mage unusum subapathum machan ,ikmanin saneepa wewa
Get well soon bro++++
ඉක්මන් සුවය ලැබේවා....
ikmanata sanipa wewa
ඉක්මන් සුවය ලැබේවා....
ඉක්මන් සුවය ලැබේවා....
ඉක්මන් සුවය ලැබේවා....
ඉක්මන් සුවය ලැබේවා....
ඉක්මන් සුවය ලැබේවා...
Ikmanata saneepa welaa wareng...![]()
GET WELL SOON
ඉක්මන් සුවය ලැබේවා....
ඉක්මනින්ම සුව වෙන්න ප්රාර්ථනා කරනවා.![]()
get well soon man !!!
ඉක්මන් සුවය ලැබේවා....
ඉක්මන් සුවය ලැබේවා....
කෑප්ටන් Jack Sparrow;17219089 said:ඉක්මන් සුවය ලැබේවා....
ඉක්මන් සුවය ලැබේවා....
ඉක්මන් සුවය ලැබේවා......
මේ වගේ nurse අක්කි කෙනෙක් ඔයාටත් ලැබේවායි ප්රාර්තනා කරමි
Get well soon bro..!!
ඉක්මන් සුවය ලැබේවා....
ඉක්මන් සුවය ලැබේවා....
ඉක්මන් සුවය ලැබේවා....


ඉක්මන් සුවය ලැබේවා!!!
ohoma wenawa eka ekage badu kate dagaththama..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
btw good luck with that shit and get well soon brother
[/QUOTE api ne owata
ඉක්මන් සුවය ලැබේවා....
ඉක්මන් සුවය ලැබේවා....
matchan thallath ekkama kiuwe.....? kana laga idala bella dihata enakan machan
tikak ikmanata palayan..
could be medical emergency bellath idimila nam
ඉක්මන් සුවය ලැබේවා....
ඉක්මන් සුවය ලැබේවා...
Ikmanata hoda wela wara.
Jaya wewa![]()
get well soon bro
බොහොම ස්තුති![]()
Tnx sisGet well soon!![]()

නිරෝගි සැප ලැබේවා!!!!
අද ගියා මචන්. ඔපෙරේෂන් එකක් කරන්න ඕනේ කියල දිනයක් දුන්න. ඔව් එතින් ටිකක් බයයි.Tho thawa giye nethida merenna yanawa wage baya welane yako
oka podi operation ekak
Gihin wara mama awa kiyala msg ekak dapan
![]()
සැහෙන්න ඉදිමිලා. ඒ මදිවට රිදෙනවා 
ikman suwaya prarthana karanawa
ඉක්මන් සුවය ලැබේවා....
ඉක්මන් සුවය ප්රර්ථනා කරනවා
ඉක්මන් සුවය ලැබේවා....
Get well soon
ඉක්මන් සුවය ලැබේවා.
ඔවු ඔවු පුතේ තාත්තට වැඩි කල් නෑ ඉක්මන් සුවය ලැබේවා....

මුනේ පහල ඉදන් බෙල්ල දිහාට ලොකු ගෙඩියක් වගේ ඉදිමිලා තදට උන ආවා . දැන්නම් ගොඩක් ඉදිමිලා. germ එකක් නිසා කියල කිව්වා. ඔපරේෂන් එකක් කරන්න දිනයක් දුන්න කිඹුලා අය්යේ.මොකක්ද අවුල බං????
get well soon!
ඉක්මන් සුවය ලැබේවා....!![]()
ඉක්මන් සුවය ලැබෙන්න කියලා ප්රාර්ථනා කරනවා.
ඉක්මන් සුවය ලැබේවා....
ඉක්මන් සුවය ලැබේවා....
crazy ta mokada lede?ඉක්මන් සුවය පතනවා මචං..!
මාත් ලෙඩින්.. තවම සුවයක් නැහැ..
අමුතු අමුතු ලෙඩ බං හැදෙන්නෙ..
උණක්, හෙම්බිරිස්සාවක් නම් දුකක් නෑ..


ඕක තමා කියන්නේ හැම එකම කටට ගන්න එපා කියලා
![]()
ඉක්මනින් සුව වෙලා වර අපතයා

Get well soon bro..!
ඉක්මන් සුවය ලැබේවා....


ඉක්මන් සුවය ලැබේවා....
ඉක්මනින් සුවය ලැබේවා
get wel soon
Get well soon bro
ඉක්මන් සුවය !
IKMANIN SANEEPA WEYAN..
ne matai amaruඅනේ පව්ඔය ගියා කියන විශබීජෙට ගොඩක් අමාරුද?

ඉක්මන් සුවය ලැබේවා....
ඉක්මන් සුවය ලැබේවා....
wish you speedy recovery !!!
ikman suwaya labewa