ඔන්න කට්ටියට වැදගත් chance එකක් ගෙනාවෝ(OPEN UNIVERSITY)
A/L Bio/Maths karala pass ayata me dawas wala Open University eke Natural Science Degree/Bsc illanna puluwan.
S3k thibbath illanna puluwan..
Deadline- 18th of September 2013
me link eke wadi wisthara thiyenawa. Programme Guide & Leaflet balanna
http://www.ou.ac.lk/science/
me degree eka Lankawe Campus wala degree ekama thamai,podi gaanak nam gewanna wenawa habai e gaana Private Campus ekaka gaanata wada godaaaaaaaaaaaaak adu gaanak.
WISTHARA ONA AYA INNAWA NAM KIYANNA MATA.
A/L Bio/Maths karala subject 3ma or subject ekak hari fail aya innawa nam eyalata Open University eke Foundation Course eka karala iwara wela me degree eka karannath puluwan.
habai me awurudde Foundation Course ekata lamai aragena iwarai.aya next year thamai ganne.
A/L Bio/Maths karala pass ayata me dawas wala Open University eke Natural Science Degree/Bsc illanna puluwan.S3k thibbath illanna puluwan..
Deadline- 18th of September 2013
me link eke wadi wisthara thiyenawa. Programme Guide & Leaflet balanna

http://www.ou.ac.lk/science/
me degree eka Lankawe Campus wala degree ekama thamai,podi gaanak nam gewanna wenawa habai e gaana Private Campus ekaka gaanata wada godaaaaaaaaaaaaak adu gaanak.
WISTHARA ONA AYA INNAWA NAM KIYANNA MATA.
A/L Bio/Maths karala subject 3ma or subject ekak hari fail aya innawa nam eyalata Open University eke Foundation Course eka karala iwara wela me degree eka karannath puluwan.
habai me awurudde Foundation Course ekata lamai aragena iwarai.aya next year thamai ganne.
Last edited:

