ඔන්න කට්ටියට වැදගත් chance එකක් ගෙනාවෝ(OPEN UNIVERSITY)

ඔන්න කට්ටියට වැදගත් chance එකක් ගෙනාවෝ(OPEN UNIVERSITY)

:) A/L Bio/Maths karala pass ayata me dawas wala Open University eke Natural Science Degree/Bsc illanna puluwan.
S3k thibbath illanna puluwan..
Deadline- 18th of September 2013
me link eke wadi wisthara thiyenawa. Programme Guide & Leaflet balanna :)
http://www.ou.ac.lk/science/
me degree eka Lankawe Campus wala degree ekama thamai,podi gaanak nam gewanna wenawa habai e gaana Private Campus ekaka gaanata wada godaaaaaaaaaaaaak adu gaanak.

WISTHARA ONA AYA INNAWA NAM KIYANNA MATA.

A/L Bio/Maths karala subject 3ma or subject ekak hari fail aya innawa nam eyalata Open University eke Foundation Course eka karala iwara wela me degree eka karannath puluwan.
habai me awurudde Foundation Course ekata lamai aragena iwarai.aya next year thamai ganne.
 
Last edited:
ඕනි මචං විස්තර……මං ඇග්‍රි මැනේජ්මන්ට් කරන්න ඉන්නෙ……

me site eke wisthara thiyenawa http://www.ou.ac.lk/science/
degee eka normally awurudu 3i.campus eke bsc. degree ekamai,ona thanaka pili gannawa.
application gannawa nam oya inna paththe open university ekak thiyenawa nam eken gannath puluwan.nathnam Colombo head office(Nawala) eken gannath puluwan.

Colombo head office(Nawala)=011-2881226/011-2822738/011-2881256
me no:walata call karalath wisthara dana ganna puluwan.

1st semester eka 2014 January 11 patan gannawa.
degree eka karanawa nam subject thoraganna puluwan,
menna mewa thamai subjects=CHEMISTRY,PHYSICS,BOTANY,ZOOLOGY,COMPUTER SCIENCE,APPLIED MATHS,PURE MATHS
maths karanne nathuwa bio kara nam oyata degree ekata maths karanna ona nam eyala mulin oyata maths uganwanawa ita passe degree karanna puluwan.
maths kara nam oyata degree ekata zoology or botany karanna ona nam eth ewa uganwala thamai degree patan ganne.
gewanna thiyena gana nam mama hariyatama danne na.register wena dawase Rs.20,925k gewanna ona.ita passe kotas widiyata gewanna puluwan.
thawa monada danaganna ona????????
 
Last edited: