෂන් එකක් කරන්න ඕනේ කියල දිනයක් දුන්න. ඔව් එතින් ටිකක් බයයි.:dull: සැහෙන්න ඉදිමිලා. ඒ මදිවට රිදෙනවා :baffled:

    ikman suwaya prarthana karanawa

    ඉක්මන් සුවය ලැබේවා....

    ඉක්මන් සුවය ප්‍රර්ථනා කරනවා

    ඉක්මන් සුවය ලැබේවා....

    Get well soon

    ඉක්මන් සුවය ලැබේවා.

    ඔවු ඔවු පුතේ තාත්තට වැඩි කල් නෑ ඉක්මන් සුවය ලැබේවා....
    :no:

    මොකක්ද අවුල බං????
    මුනේ පහල ඉදන් බෙල්ල දිහාට ලොකු ගෙඩියක් වගේ ඉදිමිලා තදට උන ආවා . දැන්නම් ගොඩක් ඉදිමිලා. germ එකක් නිසා කියල කිව්වා. ඔපරේෂන් එකක් කරන්න දිනයක් දුන්න කිඹුලා අය්යේ.

    get well soon!

    ඉක්මන් සුවය ලැබේවා....!:yes::yes:

    ඉක්මන් සුවය ලැබෙන්න කියලා ප්‍රාර්ථනා කරනවා.

    ඉක්මන් සුවය ලැබේවා....

    ඉක්මන් සුවය ලැබේවා....

    ඉක්මන් සුවය පතනවා මචං..!
    මාත් ලෙඩින්.. තවම සුවයක් නැහැ.. :(
    අමුතු අමුතු ලෙඩ බං හැදෙන්නෙ..
    උණක්, හෙම්බිරිස්සාවක් නම් දුකක් නෑ..
    crazy ta mokada lede? :oo::baffled:

    ඕක තමා කියන්නේ හැම එකම කටට ගන්න එපා කියලා

    4f45e748186133401c001b22.png


    ඉක්මනින් සුව වෙලා වර අපතයා
    :no:

    Get well soon bro..!

    ඉක්මන් සුවය ලැබේවා....

    :dull::P


    ඉක්මන් සුවය ලැබේවා....

    ඉක්මනින් සුවය ලැබේවා


    get wel soon

    Get well soon bro

    ඉක්මන් සුවය !

    IKMANIN SANEEPA WEYAN..

    අනේ පව් :( ඔය ගියා කියන විශබීජෙට ගොඩක් අමාරුද?
    ne matai amaru :dull:

    ඉක්මන් සුවය ලැබේවා....

    ඉක්මන් සුවය ලැබේවා....

    wish you speedy recovery !!!

    ikman suwaya labewa

    tankuu tankuu